• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Jule og Nytårs fred!!!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det burde virke som det skal.
Hvis dette ikke er tilfældet, skal du skrive en ticket, med billede og det hele, så jeg kan fejl melde det.
Billede, der viser at dit byggeri, eller en andens byggeri af vidunder er igang i fredstiden.....
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det bygger altså staidig.. det eneste der er sket er at der er kommet en rapport på at ens råstoffer bliver tilbagesendt imens der er fredstid..

Men tiden tikker...

Stadig Sigma..

Nu er jeg så ikke så hård til det med screenshot.. og det er jo også bare et billede.. der kan man jo ikke se at det bygger.. medmindre jeg tager 2-3 stykker.. Men det må da også være OK at fortælle... DET BYGGER STADIG:)

Milton

Nå, fandt ud af det... der ligger en ticket!
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1961

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var jo ikke den spiller der har taget min by, der garanterede mig julefred, det var dig, og som den jubleidiot jeg åbenbart er, valgte jeg at stole på DIG og det DU skrev. Det viste sig så ikke at holde vande, hvordan bliver det mit ansvar at rette op på den fejl du/I lavede?

jeg kunne godt være tøsefornærmet på den spiller der tog min by, men har lidt svært ved at se hvordan det hjælper mig? Og den der med at høre ham ad om han kunne tænke sig at aflevere den tilbage, den ser jeg sq heller ikke lige ske, men du kan jo prøve at høre ham ad om han vil hjælpe jer med at rette op på jeres fejl?
Hvis du mener at folk bevist har udnyttet en fejl i spillet, så går jeg ud fra at dette er stafbart, det er det i de flest spil? Det er faktisk noget af det man straffer hårdest for :)
Jeg er ikke pissed over at have midstet en by, det var kun et spørgsmål om tid før der var røget byer til dem alligevel, det er jo lige som det spillet går ud på. Jeg er pissed over at jeg har brugt rigtig meget tid, penge, og energi på at sørge for at det i det mindste skulle være bare en lille smule svært at tage dem, og ikke tove's gavebod, hvilket du/i/jer ødelægge ved ikke at levere hvad i lovede, alle de timer jeg har brugt på at flytte stoffer til den by, bygge deff op for 700. gang gulde den latterlige mur op, er jo det rene spild når byen bliver givet væk gratis.
Fejlen er ikke deres, den er ikke min (ud over at jeg jo åbenbart er den eneste der har været naiv nok til at stole 110% på hvad du skrev, da jeg ikke har spillet længe nok til at lære at det er en dårlig plan) Den er jeres. Ergo må det også være jeres ansvare at rette op på det der er tabt !

var det et endeligt svar at jeg ikke får min by tilbage?
 
Senest redigeret af en moderator:

Tummelumsen

Member
Brugere
Ville satme klæ jer hvis i begyndte at tage ansvar for JERES fejl istedet for konstant at pege på spillere som værende synderne!!!! Kunne I overhovedet komme frem till at få ind i jeres hoveder at hovedparten af folk ikke er her for at snyde/udnytte fejl men bare for at spille????

Jeres svar her er gudhjælpe mig noget af den værste gang bras - Nøjagtig samme problemer som sidste år og hvad fanden har i så udrettet i den tid der er gået??? NADA!!!!

Og så sidder i gudhjælpe mig og peger på brugerne som de slemme!!! På brugerne som dem der må løse konsekvenserne af hvad jeres inkompetence er skyld i!!!! Skam jer!!!!
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HALLOOOOOO!!

Nu må i fandenme komme ud af busken!!!


Hvad sker der...DET ER FANDENME RINGE!!!!!!!

FORVENTER AT I RETTER OP PÅ DET DER ER SKET... ELLERS SKAL VI SGU HAVE MULIGHEDEN FOR ANGRIBE!!! NU!!
 
D

DeletedUser1886

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej allesammen, ja der er sket en fejl med hensyn til julefreden, og at folk er irriterede og sure er forståeligt, men det ændre ikke på hvad vi kan gøre.
Der er sket en fejl, og fejlen er blevet meldt, og så skulle den gerne blive fixet, men ting kan tage tid, og på trods af test af diverse systemer, så kan der ske fejl i indstillingerne engang imellem.

Vi forstår jer, og vi gør hvad vi kan for at holde tingene kørene som de skal.

