• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ikke nok fri befolkning

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej!

Jeg spiller for øjeblikket i Theta-verdenen. Jeg har opbygget en stor hær, men min bondegård er fuldt udbygget, så jeg har ikke mere fri befolkning. Jeg har en anden by, men tilsyneladende ikke nogle skibe, så jeg kan ikke sende mine soldater til den anden by. Det betyder, at jeg er låst fast i denne position - jeg kan ikke udbygge mere, og jeg kan ikke bygge skibe. Jeg kan nærmest ingenting med denne by. Hvad gør jeg??

Tak!
- MigthyZeus
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej

Så må du dræbe nogle af dine mænd, til de spillere der er på øen hvor du bor.
Også få bygget nogle skibe for dine tabte mænd

Håber det hjalp
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej,

Tak for svaret. Jeg har angrebet en spøgelsesby på min ø, og har derved mistet nogle mænd. Jeg har mistet i alt 14 mænd og har på den måde bygget 2 transportskibe, som fyldt med mænd er blevet sendt af sted til min anden by. Og selvom jeg nu har færre soldater i den ene by og flere i den anden (ifølge oversigten over soldater), så har det på ingen af byerne haft indvirkning på befolkningen. Jeg har derfor ingen fri befolkning i min by, selvom jeg har sendt 52 soldater væk fra byen.

- MigthyZeus
 
D

DeletedUser872

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er fordi dine soldater skal dø før du får ny befolkning så send et angreb mod en spiller
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dine soldater er altid knyttet til den by de er bygget i. De vil derfor uanset hvor du flytter dem hen få deres madrationer fra hjembyen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Okay, tak skal I have!! :)
 
Top