• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Medalje Point (Part 2)

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Medalje point
Nyt koncept part 2

Kære spillere!

For nogle dage siden, delte vi den første del af vores koncept for et nyt medalje system "Medalje point"
Navnet kan blive ændret, men nuværende navn dækker godt for hvad det drejer sig om)

Først og fremmest vil vi gerne sige tak for jeres feedback. Det hjælper vires Spil Designere til yderligere forbedringer.
I vores første indlæg omkring Medalje point, forklarede vi lidt om, hvorfor vi startede med at arbejde på denne funktion, og hvordan du kan tjene Medalje Point. Vi nævnte også at vi ville tilføje et hav at nye medaljer.
Det er herfra vi ønsker at fortsætte i denne "Del 2" omkring Medalje Point (Grepoliss score).


Medalje kategorier

Alle medaljer kan se i vores nye "Medalje Point" vindue. Du kan tjekke hvilke medaljer du allerede har opnået og hvilke du mangler.
Da vi vil tilføje over 100 nye medaljer, vil vi sætte dem ind i forskellige arkiver, hvilket måske kan give et bedre overblik over dine medaljer.
SÅ vi vil have en "Daglige medaljer", "Kamp medaljer", "Empire fremskridt" og mange flere.
De forskellige kategorier findes på hovedsiden af "Medalje Point".


greposcore_overview.jpg

På dette billede, ser du hovedsiden af "Medalje Point" med dine global points i midten af toppen.
Til venstre, ved siden af dine point bliver din sidste opnåede medalje vist.
Under ser du de forskellige kategorier, med navn og point du har tjent i denne kategori.
Forklarings tegnet, genkender du måske, ved siden af kategori navnet, som vil informere dig om at vi har tilføjet nye medaljer til katgorien.
Hvis du trykker på en kategori, vil du åbne et nyt vindue, med alle medaljer i denne kategori.

category_insight.jpg

Her kan du tjekke hvilke medaljer i denne kategori du allerede har opnået og hvor du stadig kan tjene Medalje point.
Medaljer som du ikke ejer endnu, er markeret med vores typiske kæder oven på medaljen.
Bare hold musen over medaljen for at finde ud af hvad du mangler for at opnå denne medalje eller et højere niveau af samme medalje.
Hvert niveau af en medalje, giver dig point, til dine Medalje point, indtil du har opnået det totale antal point der er vist i højre side af hver medalje. Det antal point du kan tjene, stiger for hvert niveau af medaljen.
Ikke alle medaljer giver dig de samme point, da nogle er sværere at opnå end andre.. F.eks giver "Kamp" kategorien dig flere point end medaljer du måske har fået ved at deltage i vores eventer.
For hurtigt at lade dig skifte imellem kategorierne, har vi indført en drop menu øverst til højre i vinduet.

Hvad sker der med de gamle medaljer?

Mange af jer har spurgt hvad der sker med de gamle medaljer, som ikke længere kan opnåes.
Disse uopnåelige medaljer vil blive vist i deres egen kategori. Selv om ingen kan opnå disse medaljer, så forbliver de i spillet og giver dig også Medalje point.

Vi håber du ser frem til t opnå flere medaljer og forbedre dine Medalje point, og konkurrere med dine venner.
Selvfølgelig får du muligheden for at vise dine Medalje Point med BB-kode på din profil.

Som altid er vi nysgerrige efter at høre din mening og tanker omkring denne nye funktion.
Så kom med din FEEDBACK



Med venlig hilsen
Teamet
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2134

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dejligt at se at mit forslag er blevet til noget og udformningen er blevet rigtig god.

Kunne man forestille sig en ny liste til ranglister også, som evt hedder Dagens xxXXxx sådan at der bliver lidt mere daglig kamp omkring dagens angriber osv.

Derudover har jeg et lille forslag til en ekstra medalje som evt hed Ugens stormagt som evt. kunne gives til den spiller som samlet set har fået flest point på uge basis.

Den grundlæggende ide med Medalje rummet var jo at motivere spiller til at bygge flere ting eller angribe mere eller få flere byer, altså generelt at hæve folk aktivitet niveau.

Andre medalje forslag som har været tiltænkt var omkring VV tid, at når det 7 VV er udbygget så tilgår de spiller som lægger nr 1 på ranglisterne altså Point,Forsvar,angriber, kæmper en medalje som eks. PSI bedste angriber. (kunne man evt videre udvikle ideen)

Jeg syntes Medaljerne gør det sjovt at spiller og især at man kan forbedre dem og udvikle dem
 

Haddock

Active Member
Brugere
Selvom jeg ikke er typen der flasher medaljer til højre og venstre, så er der stadig en form for stolthed i at få nogle af dem. Så at der kommer lidt mere fokus på dem syntes jeg absolut kun er en god ting.

Som Elkjaar er inde på så kunne man håbe på at det for folk ud og kæmpe, der er mange der ser Grepolis som et form for billed udviklet Sim city spil og bare sidder i sin by og bygger, de går glip af de sjoveste ting i Grepolis som jo er krig og kampe så hvis det kan lokke flere til at deltage i kampe ville det være skønt.
 
D

DeletedUser2134

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvornår tænker i at det åbner ?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
hvornår tænker i at det åbner ?


Vi samler mere feedback på funktionen.
Dog tror jeg ikke der går 1 år endnu.

Vil tro det måske bliver inden for de næste 3-4 måneder, men det er kun noget jeg tror.
Det eneste jeg ved her, er at når de er færdig med dette projekt, så fortsætter de med at lave nyt Slutspil.
Så håber inderligt at det bliver snart at denne funktion kommer.
 
Top