• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

hell-fire

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tænkte tilbage på dengang Discrucio sagde de ville gå i krig mod hele serveren. De fleste fra Discrucio spiller jo for Hell-Fire, går i så også i krig mod hele serveren på Delta?


Multinoob/- :pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Verdensherredømmet

Nej vi hygger os, som det tydeligt fremgår er vi en blanding Onde DISér og krammebamser, drømme om herredømmet overlader vi til dygtige langtidsholdbare spillere som dig.

God fornøjelse


Skull

PS. lidt noget pis med drømme de kan udvikle sig til mareridt
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
blande servere latterligt

de fleste af jer andre slettede bare jeres konto eller smed den i ferie da DiS blev nummer 1 gør i os det på delta ?

kom nu folkens nu server nyt spil det er så latterligt at man skal blande dem sammen for det første er det jimmys alliance på delta jimmy er en recruit mig og muuh lavede på gamma jimmy har ingen magt på gamma det er mig og muuh der køre alliancen der og ingen af os er leder eller grundlægger på delta så vores ledelses stil har og skal ikke blandes ind i delta her er det hvad jimmy bestemmer
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha er du helt sikker på du ik blander gamle fjender og herredømme sammen på de 2 servere her dipzor. For jeg har desværre en rigtig stor tanke om at folk regner med det. og at det er derfor der er så få der er startet op.

Ud over at en 4 verden selvfølgelig var næsten unødvendig for den danske befolkning. Men stadig.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
de fleste af jer andre slettede bare jeres konto eller smed den i ferie da DiS blev nummer 1 gør i os det på delta ?

kom nu folkens nu server nyt spil det er så latterligt at man skal blande dem sammen for det første er det jimmys alliance på delta jimmy er en recruit mig og muuh lavede på gamma jimmy har ingen magt på gamma det er mig og muuh der køre alliancen der og ingen af os er leder eller grundlægger på delta så vores ledelses stil har og skal ikke blandes ind i delta her er det hvad jimmy bestemmer

ved ikke hvem der er mest latterlig (for når samme gruppe spiller laver en ny alliance hver gang en ny verden starter op) så er det jo gammel vin på nye flasker (og bare fordi det ikke er den samme spiller som er grundlægger så er spille stillen den samme), og det kan ikke undgås at de vil blande venskab og fjendskab sammen på tværs af verdnerene
(det er set flere gange, og det skulle være mærkeligt hvis det ikke også sker på delta)

nej hvis i virkelig mener det med at det er en ny verden, hvorfor så ikke vælge at prøve noget nyt, og la vær med at starte en ny alliance hver gang med de samme spiller, og sprede jer lidt på de nye verdner i vælger at spille på, så kunne det også være at det blev lidt sjover for ny spiller (og så kunne man rigtig se hvor gode i virkelig er mand mod mand) for det er jo for nemt at samle de bedste spiller samme sted og så ellers bare begynde at udrydde resten en efter en

men det tør i vel ikke:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan ikke siges bedre :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ud af 31 spillere er 7 fra DiS på gamma så inden du lukker noget ud så tjek lige op på det om det du skriver faktisk er sådan som det enlig er.

kan da se de andre alliancer mere eller mindre er 90% af de samme spillere som er i dem på Gamma så ja vores 25% det er da helt vild det jo lige før det er en tro kopi kan intet andet end sige du kan jo joine gruppen over folk der tuder inden de tjekker

EDIT:

Men alle kan jo kaste med mudder efter dem som er bedre nu man ikke kan nakke dem i spillet held og lykke mudthrowers
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ud af 31 spillere er 7 fra DiS på gamma så inden du lukker noget ud så tjek lige op på det om det du skriver faktisk er sådan som det enlig er.

kan da se de andre alliancer mere eller mindre er 90% af de samme spillere som er i dem på Gamma så ja vores 25% det er da helt vild det jo lige før det er en tro kopi kan intet andet end sige du kan jo joine gruppen over folk der tuder inden de tjekker