Hilsen King, Supporter
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej allesammen, ja der er sket en fejl med hensyn til julefreden, og at folk er irriterede og sure er forståeligt, men det ændre ikke på hvad vi kan gøre.
Der er sket en fejl, og fejlen er blevet meldt, og så skulle den gerne blive fixet, men ting kan tage tid, og på trods af test af diverse systemer, så kan der ske fejl i indstillingerne engang imellem.

Vi forstår jer, og vi gør hvad vi kan for at holde tingene kørene som de skal.

Hilsen King, Supporter

Tænk det kunne jeg godt regne ud!! hvad synes i/tyskland så der skal gøres????

Det er ALT for ringe... lige nu smider i sejerne over i de andres hænder... og bevares de var sgu tæt på at vinde alligevel... men nu er det da helt sikkert.. vi har ikke en chancen.. vi kan ikke angribe eller en skid... bare sidde her og kigger på at de vinder!!!!!!!!!!!!
Fint med julfred... MEN så skal det sgu virker over hele linjen... nu er vi jo bare dukker der kan sidder og kigge på at de andre vinder!!!!! TAK... DET ER UNDER ALT KRITIK..... I MÅ FÅ NOGLE SVAR FRA TYSKLAND så vi kan få dette afgjort på en ORDENLIG måde...

Milton
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1941

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Grunden til vi er vrede er i aldrig svare direkte på vores spørgsmål eller tager skylden for noget. I bortforklare alt og sige det ene og det andet.

Hør lige her. For 1 år siden skete nøjagtig det samme også tænker man jo at nogle af de problemer der går igen i spillet ville blive fixet, men det er det ikke. Nu sidder vi i samme situation igen med de samme problemer.
Læs nu, hvad vi skriver.

Jeres forretningsmodel er helt hen i vejret pt, og der er ikke en eneste forbedring siden sidste år.
Serverne køre heller ikke optimal længere....
Jeg ved ikke om i kender til Lean eller andre modeller som man kan arbejde efter, ellers skal jeg med gælde sende en ansøgning og hjælpe jer.

Det er ikke fair for nogen som helst eller for dem der vil bruge penge på spillet. Så skal man også kunne forvente at det køre uden kæmpe mæssige fejl.

Det er synd og skam, hvis i skal ødelægge sådan et "godt" koncept.

Gå nu for engang skyld i dialog i stedet for at spærre spiller fra support som prøver at trænge igennem.

Mvh. Kasper.
God Jul og kom nu i det arbejdstøj.
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De sidste 2-3 måneder har generelt set været under alt kritik, og at Innogames ikke magter noget så simpelt som dette problem med julefreden må siges at være på grænsen til det rystende. Jeg går stærkt ud fra at i har IT sagkyndige ansat, så jeg kan ikke se dette er et større problem at få fixet? Og hvis problemet også var gældende sidste år, så er det vel normal kutyme lige at følge op på om det nu køre fejlfrit i år? Vi kan jo efterhånden ikke regne jeres "bekendtgørelser" for noget seriøst, da de alligevel ikke holder stik.

Det er ikke godt nok.

PS. Er der nogen der ved om dette problem er gældende for de udenlandske servere?
 
D

DeletedUser1886

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Da jeg ikke var en del af grepo-teamet sidste jul, så kan jeg heller ikke svare på spørgsmål relaterende til sidste jul.

Donpj111, med din kritik af de sidste 2-3 måneder, mener du vel især weekenden med DDoS angrebene, og jeg kan kun endnu engang svare til dette, at man ikke bare lige kan stoppe et DDoS angreb, det kan ske for alle hjemmesider.

Jeg vil ikke skyde skylden på jer spillere, som måske stadig angriber, selvom at det ikke skulle være muligt, for det er en fejl i indstillingerne, indstillinger som det ikke er os i Danmark der designet. Og jeg vil gerne indrømme, jeg har ikke en uddannelse indenfor teknik, og jeg aner ikke hvordan de har skabt spillet, og derfor lader vi også Tyskland om at finde problemerne og derfor kan vi heller ikke altid svare på spørgsmål med det samme.

Hvordan vores forretningsmodel kører, vil jeg lade cheferne om at bestemme, har i nogle forslag til forbedringer, så skriv endelig til os i en ticket, eller her på forum.

