• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grepolis ikke særlig begyndervenlig

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej, jeg er en næsten helt ny spiller. Jeg har ikke spillet særlig længe, men der er en eller anden der bliver ved og ved og ved med at angribe mig, uden at jeg har gjort vedkommende noget. For ikke mere end 10 minutter før jeg skrev dette kunne jeg se at det sidste angreb var med et koloniskib. Så jeg frygter at vedkommende vil prøve på at erobre min by, selvom jeg stadig ikke har gjort vedkommende noget... Det burde da ikke være tilladt at erobre, eller i det hele taget angribe folk konstant når de næsten lige er startet.. kan næsten ikke gøre noget ved det da jeg ikke kan nå at bygge noget forsvar eller noget som helst. Plz en eller anden hjælp mig med dette..... :unhappy::unhappy::unhappy:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når du nu sådan skriver næsten er jeg i tvivl om hvad du mener?

For det første burde du være pladseret på en ø sammen med andre "nystartede" personer.
dernæst så burde du have en hvis tids beskyttelse, afhængig af hvilken verden du er på.

Så du på den måde burde have tid nok til at bygge dig et forsvar op. Man skal ikke bruge alt for meget tid på at bygge i det her spil. Det er krig fra dag 1 af. forsvar i tropper fra dag 1. Ellers klare man den ikke.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg havde sådanset et forsvar, men det blev nakket fra første angreb af nogle enheder der havde sorte vinger...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Trist... lige om lidt kommer der 2 angreb næsten lige i træk... bliver nok erobret nu...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Desværre så ved jeg godt hvem det er :)

Han har lagt sig derud med vilje ( Dipz0r) for så begynder alle nye, lige i hans baghave = farme til ham :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Desværre så ved jeg godt hvem det er :)

Han har lagt sig derud med vilje ( Dipz0r) for så begynder alle nye, lige i hans baghave = farme til ham :)

tjek lige op på tingene inden du kæfter op på forum næste gang tak.

MEGA LÆKKER STEG 1,176 TruthBringer nadia friis Nothing is Eternal DFA 2 2011-02-19 14:19:00


nadia friis = Dipz0r ?

nej Dipz0r = Dipz0r

Så inden man kaster med sten skal man nok lige tjekke om det er glas hus man kaster imod eller glashus man bor i :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du bor jo lige ved siden af ham, så stop nu bare - Du lægger dig jo kun derud, fordi du vil farme nye spillere :))

Og det skulle komme fra dig, haha... Enough said :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du bor jo lige ved siden af ham, så stop nu bare - Du lægger dig jo kun derud, fordi du vil farme nye spillere :))

Og det skulle komme fra dig, haha... Enough said :)

Hvis du ikke ved noget så lad være at åben munden PC :)

du kan jo finde 1 jeg har farmed inden du kæfter op som du gør ;)

tvært imod har jeg nærmere hjulpet nogen her ude end farmed dem, men man kan jo altid spille smart på forum når man er så skide dårlig ingame :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil hellere være "dårlig", end at være en opmærksomhedskrævende unge :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil hellere være "dårlig", end at være en opmærksomhedskrævende unge :)

Så du mener ikke det er opmærksomhed du prøver at få når du lige vælger at beskylde en anden for noget han ikke har gjort på et offentligt forum ?

jamen så det jo godt nok så, burde du ikke i stedet erobre dig nogen byer inden din alliance falder helt fra hinanden hehe.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan glæde dig med :p at hvis du starter på den nye server og hvis instillingen MORAL er aktiveret bliver det meget nemmere at starte op da angriberen vil have meget lav moral hvis han er større ind dig. = større tab til ham og nemmere for dig at forsvare. :Smile: så den indstilling gør tingene mere begyndervenlige ;)

er vist endnu ikke på de danske servere
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så du mener ikke det er opmærksomhed du prøver at få når du lige vælger at beskylde en anden for noget han ikke har gjort på et offentligt forum ?

jamen så det jo godt nok så, burde du ikke i stedet erobre dig nogen byer inden din alliance falder helt fra hinanden hehe.

Kan hurtigt komme med beskyldninger, men har jeg ikke lyst til =)
Så hvis du tager det der, for en beskyldning, så skulle du bare vide :)
 
Top