• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Intern overtagelse som stopper oprør!

Hvor mange synes oprør stadig skal kører videre ved en Intern overtagelse?

  • Hørt

    Stemmer: 1 16,7%
  • Nej

    Stemmer: 5 83,3%

  • Samlet antal stemmere
    6
D

DeletedUser552

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ved ikke om andre synes det her er et problem, men efter min mening er det kujon agtigt og helt tilgrin!

Det er nu 2 gange sket at der har været en intern overtagelse, som har stoppet vores oprør...
Det har kostet en helvedes masse tid og energi, at komme igennem byen.
Synes det burde ændres, at hvis en intern overtagelse finder sted, er der stadig mulighed for de andre der har oprør i byen at indtage den!

Håber folk tænker det samme som mig og vil bakke det her opslag op!

Mvh.

En sur Aleg42392
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bare og sætte byen i oprør med Helene :)

At lave byswap er en del af spillet og kan effektivt bruges som en forsvars taktik.

Og man ville let kunne undgå dette ved at hoppe ud af alliancen sætte oprør og så tage byen når man ikke er i alliancen så regnes det ikke som intern overtagelse.

Så op på hesten igen kør lidt stenhagl på folk istedet :D
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Netop, Salking.

I øvrigt går rygtet på, at det hverken koster Aleg42392 tid eller energi at lave oprør i byerne, for indtil videre er alle oprørene vistnok sket med lutter hekse fra event og katapulter, som han har købt med råstoffer købt på guldbørsen. Når alle andre ikke spiller "pay to win", må de naturligvis forsvare sig med andre midler, og den kommer Aleg42392 til at at tabe i længden.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Netop, Salking.

I øvrigt går rygtet på, at det hverken koster Aleg42392 tid eller energi at lave oprør i byerne, for indtil videre er alle oprørene vistnok sket med lutter hekse fra event og katapulter, som han har købt med råstoffer købt på guldbørsen. Når alle andre ikke spiller "pay to win", må de naturligvis forsvare sig med andre midler, og den kommer Aleg42392 til at at tabe i længden.

Sjovt du lige siger at aleg kommer til at tabe i længden da han spiller pay 2 win :D Glæder mig til at se hvornår i selv taber i længden da i gør det samme ;P

Jeg er enig det er da træls at det er muligt og swappe men ikke meget man kan gøre ved det... Så det bare på med helena og så lave så mange oprør at de ikke kan bytte dem alle
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rygterne siger at man godt kan vinde med pay 2 win og være talentløs :D Ihvertfald hvis man har nok tid og guld
 
D

DeletedUser2008

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sjovt du lige siger at aleg kommer til at tabe i længden da han spiller pay 2 win :D Glæder mig til at se hvornår i selv taber i længden da i gør det sanne ;P

Jeg er enig det er da træls at dt er muligt og swappe men ikke meget man kan gøre ved det... Så det bare på med helena og så lave så mange oprør at de ikke kan bytte dem alle

Hvor ville det dog være forfriskende at læse et indlæg, hvor man brokkede sig over det samlede guldforbrug, herunder egen ally, fremfor kun at påpege det forkerte i, at alle andre gør det. Alt andet er sgu trættende.

Hvis du ikke ved hvad det kaldes, Slaren1, har jeg slået det op i en ordbog for dig: Dobbeltmoral
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu er jeg en af dem som bliver beskyldt for at bruge for meget guld :)
Så for mig har det været utrolig sjovt at se den her server.

Mange af de folk som ofte beskylder mig for dette er de selvsamme personer som f.eks gulder 3 ks i samme by eller som
Marster-Thrige der siger han kun bruger guld på rådgivere :)

Er lidt sjovt at se den dobbelt moral som hersker blandt grepolis spillere. Den ene server hvor de ikke kan følge pga de ikke er aktive nok og ikke kan finde ud af basale ting i spillet så ødelægger guldet spillet. Men på næste server så gulder de som at de havde vundet i 7-9-13 hvilket kom mig til gode da jeg lavede små 11 k guld på at ligge på samme ø som dem.