Har der været en kæmpe fejl omkring julefreden, JA det har der og det er selvfølgelig INNO Games ansvar at tingene skal køre som de skal, hvilke der også bliver arbejdet på at de gør.
Men jeg vil gerne bede jer om at holde en ordentlig tone, på forum og i tickets. At åbne 30 tickets i træk der starter med at man bliver kaldt for idiot, det kan faktisk godt påvirke os der skal svare jer, vi vil meget gerne hjælpe jer så godt vi kan, men vil i hjælpe jer selv, så hjælp os, ved at skrive til os, som i gerne selv vil skrives til :)

Vi i Grepo-teamet er her jo fordi vi gerne vil hjælpe jer.

p.s så vidt jeg ved, så har der været problemer i andre lande også, men i må ikke hænge mig op på det, hvis jeg tager fejl :)

Hilsen King, Supporter

Glædelig jul og godt nytår
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja angrebene, massespærringer osv. som har ødelagt en del af glæden ved spillet. Mindes ikke jeg oplevede så meget bøvl i Pi, som det har været tilfældet her i Sigma. Af samme årsag er vi også en del der rykker over på internationale servere, når Sigma slutter (i ligeså høj grad pga. vi ønsker nye udfordringer).

Man kan ikke angribe pt., men som flere påpeger så kører tiden stadig på vidunderne selvom disse burde være på pause.

Sidst men ikke mindst, så håber jeg da de fleste skriver til jer på en sober måde da alt andet er dybt godnat - De fleste af os er trods alt voksne mennesker.

Nå men god jul, og når tiden kommer så godt nytår :)

Kasper
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Da jeg ikke var en del af grepo-teamet sidste jul, så kan jeg heller ikke svare på spørgsmål relaterende til sidste jul.

Donpj111, med din kritik af de sidste 2-3 måneder, mener du vel især weekenden med DDoS angrebene, og jeg kan kun endnu engang svare til dette, at man ikke bare lige kan stoppe et DDoS angreb, det kan ske for alle hjemmesider.

Jeg vil ikke skyde skylden på jer spillere, som måske stadig angriber, selvom at det ikke skulle være muligt, for det er en fejl i indstillingerne, indstillinger som det ikke er os i Danmark der designet. Og jeg vil gerne indrømme, jeg har ikke en uddannelse indenfor teknik, og jeg aner ikke hvordan de har skabt spillet, og derfor lader vi også Tyskland om at finde problemerne og derfor kan vi heller ikke altid svare på spørgsmål med det samme.

Hvordan vores forretningsmodel kører, vil jeg lade cheferne om at bestemme, har i nogle forslag til forbedringer, så skriv endelig til os i en ticket, eller her på forum.

Har der været en kæmpe fejl omkring julefreden, JA det har der og det er selvfølgelig INNO Games ansvar at tingene skal køre som de skal, hvilke der også bliver arbejdet på at de gør.
Men jeg vil gerne bede jer om at holde en ordentlig tone, på forum og i tickets. At åbne 30 tickets i træk der starter med at man bliver kaldt for idiot, det kan faktisk godt påvirke os der skal svare jer, vi vil meget gerne hjælpe jer så godt vi kan, men vil i hjælpe jer selv, så hjælp os, ved at skrive til os, som i gerne selv vil skrives til :)

Vi i Grepo-teamet er her jo fordi vi gerne vil hjælpe jer.

p.s så vidt jeg ved, så har der været problemer i andre lande også, men i må ikke hænge mig op på det, hvis jeg tager fejl :)

Hilsen King, Supporter

Glædelig jul og godt nytår


Tak, se mere skal der ikke til.... Det er stadig ikke godt nok... og vil godt lige sige jeg ikke kalder nogen idioter eller andet, hverken i ticikets eller andet.... Så er det lige på plads;-)

Men det er godt nok stadig ringe, og den eneste grund til jeg forsætter på denne måde er at ellers er der vel ikke nogen der tager det seriøst...

Vi er glade for i gør noget... men i siger det jo ikke... så er det ikke nemt at forholde sig til noget.

Håber den underlymenden der er nogen i Tyskland der sidder med røde ører, og har tænkt sig at lave dette om.

Som jeg skrev tideliger, så sidder vi lige nu og INTET kan gøre... bare se de andre vinde!

Shit det er trist.. og gør SÅ ondt når man ikke engang kan lave om på det:-/ bare små 6 mdr. hvor man heldigvis har hygget med de man spille sammen med, men omvendt mister gnisten totalt nå man intet kan gøre når alt er ude af ens hænder...!

