• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Halloween event 2015

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
wiki_logo (1).png

Halloween er kommet til Grepolis!
Ved dette års event, har du mulighed for at praktisere dine magiske evner.
Demonstrer dine skræmmende muligheder for at lave besværgelser, og tjene fantastiske belønninger.

Eventet starter 29/10 klokken 10:00
Alt hvad du skal gøre er at spille Grepolis, samle ”ofre” til brug i eventet for at lave dine belønninger.
Mens du gør dine daglige belønninger, skal du se efter : Flagermus vinger, knogler, rottehaler, heksefingre, trylle pulver, mandrake rod, kyklop kranie og ruby.
DU kan bruge 8 forskellige ingredienser til at lave over 120 forskellige kombinationer og modtage dine belønninger.
Konkurrer imod dine medspillere for at blive nummer 1 på ranglisten.
Anstrengelserne er det hele værd, da dagens vinder modtager en speciel belønning.
Til slut i eventet vil top 10 spillere blive æret, og de samlede vindere vil modtage en unik titel. Han eller hun skal blive kendt som : Den Mørke Besværger.
Eventet slutter 17/11 klokken 23:59, så der er rigelig med tid til at have det sjovt.

For mere information, så læs mere på vores WIKI
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Har ikke ord for hvor træt jeg er af jeres events der ødelægger spillet for de mange og tilgode ser de få der gider poste monster mange penge i det shit... det skævvrider spillet og ødelægger det.

Men hey - Hvad bryder inno games sig egentlig om det.... nårh ja - intet!

Hurraaah... ny event
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 
D

DeletedUser1572

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har ikke ord for hvor træt jeg er af jeres events der ødelægger spillet for de mange og tilgode ser de få der gider poste monster mange penge i det shit... det skævvrider spillet og ødelægger det.

Men hey - Hvad bryder inno games sig egentlig om det.... nårh ja - intet!

Hurraaah... ny event
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif

Hahaha, man begynder næsten at savne dine vredesudbrud
smiley_emoticons_lol.gif

Men jeg er da enig, det kunne være fedt med events, hvor det hele ikke afhang af, hvor meget guld man bruger. Kunne man ikke evt. lave events, hvor man blev belønnet efter, hvor lang tid man bruger på eventet? - Det ville måske forsage meget langtrukne events, men det ville i højere grad være retfærdigt og tilgodese de spillere, der virkelig gad spillet.
Der må vel også være en sammenhæng mellem, hvor lang tid en spiller bruger på at spille, og hvor mange penge vedkommende smider i det, så i den lange ende ville det også være en, måske mindre, indtægtskilde.
 
D

DeletedUser1961

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ej nu må i da spænde kysen og komme ind i kampen, hvorfor er det i kæmpe SÅ hård en kamp for at ødelægge spillet for alt og alle? i hvilken verden er det okay at sætte en så stærk event ind på en speed server, som i oven i købet ønsker at tester=have spillere på, jeg ved i starter event på samlige servere, men kan da for søren ikke passe i ikke kan tilpasse den til spillet, 60 løver på 5 timer på en server hvor de strøste ikke er over 10 byer, ergo er der en masse der ligge på 3-6 byer hver, kan jo på ingen måde hænge sammen.

Finder der skræmmende at det er nødvendigt at man skal gøre opmærksom på at dette er en dårlig ide
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg har idag allerede givet jeres Feedback til Tyskland.
I er velkommen til at komme med mere feedback omkring eventet, så jeg kan samle mere sammen.
Positiv som Negativ feedback.

Mvh
Aladin.
 
Top