• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

guide til overtagelsessystem

D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej var nysgerrig efter om der skulle være nogen der ligger inde med en guide eller et link til samme, om det gamle overtagelsessystem?

Ville være en stor hjælp

// Løberen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ret simpelt, du sender bare et angreb af sted med et KS. Så Bliver de angribende tropper i byen i 24 timer, hvis KS overlever er det din by... Du kan self sende hjælp, eller trække nogle af dine tropper retur
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tænkte mere på hvordan man gør som forsvarer i situationen. Og især hvis man kun har en by?
men tak for svaret
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tænkte mere på hvordan man gør som forsvarer i situationen. Og især hvis man kun har en by?
men tak for svaret

Som forsvarer skal du angribe din egen by :) Så dårligt er det overtagelses system.. Det er så lamt, at man ikke skal forsvare sin egen by, men derimod angribe den.. :pro:
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hell-Hawk: Vær sød at læse hvad de spørger om. det nye overtagelses system på Epsilion, er det der er på ALFA og ik de andre steder.

Og er IKKE beskrevet i Wiki.





Kan ikke huske hvordan man forsvarer sig hvis man kun har 1 by. Og bliver angrebet. Men må nogle af dem på Alfa kunne svare på.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan prøve så godt jeg husker det.

Det gamle system fungere sådan her.

Som normalt skal HAVNEN stadig op i level 20 for at bygge koloniskib.
Akademiet skal lige ledes op i level 30, så man kan forske erobrings egenskaben. Eller hvad det nu lige hedder.

Når det så er gjort har man, når man klikker på en fjendtlig by en ny mulighed.
Man kan angribe som normalt med almindelige tropper. MEN hvis man vil erobre byen skal man så vælge at sende sit angreb som erobring.
Her i angrebet skal der så være et vist krav af tropper og selvfølgelig kolo-skibet.

Når ens angreb så lander i byen SKAL man vinde over de tropper der måtte være i den fjendtlige by. Dernæst skal man så holde byen i 24 timer for at erobre byen.
Som angriber kan man så imens sende alt den beskyttelse til byen som man vil. Det gøres ved at vælge SUPPORT og så sende alle de tropper og skibe man lyster.

Er man den som får sin by erobret skal man så vælge at ANGRIBE sin egen by for at smadre fjendens kolo-skib og tropper.
Har man så kun 1 by som er ved at blive erobret kan jeg ikke huske hvordan det foregår. I sin tid kunne man bygge tropper og på den måde angribe og prøve at vinde sin by tilbage. Men efter noget opdatering er jeg ikke sikker på man kan dette mere. ???

I hvert fald håber jeg dette hjalp lidt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som forsvarer skal du angribe din egen by :) Så dårligt er det overtagelses system.. Det er så lamt, at man ikke skal forsvare sin egen by, men derimod angribe den.. :pro:

Haha ;) Ja, så dårligt er det..

Du skal angribe din egen by, for at slå alle dine modstanderes koloniserende tropper væk. Det giver da god mening.

Og lad mig så lige sige, at det var samme problemstillinger, der kom ud da Oprørs systemet kom ud. Det handler om at vænne sig til nye ting og ikke bare poster, for at sige det er et dårligt system.
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tak til Seekhunt og Liam. Nu kan det vist bruges til noget.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så lidt. håber det kan bruges indtil det bliver kendt af jer som spiller :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha ;) Ja, så dårligt er det..

Du skal angribe din egen by, for at slå alle dine modstanderes koloniserende tropper væk. Det giver da god mening.

Og lad mig så lige sige, at det var samme problemstillinger, der kom ud da Oprørs systemet kom ud. Det handler om at vænne sig til nye ting og ikke bare poster, for at sige det er et dårligt system.



At du ikke selv, kan se det er et system er mig en gåde, men er man snart vant til jo :)

Giver jo ingen mening, at man skal angribe sig selv, for at forsvare sig....


Men en ting jeg ikke har fået fat i, hvis der er forsvar i byen allerede, så skal ks + tropper vel nedkæmpe det ikke?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jo det skal det.

Så som altid. Forsvar jeres byer så godt som i overhoved kan. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Okay super, så er det ikke så skod igen :p
 
D

DeletedUser78

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
KS kommer kun igennem hvis ALLE tropper og skibe i byen er dræbt. Ellers dør det. Og at du så skal angribe din by igen for at dræbe din modstander giver jo god mening.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nemlig. Så systemet er da ikke sååå svært at finde ud af :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
KS kommer kun igennem hvis ALLE tropper og skibe i byen er dræbt. Ellers dør det. Og at du så skal angribe din by igen for at dræbe din modstander giver jo god mening.

Giver da absolut ingen mening, for Beta, gamma og delta folk!
Da vi kun har kørt med det nye erobringssystem.. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det var jo også en del af den nye server at den havde noget andet end resten. På nær alfa selvfølgelig. :-D
 
Top