• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Gratulerer til Support

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg må bare på vegne av meg selv få lov til å gratulere "Support" (dere bør endre navn, for noe support er dere ikke) for en fantastisk vel gjennomført 'aksjon' på Upsilon med alle sperringer av spillere. Ingen advarsler, ingen diskusjon, ingen vilje til å bruke skjønn/vurderingsevne(common sense) - kun rett i fengsel på en mengde spillere. Meg selv inkludert.

Her ble vi altså sperret på grunn av bynavn med alt fra kjønnsorganer, norske barnebok-titler og star-wars figurer...

Gratulerer og godt jobbet...regner vel med at tråden blir slettet så fort dere ser dette kjenner jeg dere rett, finnes ikke ytringsfrihet i grepolisverden..
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Selvfølgelig er der ingen advarsler.

Det er ingen overraskelse hvad reglerne er.

Bryder man reglerne, bliver man spærret.

Og visse bynavne kan ikke vente bare 1 minut med at blive ændret.
De skal ændres straks, og de vil udløse en spærring.

Det klogeste er at holde sig til reglerne, og komme med ordentlige bynavne i stedet for nogle der bare ikke hører til i Grepolis, ELLER andre spil.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
norske barnebok-titler og star-wars figurer...
Ja her må man passe seg (ironi) for folk kan jo rett og slett DØ av å se et bynavn på en star-wars figur.
Aldri, aldri har jeg sett noen bli sperret eller bynavn endret på en Norsk server.
Hvem avgjør hva som er ordentlige bynavne? DU?
Argumentasjonen din minner litt om en pubertal 14 åring.


Jeg har heller aldri sett, hørt at noen på en annen lands server har mistet sine personlige PM med en annen spiller, slik som ble gjort her inne. HVA ER DET FOR NOE???
Det er som om Google skal gå inn på min gmail og slette mailer jeg har sendt og fått av min mor eller en venn. Det er ganske så grovt!! (mine pm med denne spilleren var kun vennlige og vi hadde en god tone)

Aladin -slike som deg/dere og holdningen dere utviser til betalende kunder er veldig kritikkverdig.
- se på forumet her inne VS det Norske. Her er det totalt dødt. Det norske lever i full vigør hver dag med masse poster og moro.
At du også klarer å svare og komme med ordentlige bynavne i stedet for nogle der bare ikke hører til i Grepolis, ELLER andre spil -viser helt klart at du sitter og tror du har en fasit på hva som er rett og galt i spillverden. Ta en tur innom COD og se hva de forskjellige heter der. Vil påstå at de er hakket større enn Grepolis og har en del mer erfaring. Hvorfor sperrer de ikke? Jo, for da mister de betalende kunder, får masse bråk de ikke ønsker og mister fokus på det de faktisk skal gi kunden: en spillopplevelse.

For egen del er jeg totalt ferdig med Grepolis (tysk nazikultur kan dere få ha for dere selv).
Slik oppførsel dere utviser betaler jeg rett og slett ikke for.
-at andre vil betale for det er for meg veldig forunderlig.
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
gad vide hvad det var for nogle navne?

jabba?
leia?
luke?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Regler er ens for alle, og at købe guld fritager ikke en for at overholde reglerne.
 
Top