EDIT:

Men alle kan jo kaste med mudder efter dem som er bedre nu man ikke kan nakke dem i spillet held og lykke mudthrowers

hvis du nu læser hvad jeg har skrevet, ville du kunne se, at jeg skriver, at de fleste fra discrucio på gamma, spiller for hell-fire på delta og er det ikke også sandt? de spillere fra discrucio på gamma spiller for hell-fire, kender kun Nevorak som spiller for os, som spiller for discrucio på gamma, ellers kan jeg rent faktisk ikke komme på flere...

Til det du skrev med at jeg tuder, er dette bare et spørgsmål til, om i vil gå i krig mod hele serveren, som discrucio gjorde på gamma.


Multinoob - grundlægger af AoT (P)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu skriver run to the hills at hele vores alliance er taget fra vores gamma alliance og kigger man lige hurtigt er det 25 % af vores alliance der os spiller i alliancen på gamma så svaret er slet ikke til dig men til ham dit spørgsmål har jeg svaret på for længe siden.

men fint nok du føler dig nødsaget til at tro at jeg gider svare på noget 2 gange ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
stadig så er 9 spillere dælme også noget af et sammenhold i stedet for at dele jer op. Det jo tydeligt både i jeres alliance profil og andre steder at i regner med at lave samme nummer som på gamma.

Så selvom i måske kun er 9 spillere så er det da stadig kedeligt ikke at søge nye veje og en anden spillerstil. Til gengæld tuder du da selv over dipzor hvordan folk laver alle deres egne små alliancer. Men det jo vel fordi du regner med at blive den store farlige hersker igen. Eller er du for træt fordi du spiller med de samme mennesker og allerede i din spåkugle har set hvordan denne verden ender ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
du fattede vidst slet ikke hvad meningen var med mit forslag prøv at gå ind og læs det igen hjerne døde kommentare kan alle komme med hvis man ikke fatter noget af det der er skrevet kan man høre ind til det istedet for at kommentere latterligt som du gør her.

nej jeg skal ikke være nogen verden hersker skal slet ikke engang bruge guld på den her server bygger faktisk bare lidt bygninger i ny og næ ikke engang læse et tal kan du skrev 7 og ikke 9 kig de andre alliancer de har bare flyttet hele alliancen over på en anden server så det du mener er at vi 7 skal lave hver vores alliance og spille i en 1 mands ally no wonder du altid bare stopper du har jo ikke hovedet til at spille videre.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
men vil gerne lige forklare mig bedre til folk som dig seek

kan sagtens se problemet i det med senat jo kan forsvinde hvis man læser så var det os bare et eks.

det var slet ikke der jeg vil hen det var mere ideen i sig selv da jeg er sikker på dette vil kunne beholde flere spillere i spillet og derved kun gøre det sjovere

der menes at skulle man noget for at kunne oprette en alliance så ville nogen søge andre alliancer og derved lære spillet og blive i spillet og ikke bare dø 14 dage efter de er startet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu skriver run to the hills at hele vores alliance er taget fra vores gamma alliance og kigger man lige hurtigt er det 25 % af vores alliance der os spiller i alliancen på gamma så svaret er slet ikke til dig men til ham dit spørgsmål har jeg svaret på for længe siden.

men fint nok du føler dig nødsaget til at tro at jeg gider svare på noget 2 gange ;)

jeg har aldrig skrevet at hele jeres alliance fra gamma er i hell-fire på beta
jeg skrev at når samme gruppe spiller altid ender i samme alliance på en ny verden så er det jo fordi i ikke vil prøve noget nyt (så der er da jer som er latterlige) for i vil ha at folk skal opfatte beta som en ny verden og en ny start, (men det gælder åbenbart ikke for jeg), for i er jo stadig mange af de samme spiller i en alliance, så hvis i virkeligt mener det med at beta er en ny verden, så burde i jo selv vise at det er en ny verden, og sprede jeg og åbne op for verden, og når i ikke vil det så ender beta som alle de andre verdner (at samme flok spiller slår sig sammen og udrydder resten en efter en.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
altså der er jo ikke 30 alliancer der er aktive nok så hvordan skal 30 spillere vælge hver deres alliance kan lige smide dig et udkast en af vores gamma members fik som besked på delta han har lige smidt den på gamma forum..


