• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Innogames

  • Oprettet af Den Skønne Helene
  • Start Dato
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er et nødråb til Innogames.

Få fingeren ud og lav dette her spil hurtigere i en fart, for ellers så mister I ganske enkelt alle spillere meget snart!.

I min ally er der flere der er bukket under for "langsomheden", med at få bygget bygninger. Langsomheden med at få bygget tropper, langsomheden med at lave et angreb. For at angribe en på naboøen, tager det 2 timer med en alm. transportbåd ud og 2 timer hjem. Det er 4 timer der går, hvor man måske ikke får særlig meget bytte med hjem, for der ligger ikke den store overraskelse for fjenden, når de har 2 timer til at observere, hvornår man lander, vel!

Og sidst men ikke mindst så tager det ganske enkelt en evighed at få bygget by nr. 2, som forhåbentligt kan sætte lidt mere skub i hele foretagendet.

Jeg er skuffet, ked af det og vred, over at Innogames laver så fedt et spil og det eneste de ikke tager med i betragtning er tiderne for alting. Hvorfor h****** skal det tage så lang tid at bygge alt op????

Hvis de fleste her inde holder op, så er der kun nogle få store tilbage. Det mister Innogames langt flere penge på, end ved at sætte tiderne ned og gøre spillet mere brugervenligt. Dette siger jeg, der ellers har købt den helt store guldpakke, men jeg keder mig gevaldig meget over spillets uendelige langsommelighed.

Jeg er træt af det, og hvis ikke de bliver lavet om meget snart, så bliver jeg den næste der forlader spillet, penge eller ej!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er ked af at du er så vred og overvejer at stoppe :'(

Men..

:pro:

Det her er Grepolis Tro det eller ej, der er registreret en kvart million spillere på de engelske servere og de får stadig et stigende antal medlemmer hver dag. okay, vi er ikke på den engelske, men min pointe er at Grepolis aldrig vil få et faldende medlemstal selvom enkelte spillere er utilfredse med dette geniale spil. Det er stadig nyt!

Ja, Det er meget nemt at klage hvis man ikke vokser ordentligt og processen er lang og dyr men det betaler sig! Hold ud!

Du kan nemt få din anden by. Jeg fik min tæt ved de 3k. Dog var det en kolonisation, men har snart min tredje by nu.
Unavngivet-6.jpg


Du vil gerne have at spillet skal gå lidt hurtigere. Men hvis det sker, bliver det nemmere at erobre, bygge, angribe osv. hvilket jeg gerne ser sker :D MEN så har de mindre erfarende eller spillere med ikke så meget fritid ikke en særlig stor chance. Grepolis har opdaget dette, og bliver ved med at lave tiltag så de defensive bliver mere og mere favoritiseret.

Du skal være glad for at du ikke spiller på den engelske, for de har lige lavet et nyt tiltag vedr. erobring og det har skabt oprør blandt de offensive spillere ;) heldigvis går der nogle uger inden tiltaget rammer min verden, men skrider når den kommer :O

Husk nu. De fleste spillere der logger ind på dette fora er for det meste aktive og aggresive spillere. De små bliver aldrig hørt herinde.

En evt. "løsning/forbedring" you name it, kunne være at lave endnu en server men med x2 hastighed. Dog lyder det ikke særlig realistisk lige nu med henblik på medlemstallet herinde og andre ting.


Det var ikke særlig rettet mod dig Helene, men dine argumenter er lidt tynde :) Håber da ikke du forlader os. Vil se mere til Homers helte !

:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil kort ganske enkelt sige HØRT til helene.
Jeg er "næsten" stoppet pga. det du netop siger.

F*** dem der ik har de store timer til at spille det her spil. Så skal man nok ikke være her. Jeg vil egentlig ik sige mere da helene så fint har sagt det.

Jeg vil reklamere med at jeg er gået tilbage til tribal wars. Det syntes jeg er så meget bedre en det her.
 
D

DeletedUser13

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Prøv at bygge hurtige transport skibe istenden for da de er meget hurtigere. Jeg har kun 30-60 minutter per vej til de byer på min ø og de øer som er tæt på mig

og til samligning så er det ikke langsommere end andre spil:

TW:de sidste miner tager en dag at færtig bygge og med LK har man mormalt 40-70 minutter per vej (det tager en normal spiller en måned at få sin anden by)

the-west: sæt din mand til fire 2 timers jobs og du behøver ikke at gøre mere i 8 timer
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
prøv at bygge hurtige transport skibe istenden for da de er meget hurtigere

ja, og med opgraderinger som "Meteorologi" og "Kartografi"

Hvis folk herinde elsker spillet men synes det går for langsomt kan i altid tage på de internationale servere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sødeste Daniel, nu er det jo i opstartsfasen, at man går død, og ikke, når man er nået så langt i spillet, at man kan bygge hurtige transportskibe, vel.

Raiss, jeg kan fornemme, at du et eller andet sted er fuldstændig enig med mig, du nævner også, at du vil skride fra den engelske server, fordi Innogames endnu engang har prioriteret de spillere der ikke er så aktive som vi andre.

