• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvis man nu ikke vil mere.....

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej,
hvis man ikke ønsker at spille mere, kan man så overdrage sine byer til en anden spiller?
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej


Man kan overdrage sine byer til spillere, som når man overtager byer. Lad dem starte oprør i dine byer og ramme med KS bagefter.

Som normalt når man skal tage en by


Håber det var svar nok, og da øv spørgsmål. Da øv at miste nye spillere
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej,
hvad så med mine tropper? Jeg kender vedkommende som vil overtage min by og han vil gerne have min tropper med også...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor kan man så ikke det ;), det er da mig der opbygget min hær, så burde jeg da også kunne overdrage den til hvem jeg vil eller...
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er din hær, den hører til dig og byen. Så derfor for han ikke tropperne med, dem skal han selv bygge op igen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når det nu er en ven der gerne vil overtage min by, hvor gør jeg så af mine tropper så længe vedkommende er ved at overtage den?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når det nu er en ven der gerne vil overtage min by, hvor gør jeg så af mine tropper så længe vedkommende er ved at overtage den?

hvis du er på når han vil ramme kan du bare sende dine tropper som hjælp til en af de andre byer på øen

det sammen gør du når hans ks skal lander,så han ikke rammer dine tropper/skibe
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor er du sød og drille

Husk det kun er et spil, men kan godt se det ikke sjovt og være bagefter heletiden :Smile:
 
Senest redigeret af en moderator:
Top