• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Jeg stopper

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg stopper
Hej alle grepolis gamma spillere, jeg har efter en lang beslutning overvejet at stoppe nu gør jeg det så, det tager sin tid at passe 36 byer :p Tak for spil, det var hyggeligt at spille med jer, det har også været dejligt med lidt debat på Forum. spillet tager al min tid, og der er altså også en anden verden :) så har valgt at stoppe, og lade kontoen gå videre til Jot01, håber at i vil tage godt imod ham

Undskyld min måde at reagere på forum på, men jeg har også min mening :)
Hvis du kommentere dette skal det være postivt
Held og lykke
Mvh. Jobofun
Den glade :Smile:

TAK FOR SPIL
Jobofun
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
farvel

Her er noget positivt.. Du har været det nok mest skod leder jeg nogensinde har mødt i dette spil.Men tak fordi du skred så vi andre i Heavens Angels ikke skal få dårlige nerver over dine psykotiske handlinger i spillet.

ADIOS AMIGO!



Equitso//Gamma//Heavens Angels Souchef og forsvarsminister.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det passer ikke

Nej jeg skred ikke, jeg gad ikke spillet det må du acceptere HA kan alligevel ikke smadre DIS som de går rundt og tror, jeg har ikke tid til spillet, jeg har gjordt så meget for HA og alligevel skælder du mig ud?

HA kunnne ikke engang snuppe en by fra Diso, selvom at helle ø hvor byen var på var dækket med HA flag i når ikke til tops som i går rundt og tror jeg har lov til at stoppe ellers havde jeg blevet i HA og kæmpede held og lykke håber DiSo snupper jeg inden da :Smile:

MVH:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
go fornøjelse andet sted :)

har intet positivt af sige

Tak hell Hawk :)

Men jeg forstår virkelig ikke at du bare skred fra din egen alliance? Jeg tog til LTTA fordi at jeg fik af vide at det skulle være et godt sted og så skred lederen bare, ik så fedt :(:Smile:
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Det sker til tider af folk skal have nye udfordringer.

men så er spørgsmål til dig,

du har oprettet ca 10 alliancer,
hvor mange er tilbage af dem du har lavet ??

Personligt har jeg selv lavet 1, og den er der inu.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alliancer

jo self skal du havde svar på dit spørgsmål

på gamma var jeg skaber af Army of loyalty, før da var jeg leder af One With the ocean

på Zeta har jeg lavet en anden ally (Darkness knights)

Bare ærgeligt ------- og ------ har skabt mig sådan et dårligt ry :-(

men synes ikke rigtigt jeg fik svar på mit spørgsmål hvorfor skred du bare, da folk stolede på dig, nu er LTTA gået helt AMOK :unhappy:
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Fordi jeg ønskede af få nogle nye udfordringer i spillet,

og savnede oprindeligt noget aktivitet, i de alliancer jeg prøvede,
og det fandt jeg så her hvor jeg er nu,

Nu har de så valgt af vende mig ryggen, så nu må vi jo bare vente og se..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tænkte

jeg tænkte også lidt det samme men blev ikke lukket ind i Tormenta, eller Daneligen, så der var intet at spille for :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Dipz0r,

jobofun har netop prøvet at sende dig en besked, men din indbakke på Forum Grepolis har nået sin maksimale grænse. Slet nogle af dine gamle beskeder for at kunne modtage flere nye beskeder. Beskeder kan slettes via denne side

x5

Altså slap nu af mester jeg er stoppet med at spille grepolis, du behøver ikke spamme min email indbakke også ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
?

Hvorfor smider du det på forum, det har intet med emnet at gøre :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor smider du det på forum, det har intet med emnet at gøre :)

Du stoppede for flere dage siden, og alligevel spammer du min mail adresse fordi du gerne vil skrive beskeder til mig, altså hvis du var stoppet så betyder det vel ikke noget at skrive til mig.

Jeg har intet med dig socialt, der er få folk i dette spil jeg vil besøge eller have besøg af, og du er ikke 1 af dem ;)

og nej det er skull den **** gris heller ikke :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Noob :p

noob dipz0r :) (D)

nej, du er vist ikke intresserede i at høre hvem mine spioner var :p (SW)

Selvom det nu er lidt ligegyldigt :p (scr)

deler gerne info ud om ALT, specilt om Heavens Angels og deres dødsyge planer (dip)

kan lige så godt sige lidt da jeg er stoppet :Smile:

Mvh. ?????? :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
.....

skal lige havde mit emne færdigt først, jeg har kun sagt at jeg stopper på grepolis ikke grepolis forum, nooob! :p :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeps

Du har ret HH
Nemlig! :p jeg elsker mine fans, jeg ville blive glad hvis ALLE skrev hvor stor dum/sindsyg leder/spiller jeg er, på deres profil, så vil jeg blive glad

Jeg elsker fans :p

EKS.

Her er en af mine fans :p
_________________________________________________________________________________________
equitso

Jobofun Du har været det nok mest skod leder jeg nogensinde har mødt i dette spil.Men tak fordi du skred så vi andre i Heavens Angels ikke skal få dårlige nerver over dine psykotiske handlinger i spillet.

ADIOS AMIGO!

Equitso//Gamma//Heavens Angels Souchef og forsvarsminister.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jobofun who cares om du stopper.. altså come on
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe

fra nu af vil jeg ikke kommentere på forum længere det kan ----- hvis han vil, starter en ny konto og banker lidt af hvert farvel vil ikke læse jeres latterlig indlæg frem over :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Husk jobofun er typen der smider kontoen i ferie istedet for at hjælpe når hans medleder bliver 0 stillet, fordi han tror det er ham der skal angribes ;)

Ses :w
 
Top