• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Guden Poseidon..

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej jeg tilbeder guden Poseidon, skal man have udbygget sit tempel til et vist niveau før man får "hav-storm"?

I givet fald, hvilket niveau?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej jeg tilbeder guden Poseidon, skal man have udbygget sit tempel til et vist niveau før man får "hav-storm"?

I givet fald, hvilket niveau?

Nej.

Templets størrelse afgør hvor meget gunst du optjener pr. gud. Dvs. lvl. 10 optjerner du mere i timen end lvl. 5.

For at bruge havstorm skal du have 280.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej, tak for dit svar, jeg er godt klar over point systemet, men selv om jeg har fuld gunst, altså 500, så har jeg ikke "hav-storm" tilgængelig. Kan ikke se hvor jeg skal vælge hav-storm, den står ikke sammen med de andre valgmuligheder.
 

DKnukunu

Member
Brugere
Havstorm er kun tilgængelig på et indkommende angreb, hvor det så fjerner 10-30% af skibene (har dog ingen effekt på transportskibe) Det kan ikke bruges på en by i håb om at fjerne nogle af hans skibe. Hvilket jeg tror det er du forsøger, der er et par ligende magi'er som kun kan bruges på indkommende angreb..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Okay det viste jeg ikke, vil det så sige at der kommer et symbol frem når jeg er under angreb som jeg kan bruge. Jeg tilbeder også andre guder, hvor alle symboler ikke er tilgængelig, men det må så være det samme som gør sig gældende eller...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skal ind og klikke på angrebet så kommer der en række valgmuligheder op for hvilke typer magi du kan kaste på angrebet. Det gælder både for egne og andres angreb. Mulighederne kommer ikke op ude i højreside som fx gaven fra havet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tusinde tak for hjælpen!
 
Top