• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ledere opg medlemmer søges

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej brave ledere!
Velkommen til Utopia. Alliancen søger brave krigere som dig!
Info om alliancen:
Utopia er en krigerisk alliance. Det er fuldt ud tilladt at være miner…du skal bare også have tropper og deltage i krige. For der vil blive krige! Desuden skal dine tropper bruges til forsvar af alliancemedlemmer eller ødelæggelse af fjender udenfor krige.


Krav til medlemmer:
Aktivitet
Vækst
Der vil komme pointkrav
Der vil komme troppekrav
God ansøgning, med mindre jeg kender dig personligt. Jo længere en ansøgning desto bedre.

Krav til ledere:
Meget aktivitet
Vækst
Samme pointkrav som menige medlemmer
Samme troppekrav som menige medlemmer
Meget god ansøgning, med mindre jeg kender dig personligt. Jo længere en ansøgning desto bedre.



Regler opsat i rækkefølge efter vigtighed:
Fuldkommen loyalitet mod alliancen – Loyalitet kommer over alt andet. Man skal støtte sin alliance, dens medlemmer og dens ledere.

Støt alliancemedlemmer – Det er meget vigtigt at man støtter sine allierede. Det kan betyde at I skal ofre råstoffer og tropper. Til gengæld for dette offer vil I jo også få hjælp når I har brug for det.

Adlyd lederne – Adlyd jeres ledere. Hvis I har en klage over en leder kan i bringe den til mig (Grook). Øverstkommanderende: Grook
Næstkommanderende:
General (på samme niveau som diplomaten:(
Diplomat (på samme niveau som Generalen:(

Støt alliancens forbund – Iaper vil IKKE blive indgået. Men måske vil der blive indgået nogle få forbund. Disse skal selvfølgelig støttes.

Tjek forumet: Dette er vigtigt eftersom det er her, stategier og planer vil diskuteres. Desuden er det her fællesskabet er.

Spørgsmål til alliancen? Henvend dig til mig via en ingamebesked (sammen navn), en pm eller ved at svare i tråden her.

Grook – Leder af Utopia
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jaja det bliver da sjovt at se hvor langtid denne Alliance vil holde :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Well....lidt i medlemsmangel....håber på medlemmer indenfor et par dage, men de fleste har vel alliancer nu?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Velkommen,

Rigtig god stil og introducere alliancen herinde! Det mangler.

Lidt ærgeligt at du først er startet nu, men du lyder som en der har erfaringer? Hvis ikke dette gætter jeg på TW.

Ser frem til at følge jer på ranglisten ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har spillet mange spil i denne stil. Ikke rigtig Tribal wars (tror jeg har prøvet det MEGET lidt engang)...men Ikariam. Her har jeg også været Wingleder for topalliancen Sealegends. Tak for kommentaren forresten.
 
Top