• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Lysets Sti

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dipz0r er gud og alle andre er NOOBS.....

.

Så gik det så fra seriøs snak til det normale skrammel det ender med, men mange tak Raum dog er det ikke mig der har lært hende noget.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Åbenbart må der jo være noget andre har glemt, siden de ikke kan gøre det bedre end de gør.

Jeg er nok den i hele det her spil der bruger mest tid, selvfølgelig fordi jeg kan og har tid og lyst til det.

Derfor er jeg da langt fra 1 pladsen, og jeg kommer heller ikke til at få den, om jeg så havde 40 timer i døgnet.

Og det er da fordi alle spiller forskelligt, nogle er bedre end andre sådan er det bare.

Vi starter alle med den samme lille by, hver gang vi starter på en ny server, nogle lærer fra sine gamle fejl, andre bliver ved med at lave de samme fejl.

Og NEJ Dipz0r er ikke gud, fat det dog han er BAGER
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeps - og kan man samle de mest aktive i den samme ally - så vinder man en server

det er ikke fordi man er bedre eller mere erfaren end andre......

Kan man "true" nogen til at stoppe eller få dem til at gå med i sin ally- så gør man da også det.

Jeg konstaterer bare at det pt. ikke er muligt at lave en modvægt til hell-fire - men derfor kan vi jo godt have det sjovt så længe vi overlever......

det handler hverken om 10 eller 13 årige nye spillere - det handler om at have flest aktive i den samme ally på det samme tidspunkt - sådan er det.

det er ikke erfaring der tæller - men aktivitet.

De få gange og få minutter at dipz0r påstår han bruger på spillet - er mere end de fleste store spillere i andre allys........IRL vægter nu engang højest

og så vil jeg ellers hygge mig med mine tre oprør i jeres byer og alle de dejlige KP jeres offensive enheder har givet mig hehe

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Klap jer selv på skulderen, kan godt se det bare er nemmere at sige de er ikke bedre end os, vi er sku de bedste, de bruger bare mere tid det derfor de er #1.

Klap jer selv på skulderen, så der er kun 10 aktive spillere i Dk grepolis eller ? for mener det ca. var det antal jimmy og pipfuglen havde i deres alliance i starten, de få af os der spiller Gamma, bruger det meste af den online tid der er til rådighed om dagen på gamma serveren, men hatten af for undskyldningerne.

Din tur til at kaste Raum.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil også være med lidt endnu :)

Truer siger du !!!!

Jamen skal vi ikke bede dipz0r, Muuh, Skull, mig selv finde en masse pm´s hvor vi får at vide at man skal nok finde ud af hvor vi bor og komme og tæve os mm.

Evige pm´s om at vi snyder.

Og skal vi lade være med at spille aktivt bare fordi i ikke gider at bruge jeres tid ????

Skal en direktør så stoppe med hans arbejde fordi han får mere i løn eller hvad ????

Skal ingeniører verden over sige neeej vi skal ikke have mere end kassedamen i føtex i løn ?????

Undskyld mig, men er du sikker på du ikke har en skrue løs et eller andet sted ????
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er selvfølgelig ikke moderator her, men jeg synes i alle er fuldstændigt off-topic.

Tråden her hedder Lysets Sti.

LIAM! Denne alliance eksisterer ikke længere. Slet venligst denne tråd.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dip og jimmy: Tilløk med i er så gode - hatten af for jer......

-
 
Top