• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

hell-fire

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvem ved måske de slet ikke kan lide mig og altså har bare 1 spiller i alliancen erfaring så kan man jo lære de andre noget jeg prøver da så godt jeg kan at lære både mine medspillere og modspillere lidt tricks du kan da høre flere af dem fra gamma jeg har angrebet og der har angrebet mig jeg plejer gerne at skrive hvad der kan gøres bedre til folk og hvorfor de ikke skal gøre sådan og sådan at folk lære spillet holder dem jo i spillet
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Loooool

Nice one SEEK LOOOOOL
og nej så dum er jeg ikke, fik ingen hjælp på gamma og var heller ikke fredet den eneste måde at undgå opdagelse på

Venligst skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er så lidt:Smile:

og ja du var vel nød til at lære fra dig så du kunne få noget modstand.
Men ville da være sjovt at finde ud af om du mon er alene i din alliance og ikke kan blive beskyttet ?

Men hva pokker. må jo væbne os med tålmodighed til lørdag eftermiddag når folk begynder at komme ud af BB'ern
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg har 16 sværd 10 buer og 12 hops

hvad skal jeg med tropper du angriber da bare min bondegård har milits ;)


Vil bare sige det der er klogt Dip, samme antal tropper her. Og alligevel er vi begge helt med fremme. Hvor det er sjovest at være.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså syntes folk fokusere meget på gamma. mange af os kender jo også hinanden fra Alpha og Beta.

På kryds og tværs ja der er få nyere medlemmer som jeg fx ikke kender så frygteligt meget til. men kender da de fleste også fra før gamma.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og så ser jeg da lige at der jo er flere grunde til folk joiner pga de spillere der er med. pga et overblik på forum,aktioner, flere fælles ting osv. maps og andet overblik som der bliver lavet. i de alliancer jeg er i.

du ville vel ikke vælge en alliance hvor du hurtigt fik en fornemmelse af at det ikke er dig den her ally.

Vi fokusere på seriøsitet/aktivitet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil bare sige det der er klogt Dip, samme antal tropper her. Og alligevel er vi begge helt med fremme. Hvor det er sjovest at være.

som jeg skriver i min gama profil points vinder krigen bare se hvor mange points jeg har der over og der startede jeg os med 0 tropper :p
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Oka hehe, har ikke lige set derover.

Men godt at se jeg ikke er eneste der ikke har bygget tropper. Og stadig er i top.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg kan vel nødig turde sige at vi alle jo har beskyttelse på endnu. og der derfor ikke kan blive nupset råstoffer fra folk så ens bygnings produktion blir sat i stå.

indtil videre kan folk jo gøre som de vil uden at bekymre sig. Næh når beskyttelsen er ovre lørdag så kan vi da godt se om point stadig vinder de første dage.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sagtens du kan jo prøve at plyndre min milits xD

tør sætte min gamle hat på dine deff tropper ikke kan nakke min milits ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe det jo så det kedelige ved det her spil, at man først skal have smidt sine våben og mænd i en båd. og ja når de så endelig når frem er de jo halvdøde allerede fra roturen. Suk. Næh så hellere give dem noget græsk super drik og lade dem feste lidt i byen endnu. og måske bare sende dem på en "lørdags" tur rundt på ø'en og se hvad der kan støves op.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
skull

Bare for en ordens skyld Nevo er ikke den eneste fra DIS i din alliance jeg er der også, og jeg hygger mig med rare mennesker.


Venligst

Skull

ville gerne vide hvad du hedder så? :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er en fed server lige pt. (ændrer sig nok når vi kommer længere ind :p) vi er 2-3 alliancer der kæmper om en 1. plads, udelukkende ved hjælp af bygninger. :Smile:


Multinoob/-:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sikke et tuderi.

Ja jeg har valgt at tage flere af de spillere jeg kender med i min alliance, og kunne jeg have fået flere med ville jeg da kun blive glad.

Der er ikke noget galt i at vælge dem man i forvejen ved at man spiller godt med.
MEN der er da stadig mange i min alliance Hell-Fire som er mine fjender på gamma.

Hvorfor skulle det være en fordel på Delta at der er 7 eller 9, (jeg gider ikke kigge efter) som kommer fra Dis som vi spiller i på gamma ???

Jeg har valgt de personer jeg kender fra gamma fordi jeg kender dem som spillere, jeg ved at jeg kan stole på dem samt jeg ved at de har erfaring.

Dertil har jeg da også nye spillere der ikke har nogen erfaring, skulle jeg så tude over at de gør mig svage ???

Vi har ikke engang spillet på Delta-serveren i 4 døgn og folk begynder allerede at tude.

Til sidst

TAK Dipz0r for at føre ordet herinde også for Hell-Fire, fordi det er jo ikke så tit jeg stikker snuden herind.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så lidt gamle dreng folk tror bare altid hov der er spiller X så er det hans alliance med hans gamle spillere det vil altså sige bliver ståle fodbold træner for det norske landshold ja så skal holdet altså nu kaldes for fck
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er såmænd heller ikke i Hell-fire :) Tror endda er i en ally med del spillere som er mine fjender på andre servere, men ikke noget jeg har tænkt så meget over , hygger bare :) Selvfølgelig har man venner fra andre servere, men hvis folk ikke fatter det med at hver server skal spilles for sig, så det nok fordi de ikke selv kan finde ud af det ;) Desuden kan man jo godt være venner med sine fjender, det er trods alt bare ludo vi spiller.
Går ikke så meget op i delta (endnu) men hvis jeg skulle danne en optimal ally her ville jeg 100% vælge par af mine fjender fra gamma som medlemmer :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spion info om hell-fire kan fås hos mig for lige at ligge ud med noget af det jeg idag har snuset mig frem til så har nogen af dem børn faktisk nogen der har mere end bare 1 barn de fleste har piger ser det ud til.

mere info følger næste gang der dukker noget op

p.s bare kald mig X

p.s.s X markere stedet hvor det sker

p.s.s.s ikke fortæl nogen du har fået disse info af mig
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spion info om hell-fire kan fås hos mig for lige at ligge ud med noget af det jeg idag har snuset mig frem til så har nogen af dem børn faktisk nogen der har mere end bare 1 barn de fleste har piger ser det ud til.

mere info følger næste gang der dukker noget op

p.s bare kald mig X

p.s.s X markere stedet hvor det sker

p.s.s.s ikke fortæl nogen du har fået disse info af mig


Hvad har spillernes privat liv, at gøre med spillet?

Alle Her ønskes en glædelig og fredelig jul
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad har spillernes privat liv, at gøre med spillet?

Alle Her ønskes en glædelig og fredelig jul


flere børn mindre online tid

x marks the spot

p.s jeg er serveren bedste spion.

p.s.s til dem der ikke selv fangede den min post før denne var totalt en joke for at vise hvor langt ude folk er kommet i denne tråd.


opsumering 1 jeg er slet ikke spion 2 jeg er spion 3 jeg har engang været i randers måske jeg så jimmy var det dig med de mange tusser der kom ud af føtex ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Update.

Har ikke rigtigt noget at fortælle som i ikke ved Jimmy har lige nu mere end 15 fyr langt over 25 birems og mere end 5 byer.

Jeg kommer med mere info når jeg har undersøgt ham igen, jeg regner med jeg skal glo efter ham hele weekenden.

Remember X marks the spot.
 
Top