• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Grepolis i danmark disse timer:

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej kære Grepolis spillere.

Ragnerok er vist nær for ja næsten alle sammen kan vi vist godt blive enige om.
For lang tid siden fandtes grepolis som et uendeligt spil. Vi byggede byer og kæmpede mod hinanden, sjovt var det.
Dog som tiden gik begyndte det at blive lidt ensformigt. Ikke desto mindre er jeg ganske enig da jeg ofte ikke spiller de her evigheds spil i lang tid af gangen.

MEN innogames hørte os dog utroligt nok og gik igang med at finde på et egentlig slutspil. Også disse dage kaldet 2.0

Al info som kom med dette syntes jeg selv var alt alt for tidlig ude. Mange blev utålmodige over nyheden om at der endelig kom et slutspil, og ikke mindst gjorde det ikke sagen bedre at det mere eller mindre var et helt nyt grepolis som skulle testes igennem. Tiden gik og personer var stadig utålmodige over de ikke kunne spille på test serveren. For 2.0 skulle da prøves. Antallet blev forhøjet og det samme gjorde klagerne, fejl var overalt og folk forstod vist ikke hvad test betød.

Idag er der stadig fejl og test som bliver rettet, dog vil folk stadig gerne have at det 2.0 bliver indført så der kan komme noget slutspil til de døde servere. Nogen sagde ja, andre sagde nej.
Nu er det så kommet, eller hvad? innogames som de er, indledte processen med fejl så alle blev berørt og klagerne flød igen, nu sker der endelig noget, men rigtig 1. gang kan de ikke gøre det.

Nej så hellere vente lidt mere på at det kommer i orden sagde nogen. Det var dog de selv samme personer som tidligere havde plaget og bedt til guderne at det 2.0 altså godt kunne komme. Men ak... stadig ikke tilfredshed.

Hastværk er lastværk siger man, og det må man da så nok sige 2.0 er og mennesker i sig selv. Tålmodighed, overbærendhed, ja alle former for den slags findes ikke mere i menneskets omgang. Også selvom vi alle prøver at gøre det bedre for andre. Så hvad er løsningen vil nogen spørge?
Det var der dog ingen der hørte, for imens stod folkemængden klar til at smadre den nærmeste skyldige, i stedet for at bruge de før nævnte egenskaber som vi mennesker besidder.

Så velkommen til verdenen. Her er alt lige til at diskutere, slås om, og for alt i verdenen ikke til at snakke om. Virker det ikke skal vi mennesker nok fortælle det. Går tingene godt, ja så vi jo næsten kedelige at være sammen med.

Løsningen var spørgsmålet???
Tja...... Kig på os selv, kig på andre, se os som mennesker, se hvorfor vi er her, hvor godt det er vi er her, og ikke mindst hvor heldige vi er for selv at bestemme hvordan vi vil se verdenen med tålmodighed overbærenhed, og ikke mindst glemme, at et sted derude, er der altid nogen som prøver at gøre verdenen et bedre sted. Også selvom der er mennesker som står for døren, og det er ikke altid en god ting.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Måske lidt provokerende ;)

Nu er det jo kun folk der har klager der skriver til jer. Mener faktisk også det er Innogames politik at de gerne vil høre klager så de kan forbedre os? Men hvis du gerne vil høre andet end klager kan jeg starte:

Jeg synes Grepolis er et enormt fedt spil, har selv brugt snart 1 år på at bygge, slås og snakke med andre spillere. Det er et enormt socialt spil og man lærer hurtigt en masse personligheder at kende. Jeg valgte Grepolis fordi det var muligt for ALLE at blive noget stort. Men behøvede ikke som i travian bruge en masse penge, kende en masse mennesker og være online 24/7. Dog er der alligevel udfordring modsat Ikariam hvor man ikke kan miste en by og bare bruger tid på at farme og bygge.
Alt i alt et super spil. Og det bliver kun bedre med den nye version som skaber nye taktikker og udfordringer for ALLE spillere.
Et fedt taktisk browserspil
Tak.

Det var det positive ved spillet. Men det kan du jo ikke rigtigt bruge til noget? Eller?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HEHE jo endelig. Kom gerne med mere.

Min skjulte pointe var, at når alting går godt så høre vi ikke rigtig folk sige noget om det.
Men går det dårlig så er folk jo ude af start hullerne allerede inden vi andre har fået set os om.

Så kom endelig med positiv snak i det her emne :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Logisk?

Du må jo forvente at alle der er aktive i spillet har en masse positive holdninger til det. Så vidt jeg ved tvinger i os ikke til at spille? Så tør godt påstå at alle aktive spillere synes det er et fedt spil, men som alle andre fede ting kan det gøres bedre. Ja is er lækkert men det ville være bedre hvis det var billigere. Ferie er fedt, men det kunne være bedre hvis den var længere. Øl er godt, men tømmermænd kan vi undvære osv osv. Og der er selvfølgelig også flere ting ved grepolis som kan gøres bedre. Og i har jo bedt os om at forklare hvad vi mener kan gøres bedre, er det ikke rigtigt?
 
Top