• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Fuglenssidstesang

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ærede spillere på Beta.

Vi er nogle stykker der gerne vil samle ind til nogle ramte fugle. (dip)

Derfor har vi lavet en støtteside til dem.

http://skysite.dk/fuglenessidstesang/

Håber i vil give dem et lille skulderklap.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
God griner :D men mand du må ha kedet dig den dag du lavede det Sir iron ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sad og tænkte det samme men det ikke være end den gang pip lavede det der map xD

men det er da fedt at se folk stadig har lidt humor.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hm ja det er ski ikke så ringe med humor

det er glædeligt at se dip0zor ikke helt er forduftet du er manglet på beta
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der må da være andre som angriber jer og driller jer lidt hehe

men er nu mere eller mindre forduftet men man kan ikke lade være med lige at læse den slags her og slå en latter op som det kort pip fik lavet :p
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haaha :Smile: Grineren side i har fået lavet jer der ;) LOL at i finder tiden til sådanne ting.

Hvis du kigger på Da vi oprettede FU til nu hvilken vej er det så gået :p det er jo blevet en ren guld grupper :p generelt.


Noget af det er noget elendig propaganda som ikke rigtigt flytter jer nogle steder :p's

:Laugh: jeg må grine, da de fleste af udsagnene er helt henne i vejret

Undre mig faktisk hvorfor jeres side ikke ser mere vindene ud i øjeblikket for i er jo klart i overtal både byer og spiller.
syntes faktisk det står meget stille 50/50 hvis man kigger lidt på det ;) i har dov få optaget og indlemmet nogle flere medlemmer ind vi har.
Men gad vide om i forsætter som nu, og laver en stor "Athos Brøler".... har da allerede fået flere beskeder omkring dette. så nu må vi se hvad i har syntes ikke rigtigt heller at jeres medlemmer makker helt ret, når der bliver udstedt forskellige ordre i bl.a Midgård..... kan da se Beex har fået en del kamppoint siden den ordre.. men jeg ingen..

Om i fordre Beex eller mig gør vel ingen forskel, vi nakker jer jo i takt med at i kommer på besøg. så vi kan inkassere nogle flere af bordets byer. :Smile:

I kunne jo evt. arrangere nogle besøg på mig og jeg garantere jer at i kan få nogle besøg igen bagefter af mig ;)

Ja i ligger måske øverst lige nu hvis man kigger på alliance oversigten.... men det jo ikke altid pointsne der afgør om man er en vindene eller tabene... i har fx stadig væk ikke så frygtelige mange kamppoint. ;)

MVH

PipFuglen
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Henrikfr har skrevet følgende

Jeg håber du fik lidt KP for oprydningen i mine gamle fyr-byer. Jeg havde håbet på et lidt bedre afkast men sådan er spillet... forsvar er alt for nemt.



Hm "gamle Fyr-byer" hvis jeres spillere laver deres byer om til brim og andet bliver det jo nemt nok at forsvare sig mod. :p 's

i har vel ikke tænkt jer at forsætte med at grundlægge nye byer forskellige steder for så at prøve at bygge jer fra os?:confused:mirk:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha. ja den side er vældig morsom, men jeg må sige som de andre herinde - 13. august, du har for meget fritid:p

For det er ham der har lavet siden og ikke SirIron:)))
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha. ja den side er vældig morsom, men jeg må sige som de andre herinde - 13. august, du har for meget fritid:p

For det er ham der har lavet siden og ikke SirIron:)))

Kunne jeg regne ud :p haha

Sir Iron har da ikke så meget fritid ;9

selv om han trækker lidt på det :Huh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
fritid nok hmm

Ærede Pipfugl

Nu tillægger man mig noget - men masser af tid - det er desværre ikke tilfælde idet arbejde - forskellige formandsposter i foreninger og unger stjæler uanede mængder af tid.

Så som Sir Iron skriver så
Derfor har vi lavet en støtteside til dem.

De skal da siges at jeg som tidligere betrager den slags som humor på højt plan og glæder mig da over at du kan se det som sådan.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha nu brugte jeg lige 10 min på at læse et par af de andre i har lavet på den side der ikke for at bruge grimme ord har vidst advarsler nok her på forum men DONT DO DRUGS 13 og sir :p
 
Top