Alle bruger guld i grepolis,men selv uden guld kan man sagtens ligge i top 15 hvis man bare er aktiv og kender flere som altid er i top 10 med et minimalt guld forbrug.

Når alt kommer til alt handler det om hvor mange timer du vil ligge på spillet også.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor ville det dog være forfriskende at læse et indlæg, hvor man brokkede sig over det samlede guldforbrug, herunder egen ally, fremfor kun at påpege det forkerte i, at alle andre gør det. Alt andet er sgu trættende.

Hvis du ikke ved hvad det kaldes, Slaren1, har jeg slået det op i en ordbog for dig: Dobbeltmoral

Tror vist ikke helt du fangede budskabet i det jeg skrev Chrisard ;) På intet tidspunkt brokkede jeg mig over Gummiændernes guldforburg. Tværtimod så har det da været lækkert at lave 10k guld på dem og stadig ikke have tabt en by, og min alliance kun have tabt 3 byer til dem, imens vi har taget 10 fra dem. At jeg har brugt de 10k guld igen som jeg har tjent, på at købe opskrifter, gulde ks, gulde fyr og købe ingredienser. Har jeg aldrig lagt skjul på :D Jeg er bare glad for det ikke er guld jeg selv har brugt penge på ;) Så kan vi altid diskuttere om hvem der har brugt de 10k guld bedst, mig eller den der brugte det på res.

Det som jeg brokkede mig over hvis du vil kalde det det, var dobbeltmoralen i det Bologna skrev. Der var intet problem i starten da gummiænderne guldede deres byer op for at få et forspring men nu når der er event er det lige pludselig et problem at folk bruger guld? Hans egen alliance guldede 5 murer op på 2 timer, igen er det ikke brok for folk må selv bruge penge på det de vil, men som du selv siger så ville det da være fedt hvis folk stoppede med at brokke sig over andre alliancers guldforbrug når deres egen alliance gør det samme.

Så du behøver sku ikke slå ordet dobbeltmorale op for mig for var præcis det jeg selv synes var komisk ;) Og kunne være du skulle læse mit opslag en gang til med lidt mere åbent sind ;)

Bruger min alliance guld? Ja, bruger TU guld? ja, bruger ænderne guld? ja. Hvem der bruger det bedst er så en anden sag ;)
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man vil vide hvordan man bruger sit guld bedst kan jeg give en guide for et mindre beløb :)
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bruger min alliance guld? Ja, bruger TU guld? ja, bruger ænderne guld? ja. Hvem der bruger det bedst er så en anden sag ;)

Jeg har ikke set dig præstere det store. Tværtimod lå der et par rapporter den anden dag, hvor dine hts sank i havnen. Ellers har du vist bare overtaget byer på interne overtagelser og småbyer med neutrale spillere, som I har haft aftaler med. Ikke just imponerende.

Held og lykke med resten af serveren. Gider ikke spilde min tid med at spille mod +40 mand. I øvrigt er det uholdbart, når alarmen ikke virker. En hilsen herfra til Didsen og CreativeClaws/ISG - I kan stadig begge to. :)

PS: Jeg behøver ikke en sang om forbund. Min holdning til forbund er klar, men man styrer ikke alt, når man starter to uger efter alle andre - og i øvrigt bare ville have en server uden at skulle være leder.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du har helt ret Bologna, eagle sank 40 af mine hts i går :D så jeg kan ikke finde ud af noget :p jeg angribe aldrig og får kun byer ved Io, det er derfor jeg ligger nr 5 som angriber :D SIkke dog jeg ikke kan finde ud af noget!
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har ikke set dig præstere det store. Tværtimod lå der et par rapporter den anden dag, hvor dine hts sank i havnen. Ellers har du vist bare overtaget byer på interne overtagelser og småbyer med neutrale spillere, som I har haft aftaler med. Ikke just imponerende.

Held og lykke med resten af serveren. Gider ikke spilde min tid med at spille mod +40 mand. I øvrigt er det uholdbart, når alarmen ikke virker. En hilsen herfra til Didsen og CreativeClaws/ISG - I kan stadig begge to. :)

PS: Jeg behøver ikke en sang om forbund. Min holdning til forbund er klar, men man styrer ikke alt, når man starter to uger efter alle andre - og i øvrigt bare ville have en server uden at skulle være leder.

