• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Mere sjusk ?

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Før i tiden hvis man angreb en by, og man gik ind på byen igen efter angreb var sendt, kunne man se at man havde eks 4 angreb på vej mod byen nu kan man ikke se om man har nogen angreb på vej mod byen, dette er virkelig træls hvis man vil angribe alle byerne en spiller har og han har 143 byer så skal man hver gang ind i komando oversigten og se om man har angreb mod hver eneste by har man ikke forvalter skal man altså gå alle sine byer igennem og se om man har angreb på vej mod den by man er ved at sende imod er det med vilje det er fjernet ?
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
2.0 er det værste der endnu er sket for grepolis og kan kun give dig ret i det er pisse træls!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En ting der irriterer mig er alle de vinduer der bliver oprettet. Der er altid problemer med dem. Og det er sværere at planlægge en masse angreb samtidigt. Man bliver nødt til at skrive det ned hvis man ikke har brugt guld og vil have angreb til at lande samtidigt. Før kunne man bare åbne en fane med hver by og sætte angrebet op så man bare skulle trykke på en knap.
De eneste gode ting jeg ser ved den nye version er guden Hades og slutspillet (som tager 100år før det ankommer)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sådan er var det vist også i det gamle Dip hvis jeg forstår dig korrekt her..


altså at man skal bladre mellem alle sine byer for at finde ud af hvilken der er under angreb.. ;)

ja det er træls :unhappy:

der skal være et felt oppe i toppen med bevægelser hvor den både viser hjælp,angreb indgående og udgående. ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sådan er var det vist også i det gamle Dip hvis jeg forstår dig korrekt her..


altså at man skal bladre mellem alle sine byer for at finde ud af hvilken der er under angreb.. ;)

ja det er træls :unhappy:

der skal være et felt oppe i toppen med bevægelser hvor den både viser hjælp,angreb indgående og udgående. ;)


Snakker om når jeg angriber nogen, og nej sådan er det ikke i det gamle, der kan man bare trykke på fjendens by så der hvor der var et sværd der stod der et tal hvis man havde angreb mod byen tallet var samme tal som det antal angreb man havde mod byen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Enig med Dipz0r - det er virkelig savnet at man kan se hvor mange angreb man har på vej imod en by.

PIP: Tror ikke helt du forstår hvad vi taler om. Når du vil sende angreb imod en by, så stod der i ver. 1.x hvor mange angreb der var på vej imod byen på angrebs-ikonet.
 
Top