• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

KA vs. FF

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ser nu ud til at KA (Knossos Angels) har erklæret krig mod FF (Freedom Fighters) uden at fortælle det til nogen.
Og deres forbund ABerne (Angry birds) har da også givet en lille hånd med.

Vi i FF er desværre slet ikke klar til krig da vi er i feriemode, så man kunne da godt lige have skrevet om vi var klar... :Smile:

Men må de bedste sejre!
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL Olavi, AB har siden vi vandt krigen mod PV angrebet stortset alle alliancer, vi har ikke kørt head hunt på nogen, og det bliver nok heller ikke meget andreledes i fremtiden, da folk ønsker at udvide sig i forskellige retning :p men spredte erobringer, angreb. på nær nogle få perioder ;)

men ja har hørt lidt om at i begynder at gå lidt til den FF og KA der ovre ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
*GG* Er det en krig når man tager et par byer? Ud af de sidste 20 KA erobringer er kun 2 fra FF ;) Men er da godt at vide I åbenbart føler Jer så pressede I tror I er i krig xD
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil så lige tilføje at HF er ligeså aktive mod FF lige nu - et sjovt sammenfald

Mon ikke HF har fået lidt at vide fra KA??? ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil så lige tilføje at HF er ligeså aktive mod FF lige nu - et sjovt sammenfald

Mon ikke HF har fået lidt at vide fra KA??? ;)

Jo jo vi spiser HFs byer (vi tog en så sent som igår) og lokker dem sammentidigt til at angribe FF, vi er simpelthen verdensmestre i spin xD Men tak for tippet er da rart at vide HF og FF også slås.

Kunne man forestille sig nogen fra HF har checket Jeres erobringsliste og forsvarspoint udvikling på det sidste og vurderet at FF er så pressede I er nemmere at slås med end Deres andre naboer for tiden?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
..

Lidt sjovt at Olavi og FF tager det som en krigs erklæring.
Den synsvinkel jeg ser det fra ligner det bare, at FF har fået nogen slag.
Og er meget pressede.. Men hvis der kommer krig så ja.. Må den bedste alliance vinde ^^
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lidt sjovt at Olavi og FF tager det som en krigs erklæring.
Den synsvinkel jeg ser det fra ligner det bare, at FF har fået nogen slag.
Og er meget pressede.. Men hvis der kommer krig så ja.. Må den bedste alliance vinde ^^

Joachim, hvor kom du ind i billedet???

Mener bestemt at emnet omhandler KA og FF.

Jeg kunne forstå at du kom med den kommentar hvis du
havde noget med KA og kampene at gøre. Men det har
du jo ikke.

Jeg ved godt at du er meget glad for at jeg nu bliver erobret
af KA da jeg længe har været efter dig, og jeg vil da også stadig
være efter dig, Det kommer bare til at tage lidt længer tid nu. :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så fordi emnet handler om FF og KA så må jeg ikke kommentere?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL Olavi, AB har siden vi vandt krigen mod PV angrebet stortset alle alliancer, vi har ikke kørt head hunt på nogen, og det bliver nok heller ikke meget andreledes i fremtiden, da folk ønsker at udvide sig i forskellige retning :p men spredte erobringer, angreb. på nær nogle få perioder ;)

men ja har hørt lidt om at i begynder at gå lidt til den FF og KA der ovre ;)

Ja det er rigtigt, faktisk kom der også kun 1 angreb fra AB.
Tror heller ikke at KA får brug for AB da KA har oprør i alle mine
byer nu, og mit DEF er væk.

Nå nej, der er da også lige kommet 2 mere angreb fra AB, men det
er vist en lille personlig kamp mellem ham og mig. Dog DEFer du ham
godt op PIp :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo jo vi spiser HFs byer (vi tog en så sent som igår) og lokker dem sammentidigt til at angribe FF, vi er simpelthen verdensmestre i spin xD Men tak for tippet er da rart at vide HF og FF også slås.

Kunne man forestille sig nogen fra HF har checket Jeres erobringsliste og forsvarspoint udvikling på det sidste og vurderet at FF er så pressede I er nemmere at slås med end Deres andre naboer for tiden?

Jeg føler mig nu ikke synderligt presset - jeg morer mig kosteligt over HFs måde at angribe på.