Lad nu være med at sidde og tude på forum, i ligger som man har redt.
Jeres alliance havde allerede en wing med 12 mand inden BB gik ud. Og i brugte guld i ekstreme mængder over det meste af linjen ?
At North så laver en IAP for at det skal blive mere lige er bare en taktisk del af spillet. Du ved godt der forskel på forbund og IAP eller har du været væk for længe ?

Ja North har også en lille wing men hvad 2 mand ?

D.Dall tuder over at North har fået byer hvilket jeres alliance også har.

At i så ikke kan finde ud af at angribe og synker konstant rundt omkring og så gulder nyt som synker er vel knappest Norths problem at jeres talent ikke matcher med ambitionerne. Krog har snipet en masse af jeres angreb og holdt North i live i starten selvom i prøvede med et guld show.

Er vel heller ikke deres problem at i brugte alt jeres guld i starten for at gulde op jeres byer så det så godt ud.

Er squ ynkeligt at sidde på side linjen og kigge på, og ærligt så fryder det mig at i ryger på røven.
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og inden du kommer med en sang om du ikke var en del af det Bolonga så er du det når du en del af alliancen :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
At sidde og sige vi kører IAP (som blev lavet inden du startede op) og brokke sig over det, uden du ved hvorfor det er mig en gåde? men jeg kan da stille det op for dig :)

1 De Gule Gummiænder 293717 15 19581
2 North 170246 15 11350
3 The Untouchables 137421 15 9161
4 Søforbundet 126923 14 9066
5 Led Zeppelin 78183 12 6515

Dvs i form af TU og north laver en IAP (IKKE FORBUND) så har de tilsammen ‭307.667‬ point. Og de er ikke engang sammen men IAP!
Ænderne har alene 293k og når ja de havde allerede inden IAP wing med Led på 78k = ‭361.900‬point.
Så selv om denne IAP blev lavet var ænderne foran med ‭54.233‬ point.

"jamen point betyder ikke alt det gør byer"
Jamen okay lad os regne dette ud for jer så.

Ænderne: 75
North: 50
TU: 45
SØ: 38
Led: 24

Ænderne har altså 50% flere byer end north har inden IAP. ALENE.

Så prøver vi med IAP + forbund.

Ænderne + Led = 99
North + TU = 95
=
+4 byer til ænderne. Selv her er i foran. Og igen vil jeg påpege vi har en IAP , ikke WING som jeres!!!


Alt dette er før du dukkede op på serveren Bologna, og alligevel sidder du og spiller klog omkring hvordan VI har ødelagt serveren.
Jeg har igennem hele serverens forløb været ærlig over for Dall da det er hende jeg har snakket med for jeres side og fortalt at vi kommer til at handle ud fra jeres handlinger.
I oprettede wing i BB - jeg skrev jeg synes i skulle opløse den nu salking ikke er på serveren (som var jeres formål med wing) = I valger at beholde den. Jeg nævner flere gange at jeg synes i skulle droppe den da i vil ødelægge serveren på denne måde allerede med wing fra BB.

Da i beholder den, og TU kontakter os, vælger vi at takke ja til IAP. (Og som kan ses ovenfor er serveren stadig lige!)

Lidt historie om serveren:
I kører på fra lige efter BB med to heavy nukes på mig. På da værende tidspunkt var det balou med 3 byer mod min ene by. Jeg sniper hans KS + det andet guldet KS som nærmest hele jeres alliance hjælper til på. VI snakker jeg har 40 bir til at snipe med mod jeres 500+ fyr der kommer fra 3-4 spillere.
Der går et par dage og jeres første OP mod os kommer, vi ligger vandret, vi har ingen core vi har spredt spillere over hele serveren, og vi står så godt imod som muligt. At i brænder nallerne fordi i sender store nukes med lang tid mellem fyr + olu nuke, og vi formår at snipe, er jeres fejl, men vi lå vandret. Jeg som off spillede forskede først fyr i min 7. by, så vandret lå vi.
Ud over dette kørte i OP mod TU samme dag, ja i var jo også dobbelt så store som os, så I var jo uovervindelig følte i vel.

