• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Lysets Sti

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er navnet på en alliance der starter op i Nord Øst.

Det bliver i første omgang en defensiv alliance (D)(siger næsten sig selv), som nok senere hen bliver noget mere opportunistisk :)(SW)

Den er ikke for tøse-drenge, men der bliver heller ikke plads til ego-trippere.

Loyalitet og hjælpsomhed er nøgleordene. Blodsbrødre til det sidste. Struktur er et must.

Log på mindst 1 gang dagligt.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Takker ærbødigst

Jeg sætter stor pris på at du prøver at samle mine offere i en fold.


Mørkets fyrste


Skull
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er navnet på en alliance der starter op i Nord Øst.

Det bliver i første omgang en defensiv alliance (D)(siger næsten sig selv), som nok senere hen bliver noget mere opportunistisk :)(SW)

Den er ikke for tøse-drenge, men der bliver heller ikke plads til ego-trippere.

Loyalitet og hjælpsomhed er nøgleordene. Blodsbrødre til det sidste. Struktur er et must.

Log på mindst 1 gang dagligt.

nu er det nok bare mig men er deffensivt spil ikke tøse stilen så hvis du vil lave en deff alliance uden tøser er det så bare dig i alliancen ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu er det nok bare mig men er deffensivt spil ikke tøse stilen så hvis du vil lave en deff alliance uden tøser er det så bare dig i alliancen ?

Jeg vil have drenge og jeg vil have tøser - men jeg vil ikke have tøse-drenge. Din frækkert:Smile:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvem er Jesus

Og vi ved alle hvordan det gik


Mørkets fyrste
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad skete der med denne alliance ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den fusionerede.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
vildt nok hva blev det til ? fc midjylland eller fck eller hva ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ahh mange tak den holder jeg mig fra de lyder vilde.

Nogen der ved hvor mange alliancer der enlig blev til noget ud af alle disse som kom på forum ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der er ingen alliancer som kan eller har tiden til at gå imod hell-fire - tilløk med endnu en server vundet!!!!!!

Hvor mange servere skal i bruge på at pudse jeres ego af på - før i finder det kedeligt?

Alt jeres fis med at i ikke bruger spioner ved vi jo alle ikke passer - i gør præcis som i plejer at gøre - alle midler for at nappe alle.

Jeg håbede på at kunne være en del af en alliance som kunne give modstand til jer - men der er ikke nok spillere i lille DK til det er muligt.
Jeres trusler og andre virkemåder til at få folk til at give op eller gå over til jer - gør at de få vi er tilbage som prøver at gøre bare en smule modstand ingen chancer har.


.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spioner

Jamen min hule i byerne er da beregnet til spioner.....

Skulle jeg bare fylde den med sølv og så angribe i blinde ???

kæmp dog lidt i stedet for at tude her.

Indtil videre er der ikke andre end pepperbøffen og marabou der har haft nosser nok til at overhovedet angribe mig.

Øøøh, er der noget jeg har misforstået, eller skal man ikke angribe for at slå spillere ned og erobre deres byer ???

Så lad være med jeres brok om at vi har vundet serveren, i kan da bare komme igang med at angribe os
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der er ingen alliancer som kan eller har tiden til at gå imod hell-fire - tilløk med endnu en server vundet!!!!!!

Hvor mange servere skal i bruge på at pudse jeres ego af på - før i finder det kedeligt?

Alt jeres fis med at i ikke bruger spioner ved vi jo alle ikke passer - i gør præcis som i plejer at gøre - alle midler for at nappe alle.

Jeg håbede på at kunne være en del af en alliance som kunne give modstand til jer - men der er ikke nok spillere i lille DK til det er muligt.
Jeres trusler og andre virkemåder til at få folk til at give op eller gå over til jer - gør at de få vi er tilbage som prøver at gøre bare en smule modstand ingen chancer har.


.

i kunne jo os lære jeres folk spillet, vi har da taget noobs ind som ligger i top 10 idag.

Klart nok hvis i lære alle at de bare skal bygge birem sværd og buer så klare de den så skal det gå galt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I ved godt begge to hvad jeg mener......

det er ikke muligt at samle nogen der kan give jer modstand - det har folk ikke tid nok til spillet....

sådan er det bare - jeg tuder ikke - jeg konstaterer.

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tid nok ?

jeg har brugt minimum tid på den her server logger stadig mindre og mindre ind, hva behøver man 5 x 15 min om dagen er nok til at være #1 hvis ikke i har bare 10 spillere der bruger mere tid end det, ja så vil jeg gerne sige undskyld.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg gider ikke svare på dit spin....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg gider ikke svare på dit spin....

Det svar du giver der er svar nok til mig, vi har en 13 årig i vores alliance som spiller Grepolis for første gang udover hendes 1500 +/- point by på gamma som kun levede fordi den var fyldt med vores deff, hun spiller bedre end de fleste fordi hun har lært spillet.

Men det selvfølgelig os nemmere når man har nogen spillere der skubber noget igang og ikke bare beder sine members erobre 150 points byer og kolonisere, husk man bliver ikke bedre end det man går efter.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dipz0r er gud og alle andre er NOOBS.....

.
 
Top