• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Lusk og fusk på gamma

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol man kan jo os bilde jer alt ind :p

nu har vi haft skrevet falsk spioner på vores diplomati fordi vi har troet vi selv havde en spion iblandt os og selv den hopper i på og smider dem ud af alliancen hvis skull sagde til jer månen var af ost og solen spiste af den om mandagen ville i jo tro på det.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol man kan jo os bilde jer alt ind :p

nu har vi haft skrevet falsk spioner på vores diplomati fordi vi har troet vi selv havde en spion iblandt os og selv den hopper i på og smider dem ud af alliancen hvis skull sagde til jer månen var af ost og solen spiste af den om mandagen ville i jo tro på det.

Yea det er lidt synd for Devil.. den liste var en gammel fælde imod den spion CFD havde hos os (var så bare en der hackede en account ikke en spion) men Devil er altså ikke og har aldrig været spion ;) Men sådan kan det gå når man selv prøver at spionere os hehe. Men luk I ham bare ind igen. (P)

Ved iøvrigt ikke så meget om hele den skull affære fik først at vide han var vores mand et godt stykke tid efter selv blev leder og det har jeg ikke været særligt længe. Jeg troede også i lang tid den liste var autentisk, der jo så mange spioner /folk der gør hvad som helst for ikke at blive nakket alle vejne *gg* Synes nu at det nummer Skull lavede er ret cool. Imodsætning til de fleste, der bare giver info mod betaling eller for ikke at blive nakket, så var hans nummer gennemtænkt og velovervejet og han har nosser nok til nu at ligge omgivet af fjender og skovle kp ind på Jeres angreb. Han er ihvertfald glad for dagens forsvarer igår :D (SW)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er nu alligevel svagt at så mange bare giver op... Som om man tænker (om Descrucio) "Nu er de der, håber de ikke gør noget. Shit! Vi havde en spion!! D: Nu erklærer de os krig!!" tag kampen op??
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe, vil ikke tager æren for noget her :p 's Da jeg faktisk ikke har haft så frygteligt meget med det at gøre GODT ARBEJDE MUUH Og andre

1 i krig gælder alle kneb
Winston Churchil sagde:
History is written by the victors
og det er som sagt de sejrende der bestemmer hvad der kommer til at ske. OG HVAD DER ER SKET

hvilket jo lige for tiden er DIS

2 Ja vi har været meget bagud i forhold til WOTF.....
Hvis i måske havde tænkt et par skridt frem for nogle måneder siden.... burde der måske have været en klokke der ringede og sagde "Den alliance som har ("DK's topspillere") vil nok nakke os hvis de få lov at vokse"

men da i ikke har tænkt det langsigtede strategiske lidt længere frem ender det jo med at det her kommer til at ske vi få aktive i DIS vokser lige pludselig lynhurtigt fra de fleste på serveren.

I skulle jo have holdt os nede næsten allerede fra starten af ;)


Som ledelse i Dis giver vi jo vores medlemmer meget stor frihed til at gøre faktisk stort set hvad der passer dem.

det gør jo de bliver glade de mange membs.. når man ikke masse rekruttere deres farms osv. (hvilket er den vej spioner normalt kommer ind) og der er vi jo bare nogle spillere som på forhånd tager at ser lidt længere frem ad får placeret nogle personer rundt omkring i alliancerne og ledelserne også nogle gange og det giver 100% rigtig godt pote i fremtiden. da Man hvis spionerne er rimeligt aktive også kan Give en alliance tons vis af oplysninger.

som kan bruges til bedre at justere rundt på hvor vi skal placere vores angreb og forsvar for at ramme hårdest. og det er vi jo bare gode til generelt


:pro:

Der er allerede blevet sagt mange intelligente ord om hvad i nu kunne gøre for at vokse og komme tilbage i kampen, men det kræver jo at i ikke alle smider håndklædet i ringen.

Der er jo stadigt mange store spillere på serveren... spillere generelt, som jo godt kan finde ud af at spille også.

så der jo ingen grund til at give op og smide håndklædet i ringen.



PipFuglen

Alpha: Tidligere rådgiver til en af lederne af Grepohugs (stoppede en måned der før det faldt sammen for dem)
Beta: Leder af AngryBirds
Gamma Leder af Discrusio
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der er vist en ting i ikke helt har forstået. Skull var ikke kun spion, han var også leder af wotf. Lige fra starten havde han en vigtig rolle i alliancen, det var hans ide med vagtværnet osv. Paradoksalt nok har skull en stor del af skylden for at wotf blev så stor. Ret imponerende at han kunne lave alt det arbejde og modarbejde os samtidig. Hvis pip undrer sig over at vi ikke gjorde mere for at holde dis nede, kan jeg fortælle at skull indførte en regel om at ingen måtte angribe dis før de havde snakket med ledelsen, dvs ham. På den måde kunne han jo få de oplysninger han skulle bruge. Ikke så mærkeligt at dipzor kunne sende sine biremmer på det helt rigtige tidspunkt.
Skull blev medlem på dag 1, hvordan skulle vi have forudset at han startede på en ny server med det formål at hjælpe med at bygge en alliance op, og så dolke den i ryggen? Skulle vi starte på en ny server, og så kun spille med de få vi kendte fra beta i forvejen? Det lyder sgu kedeligt, har lært mange fede mennesker at kende de sidste par måneder.

Woft bestod mest af voksne medlemmer, og vi har især lagt vægt på det sociale og sammenhold. Grundlæggeren helbo15's filosofi var at der skulle være plads til alle typer spillere. Øgenavnet krammealliancen var egentlig nok meget passende. Det var måske ikke den bedste strategi, men det var da sjovt så længe det varede :)

Lige nu er det nærmest umuligt at bedømme hvem man kan stole på. Forummet flyder med beskyldninger, har ikke gidet læse det hele. At få styr på wotf bliver en stor opgave.
At starte en ny ally kommer til at kræve en masse tid og arbejde, især nu hvor dis står stærkere end nogensinde. De fleste af os synes vi har brugt for meget tid på spillet allerede. Det er også lidt svært at se formålet, der er kun en rigtig modstander på gamma, og i spiller jo tilsynelandende et helt andet spil end vi gør.

Ang spilleren devil-eye, så var han tilbage i wotf da muuh skrev på forum. Jeg ved der en mulighed for at jeg lige nu er til grin i discrucio fordi jeg fik en spion tilbage i alliancen, men det kan jeg godt leve med. Nogen mente han skulle ud fordi der var en mulighed for at han var spion, jeg ville have ham tilbage fordi der er en mulighed for at han er loyal. Hvis der er den mindste mulighed for at han blot var offer for endnu et trick, skulle han have chancen for at blive og kæmpe, hvis det er det han vælger. Der er alligevel ikke meget en spion kan fortælle jer, som jeg ikke allerede har fortalt i denne post.

Hvis der virkelig er nogen der læser alt det her har i sgu for meget fritid...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
At jeg kunne sende mine birems helt rigtigt har intet at gøre med skull var spion det er ene og alene den person i har angrebets skyld laver man en rigtig forsvars tråd så kan alle i alliancen se hvornår angrebne lander også kan man sende sine birems efter det forsvars kan kordineres lige så godt som angreb hvis bare man ved hvordan.

Og Devil er ikke spion det er bare mit pis på vores forum det er der en del af skal der lige siges vi har ingen spioner i nogen alliancer lige nu grunden til vi havde spioner var for at se hvad i lavede da vi var håbløst bagefter nu er vi ikke bagefter så spild af kræfter at bruge tid på spionering.
 
Top