• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Julekalenderen

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
christmas_logo.png

Så er det tid til Julekalenderen igen.
Endnu engang følger vi traditionen og Julekalenderen ligner lidt den samme fra sidste år.
Dog i år er der små ændringer.
Vi har fået os en ny Helt, som kan opnåes i eventet.
Der er lavet lidt om på chancen for at få en af de værdifulde belønninger, frem for en af de mere normale, som er lettere at få.
De svære belønninger fremhæves, så du kan se dem, før du drejer hjulet.
¨Du kan læse om Eventet her : https://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Tyches_Julekalender

Vores nye helt hedder
Telemachos

Og ham kan du læse lidt nærmere om her : https://wiki.dk.grepolis.com/wiki/Helte

Vi ønsker jer rigtig god fornøjelse med Julekalenderen, som starter 01/12 10:00 og først slutter 31/12 23/50
Så du har helt indtil Nytår til at få en masse gode belønninger.

Med venlig hilsen
Grepolis Teamet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Apropos jul, hvordan er det lige med den der "julefred" hvornår til hvornår ?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det bliver annonceret inden, men jeg kan ærligt ikke lige huske datoerne.

Sender ud når jeg ved noget.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er konkurrencer nu blevet rene penge maskiner, virker som om lykkehjulet i år, er den rene pengemaskine, det har intet med konkurrence at gøre. det virker som om,det bare går ud på at man skal betale for de gode premier, og det med at de gode premier skal være svære at få, bare er en undskyldning. syntes der er dårlig stil, her i jule tiden, syntes vi betaler nok i forvejen, dk servere er jo i forvejen meget dyre, vi kan højest få 20 % på guldkøb, på tyske servere er 70 % helt normalt. syntes i er gået over stregen her. T
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det er ikke tænkt som en penge maskine!

Formålet er at Sjældne Effekter, skal forblive sjældne, og derfor logisk nok også sværere at få.
Hvis det er lige let at få en Sjælden effekt, som en normal effekt, er den jo ikke længere sjælden!

Selv har jeg heller ikke haft den store held endnu, men tro mig,, Jeg holder øje med det, for vil også gerne have en af de sjældne,, uden at gulde mig til den :)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Enig - Det virker meget planlagt, at de kedelige præmier skal tages først, inden de gode kommer.
Idag fik jeg faktisk en rimelig god en,,, uden at sige hvad det er selvfølgelig, så det er muligt.
 

Haddock

Active Member
Brugere
Enig - Det virker meget planlagt, at de kedelige præmier skal tages først, inden de gode kommer.

Ja det kan man vel godt kalde det når de har annonceret at chancen for "gode" præmier vil være mindre end for de "dårlige" :) Det er jo rent og skær et chance spil, jeg fik selv en af de gode i første rul den ene dag (Er dog ikke sket siden).
 
D

DeletedUser2025

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
har ikke fået noget, betaler ikke på de betingelser der, så tager kun det gratis spind,får kun de dårlige.
tror teamet skyder sig selv i foden, med det her, kommer i hvert fald, til at tænke mig godt om, før jeg bruger guld herinde.
 
Top