• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Lusk og fusk på gamma

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
discrucio har lavet et imponerende fupnummer. I korte træk:

-skull og pd606 overtager ledelsen i wotf.
-de starter en krig mod confidence, med den besked at confidence ville dolke os i ryggen.
-skull og pd606 forlader wotf og afslører at de arbejder for discrucio, og har gjort det fra starten.

Status pt: confidence er mere eller mindre opløst. Hos wotf har de første stoppet med at spille.

Jeg må sgu tage hatten af for skull. Set i bakspejlet er det jo indlysende at han modarbejdede os, men jeg havde ikke skyggen af en mistanke til ham.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
PD er nu helt uskyldig, kun os og skull der har været lidt sneaky sneaky :)
At en MRA så altid vil være fyldt med flere spioner er noget helt andet hehe. Men tro mig PD fik et chok idag, da skull fortalte sandheden.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
spiller man som kramme alliance må man os forvente at når man bare recruiter alt og alle så kommer der en dag hvor man tager en spion ind at i så gør vores spion til leder det kan jo aldrig nogen sinde være vores dumhed men det er da bare genialt spillet af vores spion altså en mand med hjernen iorden dem som stemte ham ind som leder derimod ja de kan så tænke lidt over det om man har gjort det rigtige kvalitet vs. kvantitet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ingen tvivl om at skull har gjort det godt. Tænk at der findes folk der gider bruge deres fritid i 3 måneder på at være i en ally de planlægger at forråde. Det er jeg faktisk lidt imponeret over. Godt spillet af skull.
Men jeg er sgu lidt skuffet alligevel, i samler de bedste spillere fra beta og alfa i en ally, det var givet på forhånd at i ville klare jer godt. Og alligevel vælger i lusk og fusk som vejen frem. Det er sgu lidt ynkeligt...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er vel 500 aktive på serveren og vi er 32, synes sku det mere ynkeligt at I ikke kan klare os, når I er 15 mod 1 :p Der findes jo mere end 32 gode spillere på alfa og beta. Desuden har andre alliancer jo også lavet spionage hos os, det en del af spillet (desværre).
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
1 PipFuglen Angry birds 482,197 39 12,364
2 Bethal Angry birds 476,219 40 11,905
3 HenrikA Heras Falanks 443,774 45 9,861
4 Koch Argonauterne 385,124 35 11,003
5 pocket Angry birds 380,124 30 12,670
6 henrikfr Argonauterne 355,728 32 11,116
7 Eldenino Knossos Angels 319,501 27 11,833
8 theato Heras Falanks 315,423 29 10,876
9 toughcare Heras Falanks 310,100 32 9,690
10 BeeX Fugle Ungerne 306,982 29 10,585
11 AMON Knossos Angels 301,849 24 12,577
12 Milos Angry birds 298,231 28 10,651
13 Onisac Argonauterne 295,240 30 9,841
14 firedrag Argonauterne 286,671 23 12,463

dette er top 15 fra beta 2 er med os Pipfuglen og Eldenino

1 cmon The Republik 278,272 25 11,130
2 Chiwas The Republik 263,764 24 10,990
3 solid snake The Republik 262,902 24 10,954
4 noname2 The Republik 261,387 23 11,364
5 Collosium The Republik 254,840 23 11,080
6 CVN1 The Republik 216,339 18 12,018
7 nordmann The Republik 214,864 19 11,308
8 Thorstein Poseidons Wrath 206,167 16 12,885
9 Den Skønne Helene The Republik 197,899 19 10,415
10 Vittrup The Republik 184,749 17 10,867
11 PedersenTec Rising legion 180,506 17 10,618
12 Knut Poseidons Wrath 175,939 19 9,259
13 johnx The Republik 174,390 16 10,899
14 DanOlsen The Republik 167,994 15 11,199
15 Sirklint Vikings 138,659 13 10,666

dette er top 15 fra alfa 1 er med os Chiwas


så hvem er alle de bedste fra beta og alfa som er i vores Gamma alliance jeg her svært ved at se hvem det skulle være måske du lige kan udpege dem for mig så jeg har nemmere ved at følge med.

