• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hej, glad WOOPE

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
vil ikke tale godt danes, men jeg vil vænne

Hej, lad mig præsentere mig selv, jeg er woope, grepolis spiller i 4 år, at det kommer fra den spanske server til at prøve andre servere og live med folk fra andre lande og sprog, jeg er en tabt pco...min Dansk er ikke godt, nogle gange bruger oversætter .bare ønskede at præsentere mig selv og har min sjov.
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Velkommen til.
og Google oversæt er bedre en de fulde grepolis spillere som prøver at skrive :Smile:
så det skal nok gå, jeg selv er også på den norske så det her er 10 gange nemmere at forstå :Laugh:

så held og lykke på de danske servere hvor snyd, bedrag og spioner er hverdag :pro:

MVH Puff
 
D

DeletedUser1774

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Velkommen til Woope :)
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Velkommen til.
og Google oversæt er bedre en de fulde grepolis spillere som prøver at skrive :Smile:
så det skal nok gå, jeg selv er også på den norske så det her er 10 gange nemmere at forstå :Laugh:

så held og lykke på de danske servere hvor snyd, bedrag og spioner er hverdag :pro:

MVH Puff

Ha ha.. Ja, fuldskab er noget værre noget!!

Bienvenido Woope, espero que se llega a socializar con el danés Grepolis


Kan da også bruge translate:Smile:
Tror dog ikke en spansk server bliver noget for mig... fatter jo ikke hvad de forskellige skriver til mig..:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak, rart at møde dig
 
Top