• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Nedrivning af byer under oprør

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis i ikke vil miste jeres byer er det så ikke bedre bare at holde dem på 3k drenge og piger i stedet for at bruge 2000 guld på at rive den ned når der startes oprør i den undre undre--(F)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det var der en del der gjorde i starten af serveren et par af byerne røg fra 8-9k til en 3-4 stykker på 1 times tid så det har været en dyr fornøjelse i guld.

men på den anden side set så hvis man alligevel har tænkt sig helt at stoppe så er guldet jo spildt ligemeget om man river byen ned eller om man bare sletter kontoen
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det var der en del der gjorde i starten af serveren et par af byerne røg fra 8-9k til en 3-4 stykker på 1 times tid så det har været en dyr fornøjelse i guld.

men på den anden side set så hvis man alligevel har tænkt sig helt at stoppe så er guldet jo spildt ligemeget om man river byen ned eller om man bare sletter kontoen

Nu er det vel ikke unormalt at man i krig sikre at minst muligt brugbart materiel falder i modstaderens hænder. Så kan da sagtens følge ideen. Det må da også være surt, at man tror man tager en by på 8-9 k .. og ender op med en 3 k. Så har man jo i virkeligheden spilt sine kræfter på den forkerte by.

Kan ikke se at det har noget med at stoppe at gøre, men kan være meget fustrerende i længden .. *S* .. for en angriber. Har man brugt guld på at bygge den, kan man jo godt side med den følelse, at ikke andre skal have fornøjelsen af ens anstregelser .. og ens udgifter til guld.

Rent faktisk vil jeg mene at der mangler en knap der gør, at man kan nedbryde sin by ved en fjendlig overtagelse, det ville jo afspejle virkeligheden mere. Det ville gøre det lidt svære, og kræve lidt mere strategisk indsigt, men gavne spillet tror jeg det ville.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hver sin smag jeg foretrækker at lade dem få byen som den er også tage den igen spild af guld det andet men er man en dårlig taber så skal der os være plads til det.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hver sin smag jeg foretrækker at lade dem få byen som den er også tage den igen spild af guld det andet men er man en dårlig taber så skal der os være plads til det.

Har da meget svært ved at se, at man skulle være en dårligt taber, bare fordi man sikre at modstanderen får minst muligt ud af sine anstrengelser. Det er jo netop brilliant spil. Men har er det vidst angriberen der skal have en tude kiks.

Så hvis man vil sin alliance det bedst muligt, sin modstander det værst muligt. Ja, så det vejen. Prøv nu at være lidt realistisk, og kik på krigs historien .. der er vidst ingen der nogen sinde har overdraget sin modstander mest muligt brugbart materiel.

Men uddeler gerne tudekiks til en angriber der ikke fik noget ud af sine angreb, og et skulder klap til den der sikrede .. *S*
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså vil i bruge 200-300 kroner på at rive jeres by ned inden jeg tager den så bare sæt igang.

so sagt hver sin smag jeg foretrækker at give dem en perfekt by hvis de tager mine byer så kan jeg jo tage den igen dagen efter uden at have spildt 200 kroner på at rive den ned.

der er min vej også er der din vej og jeg er pt #1 så min vej virker for mig
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså vil i bruge 200-300 kroner på at rive jeres by ned inden jeg tager den så bare sæt igang.

so sagt hver sin smag jeg foretrækker at give dem en perfekt by hvis de tager mine byer så kan jeg jo tage den igen dagen efter uden at have spildt 200 kroner på at rive den ned.

der er min vej også er der din vej og jeg er pt #1 så min vej virker for mig

Ja, men nu er alt jo også så let for dig, det er det måske ikke for andre. Nogen må jo have ofret deres byer, med det antal du sidder på. Hvis spillet havet krævet at du var nød til at udvikle dem igen, som man ville, hvis det havde været irl .. så havde du ganske givet ikke siddet så godt i sadlen. Det er nemlig utroligt nemt at tage en by i dette spil og bare komme videre, måske Innogame her igen skulle lægge lidt mere udfordring ind. Så ville det måske handle om andet end at bare trække fra hoften.