Jeg mener altid man skal basere et spil på dem der er aktive, alt andet er min verden fuldstændigt uhørt. Hvis ikke man gider være aktiv, så skal man ikke spille onlinespil, hvor der kræves mere end bare at sidde ved skærmen, men også at man er social og deltager i debatter osv.

der findes et utal af spil, som ikke er online spil, men bare spil, hvor man sidder helt alene og hygger sig og helt selv bestemmer tempoet. Men hvor der er andre mennesker der er involveret og som forventer at man er tilstede, og hjælper i forsvar/angreb, så kan man ikke bruge inaktive spillere til noget som helst. Og det er dette som Innogames bør se og forstå.

Jeg er glad for at vi får skabt en debat her. Forhåbentligt ser Liam den og sender den videre til innogame:confused:)
 
D

DeletedUser13

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg mener at en del af charmen med disse typer spil (grepolis og dem jeg nævnte ovenover) og browserspil i det hele taget er at man skal ikke være online heletiden men bare logge på nogle gange om dagen. Og jeg har synes at dette spile har været sjovt hele tiden lige fra dag et af. Og det er da starten hvor det går hurtigt (6-70 minutter på de første minetrin)

og jeg fik min trede by idag og jeg fik min anden by for et par uger siden (det er 1,5 måneder siden)

og hvis man vil have et spil hvor alting går super hurtigt så kan jeg varmt anbefale tribalwars.net speed servere
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Raiss, jeg kan fornemme, at du et eller andet sted er fuldstændig enig med mig, du nævner også, at du vil skride fra den engelske server, fordi Innogames endnu engang har prioriteret de spillere der ikke er så aktive som vi andre.

Fuldstændig, men har lært at leve med det. Jeg spiller kun her for sproget. Men synes bedre om 2x hastighed på den engelske gamma :D

Jeg er glad for at vi får skabt en debat her. Forhåbentligt ser Liam den og sender den videre til innogame:confused:)

Liam, Danskerne er utålmodige! Lav den om til x2 hastighed! :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg ser skam med i denne debat, der faktisk ikke er oprettet det rettet sted ;)

Men jeg kan godt forstå, hvad det er i mener, men opstartsfaser i mange spil er som regel langsomme. Efter man har fået sin første og anden by går det derimod stærkere, da man kan supplere sig selv.

Grunden til denne langsomhed, afhænger også af serverens hastighed og da dette er vores første server i Danmark, skulle den have hastighed 1. Det kan være der en dag kommer en server med hastighed 2 eller måske 3, hvor det hele kommer til at gå stærkere.

Hav tålmodighed og nyd dette grafiske vidunder af et spil! :Laugh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu fokuseres der åbenbart mest på, at spillet er langsomt osv. men vi er altså nogle som godt kan lide det som det er, og ikke ønsker det ændret. Som der bliver fortalt er der andre servere i verden, hvor hastigheden er hurtigere, så tag dog derhen istedet for.

Jeg mener altid man skal basere et spil på dem der er aktive, alt andet er min verden fuldstændigt uhørt. Hvis ikke man gider være aktiv, så skal man ikke spille onlinespil, hvor der kræves mere end bare at sidde ved skærmen, men også at man er social og deltager i debatter osv.

der findes et utal af spil, som ikke er online spil, men bare spil, hvor man sidder helt alene og hygger sig og helt selv bestemmer tempoet. Men hvor der er andre mennesker der er involveret og som forventer at man er tilstede, og hjælper i forsvar/angreb, så kan man ikke bruge inaktive spillere til noget som helst. Og det er dette som Innogames bør se og forstå.

Nu kan det jo umuligt styres om folk er aktive eller inaktive. Man kan jo heller ikke styre om solen skal gå op eller ned.

Desuden glemmes der en ret vigtig detalje.. Innogames laver ikke kun spil efter hvad de aktive siger, men også efter hvad dem med pengepungen har at sige. Laver de spillet langsomt så man bruger penge for at bygge hurtigere, hvad tror du så de vælger i sidste ende? Dem som vil betale for det, eller dem som ikke vil betale og bare spille hurtigt?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis vores hastighed var højere som standard og ikke krævede alt det forskning før man fik fart over feltet så ville jeg sku hellere lade være med at betale, og så få et spil der krævede man var online for at bygge og passe på sig selv.

Jeg er rimlig meget online og får bygget ofte, men det betyder da ik at jeg vil bruge alt for mange penge på at halvere min byggetid. Jeg vil da hellere have et spil med god fart i hvert fald tidsmæssigt og så ikke skulle betale nær så meget for guld til brug på halvering og div. "ekstra køb af de 5 mænd ude til venstre"

Så på den måde syntes jeg også innogames gør det forkert. Jeg oplever ofte at folk hellere vil se de her spil som bygge spil end krigs spil. Men når de så er ved at have max i deres by så begynder de langsomt at angribe andre folk. Hvilket jeg syntes er dybt kedeligt. Det er et krigsspil og div. rejse tider burde sku kortes ned. både med eller uden forskning.
 
Top