Vi har haft spion i nogen alliancer yes sir thats life i har fået en lillebror til at (hacke) sin brors bruger for at få info fra os thats also life vil nogen sige andre vil sige det faktisk er forbundt men nok om det der er mange måder at spionere på men altid nemmere at spionere en alliance der bare recruiter alt
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er vel 500 aktive på serveren og vi er 32, synes sku det mere ynkeligt at I ikke kan klare os, når I er 15 mod 1 :p Der findes jo mere end 32 gode spillere på alfa og beta. Desuden har andre alliancer jo også lavet spionage hos os, det en del af spillet (desværre).

Er det ikke mere ynkeligt at i, jeres suverænitet til trods, er nødsaget til at ty til sådanne midler?

Walter White
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Walter White følger du slet ikke med i spillet for ca. 1 måned siden der lå vi #2 med nogen lunde samme antal points som Confidence og WOTF lå klart #1 med en 600.000 points mere end os og det samme antal points mere end Confidence vores bræt så ikke ud som om det var os der var dem som skulle have herredømmet over serveren men takket være godt spil fra alle i vores alliance klarede vi den gennem ilden og ligger nu selv klart #1 nu er det jo så op til jer at vise jeres gode spil og ryste os af pinden så kan i bruge spioner eller hvad i nu mener der kan gøre jer til den stærkeste alliance igen.

Husk at i alle krige der er der altid 1 rådden får på enten den ene eller den anden side af kampen og ingen med sans for fornuft vil lade være med at bruge dette rådne får eller jo i ville i fik en spion ind hos os og dagen efter der stopper han med at spille så kan man jo diskutere effektivitet på den spion tutulu.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dipz for fanden, find nu den komma-knap på dit tastatur ><

Pointfordeling os iblandt har da været rimelig homogen indtil for kort tid siden. Vi har udelukkende ranglistedomineret i kraft af antal spillere.

Nuvel, nok om det.

Walter White
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det ikke dansk time men grepolis :)

men i dominere stadig i spillere så må i jo hjælpe hinanden istedet for de små bare kolonisere det bliver man jo ikke stærkere af før om lang tid.

Tænk over hvad der kan gøres bedre i stedet for at bare give op hvordan tror du vi havde det da vi var en 24 spillere og både wtf og cfd angreb os hver dag :S
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis nogen er i tvivl om PD606 var med eller mod os, så er her et lille brev fra ham, modtaget efter vi smed ham ud igen.
Det mest sjove er, at intet af det han siger en sandt, samt at han jo selv er spion, som han ellers hader så meget *gg*. (at vi så spottede ham inden for 10 timer og smed ham ud vidner jo bare om mandens manglende talenter iøvrigt). Hvis nogen har en tudekiks og en trøstebamse så vil PD meget gerne låne dem, tror jeg:

Hej

Tak, fordi jeg måtte kommer over i jeres alliance med løgnagtige og røv slikkende medlemmer. Det var som forventet.

Det gav et super indblik i, hvordan I anvender spioner til, at finde de inaktive medlemmer i alliancerne, således at I slipper for at miste for mange styrker, ligeså snart det var udsigt til en krig med lidt modstand, så startede tuderiet på jeres forum, men så er det jo godt I har muligheden for at lyve for jer selv og andre og skynde jer og få nedlagt nogle af de alliancer med andre midler, så I slipper at tabe ansigt i en åben ligestillet krig I narrehatte.

Havde helt ærligt ikke troet, at I var så dumme, at give et indædt WOTF medlem adgang til de fleste af jeres informationer. Specielt ikke når jeg havde fortalt Skull, at jeg ville stoppe hvis han trak sig som leder af WOTF.

De medlemmer der er i alliancen Discrucio, bekræfter alle de fordomme jeg altid har haft, JimmyF vælger at beskylde Dipz0r for snyd, save sin bror i ryggen, men alligevel, sidder han på skype og slikker så meget røv, at man får brækfornemmelser, ligesom flere andre.

Skull jeg har aldrig mødt en så usympatisk lystløgner som dig på nettet, du tror du ved alt om alle, efter det du har gjort, må jeg indrømme, at mine tanker omkring dig og din person leder mig i retning af de fjender jeg har været med til at bekrige i både Irak og Afghanistan, tanken vækker afsky, da jeg aldrig har følt sådan overfor et menneske, jeg har haft kommunikation med før.

I kære medlemmer af alliancen Discrucio er i mine øjne mindre værd end den lort man kan træde op under skoen, når man går han ad gaden.