Men prøv et lille sekundt at overveje om alle er som dig, både med hvad de vil med spillet og hvorledes de hygger sig med det .. !! Så er det man kommer til den konklusion, at det er de ikke ..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu det er så nemt at tage byer i dette spil så syntes jeg du skal samle nogen spillere også tage mine byer i må gerne være 50 :)

ja eller 100 eller 400 hvis du kan finde så mange du kan jo nemt lige forklare dem hvordan man tager en by p.s alle byer med * det er off byer så du kan jo selv se hvor lidt birems der er at flytte med.

ses på marken!
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu det er så nemt at tage byer i dette spil så syntes jeg du skal samle nogen spillere også tage mine byer i må gerne være 50 :)

ja eller 100 eller 400 hvis du kan finde så mange du kan jo nemt lige forklare dem hvordan man tager en by p.s alle byer med * det er off byer så du kan jo selv se hvor lidt birems der er at flytte med.

ses på marken!

Ja, igen ser det ud til at du ikke helt tager udgang i det skrevne. Om det er af den ene eller anden årsag skal jeg lade være usagt, men faktummet er at du fuldstændigt ignorere det.

Yderligere komme den der "kom bare an" mentalitet frem igen, den klæder dig nu ikke, og med lidt eftertanker så burde du også vide, at 400 spillere der rent faktisk samarbejde fuldt ud og havde en rimelig styrke, vil rive dit hav af byer fra hianden .. bedre er du så ikke .. *S*

Problemet kender du sikkert, det er nemlig ikke lige sådan at sætte hverken 50 eller 400 spillerer sammen her, og få dem til at lægge dine byer ned, det burde du have indset allerede. Desværre ....

Men du havde ikke haft alle de byer, hvis du allerede fra starten havde måtte planlægge 14 dage frem og ikke 24 timer, før en erobret by var under fuldkontrol .. *S* .. det havde afspejlet virkeligheden mere .. *S* ..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis spillet er så nemt som du skriver så forstår jeg ikke det er mig der er #1 og ikke dig.

Du lyder ellers til at være mr. Grepolis.
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis spillet er så nemt som du skriver så forstår jeg ikke det er mig der er #1 og ikke dig.

Du lyder ellers til at være mr. Grepolis.

Du taler som vanligt uden om, men svare dig gerne på din undren.

Det forholder sig nemlig således, at jeg ikke har nogen ide om at skulle være nr #1 eller lignende. Så på det område må du altså klare dig med at konkurerer med dem der gider at stræbe efter det, det er ikke mig.

Dette spil indeholder ganske meget andet, mere uselvisk og opbyggende. Du skulle prøve det en dag, det er faktisk meget rart .. *S*
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du taler som vanligt uden om, men svare dig gerne på din undren.

Det forholder sig nemlig således, at jeg ikke har nogen ide om at skulle være nr #1 eller lignende. Så på det område må du altså klare dig med at konkurerer med dem der gider at stræbe efter det, det er ikke mig.

Dette spil indeholder ganske meget andet, mere uselvisk og opbyggende. Du skulle prøve det en dag, det er faktisk meget rart .. *S*

Hverken mig eller dipz har for mål at ligge i top 3 ;) Håber faktisk jimmy snart overhaler mig, så jeg kan slacke og hygge endnu mere hehe. Hvis du kigger på vores erobringsliste vil du desuden kunne se at dipz og jeg har givet en pæn slat byer væk til mindre medlemmer i alliancen og grunden til hele D's succes er jo netop at vi er forholdsvis uselviske og samarbejder for det fælles bedste :p At vi så godt ka li at lave lidt pis og disse vores modstandere, det er en helt anden sag :)
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hverken mig eller dipz har for mål at ligge i top 3 ;) Håber faktisk jimmy snart overhaler mig, så jeg kan slacke og hygge endnu mere hehe. Hvis du kigger på vores erobringsliste vil du desuden kunne se at dipz og jeg har givet en pæn slat byer væk til mindre medlemmer i alliancen og grunden til hele D's succes er jo netop at vi er forholdsvis uselviske og samarbejder for det fælles bedste :p At vi så godt ka li at lave lidt pis og disse vores modstandere, det er en helt anden sag :)

Har i ikke, i kunne have snydt mig. Alt man ser fra jer, er jo den selvforherligelse om hvor gode i er. Desuden er jeres form for hygge vidst mere at lave det ene bedrag efter det andet. STORT og meget dygtigt spillet.

