• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvad sker der???

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej, jeg mister konstant nogle af min befolkning uden at jeg iøvrigt gør noget, hvordan kan det ske... har nogen kastet en eller anden for for forbandelse over mig. Håber på hurtig svar. På forhånd tak.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jo jeg modtager tropper via ø missionerne lige nu, er du sikker på at jeg bliver trukket fra min befolkning.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De enheder du får fra ø missionerne skal også have mad hver dag... Så ja du bliver trukket i befolkning på samme måde som hvis du selv producerede dem. Bonussen giver heller ikke noget hvis du ikke har plads i din by til tropperne.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Okay, jeg takker mange gange for den hurtige hjælp vedr. min forundring. Nu jeg er her vil jeg gerne lige spørge om, hvordan jeg får en større befolkning, nu da jeg er blevet trukket i befolkning, begynder det at knibe med at kunne udbygge yderligere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
min bondegård er fuld udbygget))
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lad være med at lade din ledige befolkning gå i nul... Du bliver fastlåst og kan næsten intet gøre.

Hvis du kommer i nød for ledige... så send nogle af dine billigste tropper ud på en selvmords mission.
(Sørg for at få nogle angrebs-points ud af det, så det ikke er helt spildt arbejde)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har forsket i Plov, men har ikke lavet Term endnu. Jeg har ikke ret mange "fri befolkning" og det koster 60 befolkning at lave Term, det kan være et problem for mig, da jeg gerne vil lave et koloniskib som jo koster 170 "fri befolkning" at lave. Hvis jeg laver term får jeg så 10% af den maksimale befolkning i min by(3200), altså 320 befolkning, som jeg så kan bruge til hvad jeg nu synes, eksempelvis lave et koloniskib.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja du for 10% af den maksimale befolkning, ved at lave Term


Så det kan du bruge til hvad du vil
 
Top