• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

guide til overtagelsessystem

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har du aldrig hørt ordsproget: "At angribe er det bedste forsvar"? :confused:mirk:

Det er jo fuldkommen ligemeget, om du angriber dig selv, for hvis du ikke har tropper nok, så er det pointless..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du må bare tage og blive noget mere oldschool :Laugh:

Oldschool? Hvorfor? Når det nye overtagelsessystem er 100 gange bedre end det gamle, så vil jeg hellere være newschool :))
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis du ikke har tropper nok, så har du vel ikke fortjent at beholde din by!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man kun har 1 by, så kan man sende sine ANGREBSTROPPER ud som hjælp før KS angrebet lander, når ens by så er blevet overtaget, kan man enten selv kalde sine tropper hjem (eller også kommer de auto hjem, og prøver på at erobre byen tilbage)

Snakker dog ikke af erfaring, har aldrig spillet på Alfa, det er bare noget en fra min alliance har gjort en gang på eps...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skal bare:)

Du skal bare sende nogle tropper afsted hvis du vil erobre den skal du ikke angribe med almindelig angreb så skal du bare lave en oprør og hvis du vinde den første angreb så er der startet en oprør.
I tropperbevægelses baren kan du se denne oprør der står oprøret er i gang og efter 12 timer så står der oprøret starter også sender du dine tropper med Koloniskib (KS) og med krigsskibe og med transsportskibe med tropper også hvis du vinder angribet har du erobret byen:)

________________________

I min Ø har jeg ikke så meget sølv (I) så skal du ikke erobre mine byer eller grundlægge en ny by for jeg er bange for dig heeeeh!:unhappy:
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skal bare sende nogle tropper afsted hvis du vil erobre den skal du ikke angribe med almindelig angreb så skal du bare lave en oprør og hvis du vinde den første angreb så er der startet en oprør.
I tropperbevægelses baren kan du se denne oprør der står oprøret er i gang og efter 12 timer så står der oprøret starter også sender du dine tropper med Koloniskib (KS) og med krigsskibe og med transsportskibe med tropper også hvis du vinder angribet har du erobret byen:)

[/U][/I][/B]

Hvis jeg læser rigtigt hvad du skriver har du FULDSTÆNDIGT misforstået systemet på Epsilon :)

Der er intet der hedder oprør her. Det der står i nogle af de andre poster er rigtigt, så diskussionen er færdig ;)
Du skal have udforsket erobring i akademiet, også skal du sende et Koloniskib. hvis det kommer igennem er det i byen i 12 timer, og hvis det ikke bliver dræbt i mellemtiden har du byen.

(og vi har taget adskillige byer fra din alliance så vi ved hvordan det fungerer :D )
 
Top