At i har omstruktureret jeres byer og alliance, har da vidst ikke noget specielt med uselviskhed at gøre. Men det er jo et kapitel man kan skriver en flere siders analyse om.

DiS's succes på gamma, ligger mere i det, ved jeg om jeg må skrive det, men gør det alligevel .. ynkelige stunt med Skull .. som jeg bestemt ikke ser som nogen stor bedrift.

At i yderligerer bruger jeres status på gamma til at gå ud og true til julefred, er heller ikke en af de sidder der ligefrem gør en DiS mere tiltalende. Der er faktisk spillerer der tager jer alvorligt.

Så med det vi igen ser fra jer på Delta, det jeg så fra Nevorak i hans indlæg, så er der intet der ligesom støtter dine ord. Svindel bedrag illoyalitet er vel hvad der betegner en DiS bedst. Om han så er i den ene eller anden alliance.

Og da det er GrePolis og alle så gerne vil lyde farlige og helvedes (undskyld det ikke er på engelsk) søgende, vil jeg slutte med at sige ....

Hellere dø i loyrial kamp med æren og respektet i behold, end at tage sejren æreløs iloyrial bedragerisk .. hvilket jo kendetegner den uselviske .. *S** Igen, i skulle prøve det .. *S*
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså lad os lige blive enige om vores succes mod alliancen confidence har intet med skull at gøre.

men hver person ser spiller anderledes og da du er så skide god til at læse dette spil så kan du jo gøre lige som muuh har gjort gøre selv nye spillere til elite spillere.

men når nej der er forskel på at være god også spille smart på et forum
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså lad os lige blive enige om vores succes mod alliancen confidence har intet med skull at gøre.

men hver person ser spiller anderledes og da du er så skide god til at læse dette spil så kan du jo gøre lige som muuh har gjort gøre selv nye spillere til elite spillere.

men når nej der er forskel på at være god også spille smart på et forum

*lol* ... lige nøjagtigt DipzOr. Havde det ikke noget med Skull at gøre !! Oki, igen kunne i have snydt mig.

Forøvrigt, troede jeg havde sagt det en gang. Jeg har ikke ønske om at være elite spiller, specielt ikke når man ser hvorledes de drives frem af bedrag iloyalitet etc.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg er så skide god jeg ved bare alt.

MEN NEJ JEG VIL IKKE VISE DET.

move along people theres nothing to see here.


Godt nogen af os kan mere end bare prale af at være god men os bevise det (put funny face here)
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg er så skide god jeg ved bare alt.

MEN NEJ JEG VIL IKKE VISE DET.

move along people theres nothing to see here.


Godt nogen af os kan mere end bare prale af at være god men os bevise det (put funny face here)

Der kom den igen, den lille fyr med halen og i rød dragt. Hvorfor tror du ikke at der er ganske mange spillerer der ikke bekymrer sig om de er nr 1 eller 200. Men det er gået op for mig, at det er det vigtigeste i din verden. Koste hvad det vil, uden hensyntagen til metoderne. Fortæl mig så hvad der er anderledes ved et DiS medlem på Delta .. *S* .. som kan ses i andet end ord her !
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol dig der ved alt om spillet og lige hvordan man gør :)

teori er 1 ting praksis er 1 anden.

Den dag du viser alt det du skriver om her på forum der sender du bare en pm så skal jeg nok tage mine ord i mig igen om at du bare er en noob med en stor forum mund.

forsat god jul jeg smutter på arbejde igen folket skal os have brød imorgen desværre :(
 
D

DeletedUser485

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol dig der ved alt om spillet og lige hvordan man gør :)

teori er 1 ting praksis er 1 anden.

Den dag du viser alt det du skriver om her på forum der sender du bare en pm så skal jeg nok tage mine ord i mig igen om at du bare er en noob med en stor forum mund.

forsat god jul jeg smutter på arbejde igen folket skal os have brød imorgen desværre :(

*lol* hvilket del af indlægget var det møntet på .. *S* ... DipzOr, er du i en anden verden, eller noget .. ??
 
Top