• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grepolis Julekalender

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej det jo klart, det er et billede af et af syv vidundere, der kommer med v2.0 :)

ejj hvor blev jeg skuffet da jeg så den gave man kunne da godt give noget med mere gus i :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej det jo klart, det er et billede af et af syv vidundere, der kommer med v2.0 :)

ja så blev jeg da snydt jeg kunne se et map der lignede det gamle lige ud over der var nye skins
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der nogen som har fundet pakken idag?? d. 13 dec?? Jeg har ledt og ledt, men jeg kan bare ikke finde den. En lille smule hjælp vil gerne dejligt:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så må du hjælpe os med at sige hvilken verden du spiller på. Ellers er det ret svært at hjælpe dig :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sorry. Jeg er på gamma:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dagens pakke er på 873/702, marialisc
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Many Many Thanks!!!!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvordan ser det ud med d. 15 dec i gamma?? Jeg er åbenbart både blind og smådum;-) for jeg kan ikke finde nogen gaver mere...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja så blir det svært hvis du skal finde din gave for imorgen :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som jeg skrev lidt smådum, og måske også lidt træt... Men så gaven for d 14 så???
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Come on... der må da være nogen som har fundet den!!! Er der slet ingen som kan hjælpe???? 14 dec. Gamma.
 
Top