Thoughts
Owein
Channa i dag kl. 02.53
jamen så bliver jeg nok nød til at smutte jeg blander ikker serverne sammen og vil jeg aldrig gøre her er i venner men på gamma er i forsat modstandere

Owein den 15/12/10 kl. 20.06
Hejsa
Alliancen, du er i her, findes tilsvarende på Gamma. Vi kræver ikke, at du er i alliancen på begge servers, men vi kræver, at du lader være med at angribe medlemmer af alliancen på denne eller andre servers. Håber dette er acceptable vilkår - ellers må du forlade alliancen.
Du har i dag angrebet mig på Gamma. Jeg går i dette tilfælde ud fra, at dette er en misforståelse, men det skal ikke gentage sig - heller ikke over for andre medlemmer af alliancen.

/Owein



hey drenge hvad mener i om denne her, det er da latterligt er det ikke at jeg ikke må spille mit spil i 2 forskellige alliancer på 2 forskellige servere. skal man så enten joine jer eller bare dø alene hvad har i andre gjort som ikke er i hells ?

en skuffet spiller channa her :(


også mig igen ud fra dette kan du jo så fortælle mig hvordan 30 spillere skal finde en ny alliance skal de så alle sammen stoppe med at angribe nogen på gamma fordi de vil prøve noget nyt på delta hjælp os her i så bedre videne folk RTH og seek ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nej jeg skal ikke være nogen verden hersker skal slet ikke engang bruge guld på den her server bygger faktisk bare lidt bygninger i ny og næ

det er så vist dagens største underdrivelse, for man kan ikke ligge nr. 3 på ranglisten (det gør du pt. på delta), hvis man kun bygger lidt bygninger i ny og næ
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det handler vel om at vide hvad man skal bygge eller hva ?

som du nok så var jeg på 100 plads eller sådan noget de 2 første dage da jeg faktisk bare gjorde min by istadn til at kunne klare sig selv.

men du svarede ikke på hvordan man skal kunne joine en anden alliance uden at man skal slette din gamma konto først eller frede alle man nu lære at kende som du ser smider de vores spillere ud der gerne vil prøve noget nyt :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
først undskylder for de 9 medlemmer. min fejl.

Og selvfølgelig skal man ikke blande verdenerne sammen som i den besked. Det er klart en forkert måde at spille på.

og at andre alliancer gør sådan at de flytter sig videre på en ny verden er hvad det er. Nu snakker vi om dig og hvor uskyldig du er. OG man bygger KUN efter specielle bygninger hvis man allerede har små 1400 point.
Jeg kunne godt tænke mig at vide dit troppe tal. For hvis du ikke engang bruger guld til råstof og andet så vil jeg nødig tro du vil have samme store troppe antal som jeg har nu, og derved disse dage er begyndt at rykke ned af listen.
og jeg er online næsten altid på nær når jeg sover disse dage. og jeg kan ikke engang følge med.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg har 16 sværd 10 buer og 12 hops

hvad skal jeg med tropper du angriber da bare min bondegård har milits ;)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til multi noob

Bare for en ordens skyld Nevo er ikke den eneste fra DIS i din alliance jeg er der også, og jeg hygger mig med rare mennesker.


Venligst

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ha vil jeg da glæde mig til. For man kender jo din spille stil og dem fra din alliance. de kommer jo sikkert med 3 cifret tal biremme og beskytter jeres byer på skift.
 
Top