• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

kamppoint imod milliet

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Man får åbenbart ikke sine kamppoint her på de danske servere når der er fejl i inno-games system.


Liam Aird
2011-11-19 16:55:57
Hej storken,

Der er problemer med kamppoint fra militsen, hvilket bliver rettet på tirsdag.
Du vil derfor ikke modtage dine kamppoint for denne kamp

Med venlig hilsen
LiamAird
Community Manager

dette er det standardsvar man får af dansk såkaldet support.

Det er ikke hvad betalde spillere kan kalde for hverken support eller service og det er da både spild at ress og penge når man ikke engang vil give os vores point.

ALT ANDET END ACCEPTABELT
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sådan er det på alle servere med 2.14.
Sådan er det for alle spillere, på disse verdener.
Du lider derfor ikke overlast eller andet, eller bliver snydt for noget, andre for (for ingen for dette)

Der er ikke noget at gøre, andet end at vente til på Tirsdag hvor verdenerne bliver opdateret til 2.15.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nej ingen bliver snydt ???

Man mister ress hver gang man bliver angrebet og bruger millits

dvs hvis en spiller bliver angrebet 25 gange og bruger sin millits så mister han en masse ress i forhold til en anden spiller der måske kun bliver angrebet 3 gange.

det er da netop derfor man får bp for de tropper man slagter med millitsen, ellers kunne man jo ligeså godt fjerne millitsen da den jo kun koster en ress uden at man får noget som helst for det

Men du mener måske at alle spillere bliver angrebet ens og ligemeget siden du mener at ingen bliver snydt ????

Alle der bliver angrebet og bruger millits bliver snydt for kp og derved også for tabte ress, derved har alle de spillere der ikke bliver angrebet en større fordel i spillet.

Det er hvad dansk support kalder ens for alle

grepolis fyldt med fejl som altid
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ingen, der modtager Kamppoint for hvad deres milits dræber. Det er vidst det, denne diskussion går ud på.

DETTE er ens for alle. Der er ingen på de danske servere, eller andre servere med version 2.14, der modtager kamppoint ved deres milits. Denne fejl bliver rettet ved 2.15.

Da alle oplever dette, har jeg fået besked på, at der ikke vil blive kompenseret noget, da det er ALLE der ikke modtager kamppoint fra deres milits på de danske servere.

At du blander en heel masse andet ind i det, gør ikke dette mere eller mindre betydeligt. Det er sådan situationen er, og sådan den vil være indtil 2.15 versionen kommer til Danmark på Tirsdag.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jamen jeg kan sgu da sagtens se at ALLE der ikke bliver angrebet får fuld råstoffer, og dermed mere end dem der er nødt til at bruge millits og dermed kun får 50 % af deres produktion i minerne.

Eller mener LIAM at alle på serveren bliver angrebt og er nødt til at bruge millits ?????
eller mener man at alle både dem der bæliver angrebet og skal bruge millits stadig får fuldt udbytte af sine miner ?????

Det kan da ALDRIG blive ens for alle når der er spillere som ikke behøver at tabe noget ved at bruge millits, og dem der så bliver angrebet og skal bruge millits taber 50 % af sin råstofproduktion

Det er da logik for perlehøns, tilmed min 4 årige datter kan forstå det
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette har INTET med problemet at gøre.

Problemet er, at der ikke gives kamppoint for hvad militsen dræber. Såre simpelt! Alt det andet, bliver der heller ikke kompenseret for, såvel som den tid, du har brugt på alt, lige fra at logge ind, til at indse fejlen... Denne tid kan jeg desværre heller ikke give tilbage.... Ville ønske, at jeg kunne.. Men det kan jeg ikke.

Militsen kommer til at give korrekt tid igen med version 2.15.
Og så lukker vi emnet, da det ikke længere handler om "kamppoint imod milliet".
Vi fortsætter på Ticket, som du også har valgt at starte og fortsætte i.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top