Jeg ryster i bukserne, når jeg nu tænker på, at I så slagter mig i spillet, uha da.

IDIOTER
Med venlig hilsen

PD
PS.: HUSK nu at ligge denne mail i jeres ”funny mail” tråd
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Inden i fik knækket os lavede i ikke andet end at angribe hist og her for at se hvem der var inaktiv.. Det lykkedes jo også for jer at tage en del byer fra folk som ikke var aktive i nogle dage i CFD.. Flotte erobringer :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Inden i fik knækket os lavede i ikke andet end at angribe hist og her for at se hvem der var inaktiv.. Det lykkedes jo også for jer at tage en del byer fra folk som ikke var aktive i nogle dage i CFD.. Flotte erobringer :)

en god ledelse ville lære sine folk at bruge ferie funktionen når de smutter et par dage.

en god ledelsen ville smide folk ud og erobre deres byer hvis de bliver gule uden at fortælle hvorfor.

en god ledelse ja du ved hvor jeg vil hen :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jep det ved jeg godt. bare ærgeligt der kun er 1 der kan se hvem der er aktiv og hvem der ikke er :/


skulle nok bare ha smidt dem ud / taget deres byer hvis de blev gule tbh..
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jep det ved jeg godt. bare ærgeligt der kun er 1 der kan se hvem der er aktiv og hvem der ikke er :/


skulle nok bare ha smidt dem ud / taget deres byer hvis de blev gule tbh..

alle i ledelsen kan se hvem der er aktive 2 dage så de gule 5 dage så de røde mener jeg er ikke helt sikker på det men det der omkring ihvertfald og en alliance der går efter at være i toppen er nød til at have nogen regler om at huske ferie eller i det mindste sige hvis man skal være væk i lang tid :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er da fin afskedssalut fra PD. Han har iøvrigt givet sine byer til alliancen, og har forladt spillet som medlem af wotf.
Jeg går ud fra at i stadig har en spion eller to hos os, så det er nok ingen hemmelighed at de fleste større spillere i wotf forlader spillet. Vi er røvtrætte af alt det her spion-pis, løgn og bedrag. Der er ikke længere nogen der stoler på hinanden. Idag er 2 medlemmer smidt ud på grund af mistanker.
Vi er nu igang med at lede efter et nyt spil, så vi kan fortsætte med at spille sammen. Eller fortsætte med at gruppekramme vil i nok sige :)
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ingen spioner hos jer, vi har droppet dem alle.

I kan da godt få en ind hos os hvis det er, i kan alligevel ikke bruge det til noget.


Jeg håber da helt klart i vil blive, ikke fordi vi så kan banke jer. Men grepolis vegne, grepolis dør hvis alle jer går.

Samt i kan da nok altid lave en super ally med CFD medlemmer samt de bedste på serveren der ikke er med DIS.


Så dårlige er vi ikke allesammen over i DIS, måske synes i nogle er eller alle.
Er jo jeres beslutning, men i kunne da skrive noget, eller forsøge at redde jer.

Spillet dør jo nærmest hvis for mange går.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Præcis vores pointe - men det er jo jer, der har ødelagt et ellers fremragende spil ved at benytte relationer fra Beta til at snyde og bedrage ved uærlige infiltrationer og løgnagtige bedrag.

En ting er spioner - det kan man nok håndtere - men denne løgnagtige måde at gå ind i en anden alliance alene med det formål at overtage ledelsen, få den til at bryde sine forbund og herefter smutte tilbage til fjenden og erklære krig - det er usmageligt og useriøst - har intet med ærligt spil at gøre! Dette er et spil og ikke en rigtig krig!

I stedet for at snuppe en tudekiks, så finder vi et andet spil, hvor vi kender hinanden. Ærgeligt, at det ikke kan blive Grepolis - det er et skønt spil, men ikke på disse betingelser.

Efter min mening burde denne slags numre være forbudt og medføre udsmidning fra serveren.

Hvor er det sørgeligt, at det skulle ende sådan!

JesperW
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du kan jo ikke bevise det har været hans mål fra dag 1 og at en spiller spiller som et dumt svin det kan man jo ikke banne folk for så længe han følger reglerne så skulle de jo lave en regel om man ikke må være spion for en anden alliance og det virker lidt sindsygt at lave sådan en regel.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er det jo ikke mig, der siger det, men hans egne ord. Såååå...
 
Top