Og det var så herefter at TU kontaktede os omkring en IAP, så vores fokus kunne ligge på jer. Vi takkede ja, da i på daværende tidspunkt, var over dobbelt så store som alle andre, og som kan ses ovenfor var i stadig større om vi så havde indgået et forbund, men vi ville holde serveren åben og derfor IAP.

Nogle dage efter (dagen før event) fik vi en ny OP imod os. Denne gang var det en stor offensiv, hvor vi havde 3+ sider oprør. De havde lært lidt fra første OP imod os, så de timede en masse KS mod os ca sammentidig kl 18. Jeg talte sammen om aftenen og jeg personligt havde snipet 10+ KS, og flere andre havde også snipet KS. Jeg fik selv sendt 8 KS imod mig. Vi mistede dog 2 byer.
Det var her jeg mener ænderne gjorde det forkert, fordi de var slet ikke forberedt på at event startede imorgen, de var for selvsikre og havde derfor ikke deff klar til at stå imod.
Vi kaldte op dagen efter om aftenen, da vi vidste vi ville hurtig kunne få off op pga event. Og vi tog dem simpelhen med bukserne nede. De var ikke klar til en offensiv små 24 timer efter deres egen offensiv, de havde travlt med at gulde mere off.
At deres ene spiller gik AFK og vi fik et par nemme byer, er selvfølgelig øv for dem, og win for os. Men var intet vi kendte noget til.
Vores OP kørte et par dage og vi fik taget 7 byer.

I mellemtiden virker det til at et par spillere som har fået løn hos TU, de har nemlig guldet sindsygt i event, intet vi kendte til eller havde aftalt med dem.

Iforgårs kontaktede TU os omkring om vi ville køre en fælleds OP mod ænderne onsdag, vi sagde det ville vi ikke, da vi havde planer om at angribe imorgen aften. Og thats it.
Idag sidder ænderne så og beskylder os for vi har ødelagt serveren fordi vi har en IAP og derudover kører fælleds OP med TU. Intet af dette er aftalt, andet end vi fortalte vi ikke kunne fordi vi gik på dem igår.
At vi skulle ha ødelagt en server og ænderne ikke vil spille videre, ikke engang en måned inde i serveren og endda 4 dage inde i event, det er nok det som ryster mig mest.
At man vælger at give op efter 4 dages event hvor man stadig har flere byer end os, og vi endda har fortalt vi stoppede IAP med TU igår. Ja i mine øjne beviser det bare at dette var et team som troede de kunne køre serveren på standby og vinde en krone på den måde. 4 DAGE HAR DE FÅET MODSTAND. Dette er vores 2. rigtige OP imod dem (første var dagen med event) og vi har ligget fladt hele serveren og er først lige begyndt at få selvtillid med erobret byer.

Jeg kunne skrive meget mere, men tror bare jeg stopper her, fordi der er alligevel nogle der vil sige det er min skyld og bla bla bla, og sådan er det altid. Jeg har min sti ren, og de selv samme spillere er de første til at kontakte mig når den næste oprørs server starter.


/Krog
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kunne skrive meget mere, men tror bare jeg stopper her, fordi der er alligevel nogle der vil sige det er min skyld og bla bla bla, og sådan er det altid. Jeg har min sti ren, og de selv samme spillere er de første til at kontakte mig når den næste oprørs server starter.
Kunne ikke sige det bedre selv. Er faktisk ynkeligt at se på det tuderi og moralske prædiken specielt fra d.dall
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@Storekrog: Er som sådan ikke uenig med dig. Er dog også sikker på, at vi er helt enige om, at de danske servere efterhånden er blevet for forudsigelige, og at der er alt for få aktive spillere.
 
D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dejligt at se dig igen @Bologna!
Kommer du ind på Edessa og hygger?

Venlig hilsen
Doyo
 
Top