Kunne vi så bare tabe i angrebs ivere, så var det til at bære, men på denne måde ødelægges der en server hvor mange har kæmpet længe!

Og god jul til jer... :)

Men vi KAN ikke angribe.. blot skælve!! må vi vel ikke når det er et brud på reglerne...
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men vi KAN ikke angribe.. blot skælve!! må vi vel ikke når det er et brud på reglerne...
Der står ikke ordret nogen steder, at magi ikke kan/må bruges mod fjendtlige byer.
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehe det kommer an på øjnene der ser :) Men igen sådan noget der skal udpensles hvis det er tilfældet.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det bliver undersøgt, ang. VV

Og lige som jer, må også vi i Teamet vente på de svar der kommer.

Dog har jeg fået et svar idag.

Fredstiden som har kørt...Dog med en fejl fra min side i de 24 timer ,,hvor man ikke burde kunne sende KS..
Men Fredstiden som har kørt og afsluttet klokken 23:00 , Har virket som den skulle.

Den Info der har været givet om at VV blev sat på pause, i fredstiden, har desværre vist sig ikke at stemme over ens med virkeligheden.

Det er møg irriterende,,,Også for os i Teamet, som det er for jer som spillere....For også Vi i Teamet er spillere, og oplever de samme problemer som alle andre og derfor er det også kommet som en overraskelse for os, at byggetiden ikke blev sat på Pause, som annonceret.

Det er ikke sjovt når den slags sker.

Men kort sagt!

Som Fredstiden har kørt nu,,Er sådan den skal virke.

Ang VV i fredstid.
Du kan sende dine resurser til VV
Men når Resurserne når frem, bliver det tjekket om der er fredstid eller ej.
Hvis der er fredstid, for du dine resurser tilbage.
Du kan ikke starte opbyggelse af VV i fredstid.
Du kan ikke udvide VV i fredstid.

Hvis du kan noget med VV der ikke står nævnt i teksten herover, er dette Ikke en Fejl

Kan du noget af det overstående, som du ikke burde kunne, ER dette en fejl som skal rapporteres, og ikke må udnyttes.

Første indlæg bliver redigeret...Da den stadig er gældende også for Nytårsfreden, som kommer til at køre som den skal.
 
Senest redigeret:

Tummelumsen

Member
Brugere
Jeg skal lige være helt sikker på at jeg forstår det du skriver korrekt.... Det du siger er at: Noget der er SÅ vigtigt for at vinde en server er bygget således op under fredstid at den ally der bygger stadig kan det, mens den der sender bliver sat tilbage fordi man ikke kan sende? Man kan bygge hvis man var hurtig nok til at trykke på knappen , men ikke hvis man kun sender? At den ally der er bagud og bygger vil kunne indhente den ally der sender? At den ally der er foran og bygger kan øge sit forspring fordi fjenden kun sender?

Hvis det er korrekt forstået er det sted her ved at udvikle sig til vinderen for suverænt MINDST gennemtænkte beslutninger - Håber virkelig at jeg igen åbenbart ikke kan læse.....
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hvis du har sat byggeriet i gang før Fredstiden, fortsætter denne i Fredstiden.
Har du ikke sat byggeriet i gang før fredstiden, må dette vente til efter fredstid.

Nu er der nogle dage før der igen kommer Fredstid, og efter den 1 år, inden næste gang.

VV tiden for pågældende verden har ramt uheldigt, med hensyn til fredstid, for det er en kritisk periode, lige før en alliance vinder, eller taber.
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Jeg er dybt rystet!!! Er da fuldkommen ligegyldigt om det er kritisk tidspunkt på denne server eller ej!!!

Fatter ikke en gang man overhovedet kan kalde noget fredstid når man så vælger at man kan sende spioner, smide jordskælv, og bygge vv som er det man vinder krigen/serveren på...

Syns faktisk bare i skulle droppe det der fredstid... for imo har det INTET med fredstid at gøre, og hvis i virkelig vil have det fremover så kald det hellere hvad det er "Innogames tid til at have indflydelse på serveren og dens fremtid"....

Kan ikke en gang blive vred, for det er jo hovedrystende latterligt - held og lykke til jer der gider fortsætte med at slås med den slags
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top