• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Mindesmærke

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Her vil jeg gerne have lov til at lave et mindesmærke for Pepsi-Hopper, som det er lykkedes helt og aldeles at skabe rav i den på alfa-serveren blandt de store alliancer.

Pepsi havde fået den geniale ide, at han ville lave en elitealliance med 10 af de bedste spillere fra de 4 største alliancer. Altså 40 af de bedste spillere på alfaserveren.

Formålet var at de skulle gå imod deres "gamle" allyer og venner der for at erobre deres byer. Problemet var, at han havde glemt både at informere sin egen ally om, at han som leder havde tænkt sig at svigte dem, ved at forlade dem, men også at hans intentioner var at angribe og erobre deres byer bagefter.

Jeg tror godt I kan forestille jer, hvor sure folk omkring Pepsi blev, da de så den besked han havde sendt til mig.

Det resulterede også i at 8 fra GH hoppede ud af allyen og dannede deres egen, samt at Pepsi er trådt af som leder for GH og nu har været inaktiv i over en uge og kun går og venter på Gamma-serveren - det kan man vist ikke fortænke ham i.

Så hermed et mindesmærke til Pepsi-Hopper, som det lykkedes at splitte den næststørste ally på alfaserveren og sikre deres undergang! :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Her vil jeg gerne have lov til at lave et mindesmærke for Pepsi-Hopper, som det er lykkedes helt og aldeles at skabe rav i den på alfa-serveren blandt de store alliancer.

Pepsi havde fået den geniale ide, at han ville lave en elitealliance med 10 af de bedste spillere fra de 4 største alliancer. Altså 40 af de bedste spillere på alfaserveren.

Formålet var at de skulle gå imod deres "gamle" allyer og venner der for at erobre deres byer. Problemet var, at han havde glemt både at informere sin egen ally om, at han som leder havde tænkt sig at svigte dem, ved at forlade dem, men også at hans intentioner var at angribe og erobre deres byer bagefter.

Jeg tror godt I kan forestille jer, hvor sure folk omkring Pepsi blev, da de så den besked han havde sendt til mig.

Det resulterede også i at 8 fra GH hoppede ud af allyen og dannede deres egen, samt at Pepsi er trådt af som leder for GH og nu har været inaktiv i over en uge og kun går og venter på Gamma-serveren - det kan man vist ikke fortænke ham i.

Så hermed et mindesmærke til Pepsi-Hopper, som det lykkedes at splitte den næststørste ally på alfaserveren og sikre deres undergang! :pro:

Selvom det måske var dumt, giver det dig ikke ret til at udstille ham på den måde. sorry men det er også uretfærdigt for peps.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
DSH skriver sit indlæg i et forum der hedder "Politik og Propaganda".

Spin har til alle tider været en STOR del af alle browser-games og som sådan giver giver jeg DSH fuldstændig ret - jeg har vist selv andetsteds på forum og på PMs været lidt efter Pepsi.

Jeg er ret sikker på at Pepsi - som er vant til disse spil ikke tages dette personligt - men som en del af spillet.

I min verden er alle fortolkninger af folks handlinger i spillet "lovlige" at skrive om - så længe det ikke bliver til direkte trusler eller der bliver brugt "bandeord" eller svinsk tale.

Går man efter personens handlinger og IKKE personen selv - så er alt tilladt i min verden.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er P&P! (politik og propaganda)

Her skrives disse ting, om man selv er enig med dem eller ej! Det er en del af ethvert krigsspil.
Den Skønne Helene, og andre, har til hver en tid ret til at skrive hvad der er foregået på servere, i takt med at fylde andre spillere med propaganda.

Grunden til at bruge propaganda, er tildels at få folk til at indse, at GrepoHugs ikke er lige så gode som andre alliancer!

Jeg gider ikke se på indlæg, der intet har med P&P og gøre i denne sektion.
At man synes at folk er "dumme" for at skrive disse ting, så synes jeg personligt, at man skulle undgå denne sektion. Det er ikke for sarte sjæle!

The truth hurts! :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Pepsi

Sådan er det med propagande, det er aldrig sjovt men det er demoraliserende deraf grunden til det. Og hvis man har dummet sig så bliver man udstillet !
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og HOV - gunjack har slettet sit indlæg - hvorfor mon??

Sjovt at en person som joachim mener man IKKE må tale om andres handlinger - specielt når man tænker på hvor personlig han selv bliver ingame når han skriver til andre!!!!!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg slettede Gunjacks indlæg :)
Så vi alle ikke hiver i de forkerte mennesker.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg slettede Gunjacks indlæg :)
Så vi alle ikke hiver i de forkerte mennesker.

hmmmmmm

gad vide hvad han skrev som kunne gøre at den skulle slettes - og hvorfor står joachims der så endnu?

Det var vist samme budskab de havde eller??
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Joachim er mere en kommentar, hvor jeg synes Gunjacks, var et angreb mod Den Skønne Helene :)

Men back on topic! :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Selvom det måske var dumt, giver det dig ikke ret til at udstille ham på den måde. sorry men det er også uretfærdigt for peps.

Hvordan kan det være uretfærdigt for Peps?

Han har selv været skyld i det her, ved at handle, før han tænkte, og man ligger som bekendt som man har redt, så nej, uretfærdigt er det vist kun for GH, som nu er dømt til undergang pga. af Pepses tankeløshed.:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
for det første elsker jeg dette ^^ endelig bliver der snakket om mig,, men desværre ondt hehe,, men kan li' hvad jeg ser og forstår hvad jeg har gjort, men også det at jeg er blevet tilgivet af GH og andre spiller på alfa serveren!

og for det andet andet har jeg holdt en pause! ikke været inaktiv!

det tredje, jeg har lært af min "STORE" fejl! og derfor synes jeg ikke der skal trækkes mere op omkring dette! men lade det dø' hen!

ps. jeg tager ikke noget personligt! før de skriver personligt omkring mig i disse spil som jeg har erfaring fra i over 5år!

mojn
/pepse
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nevorak og jeg har skrevet en del omkring dette på skype, da det jo forsager en lang række troværdighedsproblemer.... mangel på hvad skal man sige evner til at yde det som er bedst for sin alliance(et fællesskab).

Som jeg skrev den aften over skype, syntes jeg der var en række ting han burde have gjort anderledes. så som integrationen i GH(mere seriøs alliance) skulle han have arbejdet mere med, så folk måske byggede flere tropper ind bygninger.;) så folk måske var mere villige til at yde.

Han burde have fortalt GH omkring dette. men faktisk, ikke have gjort det overhovedet, da det jo er lidt umoralsk at lave den der super klan og så stabbe sine gamle med-membs. (lidt svinsk)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@Pepse

Ondt vil jeg ikke kalde det, men mere en orientering til andre spillere herinde om, hvad der foregår på serveren, og nu, hvor du spændt venter på gamma-serveren og allerede har haft fingeren ude efter spillere til en ally, som du skal være leder for, synes jeg da det er på sin plads at vise folk, hvilken leder du er:)

Fejl ved jeg ikke om man kan kalde det, for din hensigt var jo ikke til at tage fejl af, men tankeløshed og naivitet omkring at stole på en fjende. :p

Godt du er blevet tilgivet af dine egne, men hvad skal de også gøre nu. De står jo i vadestedet og er prisgivet deres skæbne:)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ingen har sagt jeg skal være leder i vores nye alliance xD
alle kan stille op der! først når alliancen og medlemmerne er der! vil den blive givet til nogen som alle i allianen synes om! og kan påtage sig opgaven

Lordjinji og Dani vil fortsat være to gode leder!
 
Top