• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvordan går det?

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
stille og roligt :) alle mod en må det jo siges at være blevet til.
men med 180 spillere ialt og over halvdelen er inaktive, er det ved at blive lidt kedeligt. det er de samme som kæmper lidt frem og tilbage.
det er vel er spørgsmål om tid hvornår folk bliver til spøgelse. jeg giver serveren et halvt til et helt års levetid endnu, derefter vil jeg tro der er under 100 spillere på den.

//Puff
 
D

DeletedUser915

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså de øverste posts er nok forældet, men jeg svare alligevel :Smile:

Det går fint, jeg er lige startet igen med at spille på denne her verden, men jeg er omgivet af giganter som jeg håber er fredelige :/, ellers står jeg som en gris, når jeg er vokset godt op, skal jeg slagtes. Så jeg håber på at blive en medlem af en Alliance, så jeg ikke er alene :D

:pro:

//olekDK
 
D

DeletedUser915

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lad dine ord være sande, og lad fredligheden overtage vore sinde. ;)
 
D

DeletedUser1155

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I længden er det for kedeligt med et spil, som ingen kan vinde og en verden, som aldrig stopper. Da serveren startede var der ikke ret mange spøgelsesbyer, og der var kamp mellem alliancerne om at få fat i de store af slagsen, så da var spillet sjovere. Selv om man ikke kan miste sine byer, kan det heller ikke være specielt tillokkende for nye spillere at starte i en verden, hvor flere spillere allerede har over 100 byer.

Det vil være fint at have et sted, hvor nye spillere kan lære spillet, uden at blive ryddet af banen, før de får rigtig begyndt, men det skal også være realialistisk og give mere mulighed for at lære spillet, og også helst give nye spillere en god oplevelse.
Måske kunne man lave en server, som har et safe-område, hvor hver spiller f.eks. kan have højst 3 byer, som ikke kan angribes - eller måske 5 byer som kan angribes men ikke overtages af andre - og når man bevæger sig udenfor foregår spillet på normale betingelser.
Det kunne også være noget med, at der er nogle store bevogtede byer, som ikke ejes af spillere, men som alliancerne kan kæmpe om at få fat i først. (Den model har været med i en af eventerne)
Øopgaverne kunne udvikles, så opgaverne ikke kun løses af en enkelt spiller, men kræver et vist antal alliancemedlemmers deltagelse for at lykkes. Det at spille sammen i en alliance er jo også en vigtig del af spillet.
Der er også mange erfarne grepolisspillere, som er gode til at lære fra sig. På en eller anden måde ville det være godt, at nye spillere kunne få en mentor i starten - eller der kunne være knyttet et par erfarne medlemmer til alliancerne eller måske bare en gruppe, som man kunne stille alle mulige spørgsmål til.
Det er lidt luftige ideer. Det vil være fint at få nogle lidt anderledes servere - de behøver jo ikke at være ret ens allesammen. Men der bør under alle omstændigheder være en slutning og en vinder, hvis det skal være sjovt.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hyperborea er en Evigheds server, ligesom Achilles er i øjeblikket.

Hyperborea er et godt sted at starte, hvis man vil lære tingene i et fredeligt miljø, men spillet lærer man først rigtigt, når man starter på en server, hvor man kan angribes, og selv angribe.

Mentor ordning!
Find en erfaren spiller, og hold dig til denne.
Er der spørgsmål, så spørg Grepolis Teamet, som også er erfarne spillere, som kan komme med råd.
Support Teamet er ikke kun til for at spærre spillere der bryder reglerne, men også til rådgivning og spil tips.

Safe Area!
Dette er tvivlsomt noget der kommer til Grepolis serverne.
Jeg kan se ideen, men så ryger muligheden for at nulstille en spiller også, hvilket vi ikke ønsker at tage væk fra spillet.

NPC Byer!
Disse byer vil blive en madpakke for de store spillere, og det vil være de store spillere der erobrer dem, hvilket betyder at mindre spillere ikke for 1 chance til at erobre dem.
Ikke fair....Medmindre det er et Event hvor hele alliancen skal arbejde sammen.

Alliance Ø opgaver!
Denne ide er faktisk slet ikke dårlig.
Det kræver selvfølgelig at hvis Ally Ø opgaver skal være nyttige, så skal der være flere alliance medlemmer på samme store ø, eller også skal disse missioner flyttes et andet sted hen.
Skriv dette forslag i Forslags forummet, og lad andre spillere have en chance for at komme med input også.
 
Top