KA er iøvrigt generelt ikke meget bedre til angreb - men de er gode til at deffe op ;)

dejligt at der nu sker noget - så jeg kan få en masse dejlige KP til at lave nye byer med :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeps KP er altid nice. Det var iøvrigt dit angreb på Ellegården som fik os til at tage et par byer fra Jer Raum ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeps KP er altid nice. Det var iøvrigt dit angreb på Ellegården som fik os til at tage et par byer fra Jer Raum ;)

Det var da dejligt - så har jeg da gjort noget godt på denne server ;)




iøvrigt er det da lidt påfaldende at KA og HF angriber hver deres leder i FF på præcis samme tidspunkt!!!!!

- om du så kalder det spin eller tilfældighed - jeg tænker ihvertfald mit ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Raum, enhver har jo ret til at tænke sit, det gør vi jo allesammen, men Vi har ikke snakket med nogen fra HF og koordineret noget. :)

Olavi tog en by på en Ø, som vi mente var vores og derfor ville vi have den og da hun deffer den godt op, så er det jo nærliggende at tro at de tropper må komme et sted fra og derfor angreb vi de resterende af hendes byer. Nu hjælper det jo heller ikke hendes sag, at hun provokerer KA's spillere med diverse mails. :)

Mvh.

AMON
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja det er rigtigt, faktisk kom der også kun 1 angreb fra AB.
Tror heller ikke at KA får brug for AB da KA har oprør i alle mine
byer nu, og mit DEF er væk.

Nå nej, der er da også lige kommet 2 mere angreb fra AB, men det
er vist en lille personlig kamp mellem ham og mig. Dog DEFer du ham
godt op PIp :Smile:

hehe ja det snakkede vi jo om tidligere ;)

Som jeg fortalte, jeg er faktisk meget deffensiv. ;) hvis man kigger på hvilken type byer jeg typisk har. Vil jo helst kunne beskytte mig selv.:Smile:

Men hvis i savner at AB besøger FF kan vi nok også finde ud af det, kan snart have by 17. så vil da lige lede efter et andet offer, nu når de er ved at erobre dine byer.

:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe ja det snakkede vi jo om tidligere ;)

Som jeg fortalte, jeg er faktisk meget deffensiv. ;) hvis man kigger på hvilken type byer jeg typisk har. Vil jo helst kunne beskytte mig selv.:Smile:

Men hvis i savner at AB besøger FF kan vi nok også finde ud af det, kan snart have by 17. så vil da lige lede efter et andet offer, nu når de er ved at erobre dine byer.

:pro:

Where is the "like" button LOL :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Olavi tog en by på en Ø, som vi mente var vores og derfor ville vi have den og da hun deffer den godt op, så er det jo nærliggende at tro at de tropper må komme et sted fra og derfor angreb vi de resterende af hendes byer. Nu hjælper det jo heller ikke hendes sag, at hun provokerer KA's spillere med diverse mails. :)

Ahem, hvordan kan det være at alle omtaler Fyrst Olavi som en kvinde?
Mig bekendt er der tale om en grandvoksen mand på 31, ved navn René.
Flirter du meget med de andre spillere i dine mails, Olavi? (imens du altså åbenbart provokerer dem på anden vis også)

Og hvis det ikke er tilfældet... Er det så ikke nok at I andre flår den stakkels mands byer ud af hænderne på ham? Behøver I også at udfordre ham på hans køn? Det er da alt for galt.
Jeg er forarget.

X
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Raum, enhver har jo ret til at tænke sit, det gør vi jo allesammen, men Vi har ikke snakket med nogen fra HF og koordineret noget. :)

Olavi tog en by på en Ø, som vi mente var vores og derfor ville vi have den og da hun deffer den godt op, så er det jo nærliggende at tro at de tropper må komme et sted fra og derfor angreb vi de resterende af hendes byer. Nu hjælper det jo heller ikke hendes sag, at hun provokerer KA's spillere med diverse mails. :)

Mvh.

AMON

Hvem fanden kalder du for en tøs? :Laugh: Jeg er sgu en fyr, og i min bedste alder.

Jeg forstår dog ikke at I tog den by fra mig, den lå jo perfekt til at lave
kamppoint til jer, at jeg ikke selv kunne li naboerne er en ting, men point kan
vi alle vel bruge. :Smile:

Og de provokerene mails mener jeg nu ikke jeg har sendt nogle af, men I må
meget gerne lige vidersende dem til mig, så jeg kan se hvad jeg muligvis
har formuleret forkert, eller for svært for jer at læse :confused:mirk:
 
Top