• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Fredstiden

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
businessman-holding-thumb-finger-on-stopwatch_3446-522.jpg



FREDSTIDEN I ÅR!!!!!!

Fredstiden starter for: Julen : 24/12 klokken 18:00 og slutter 26/12 klokken 23:00

Nytåret : 31/12 klokken 12:00 og slutter 01/01 klokken 18:00


Vi har fået nyt internt system til at opsætte fredstiden, da vi med den gamle ofte oplevede problemer, som uheldigvis har udfordret nogle til at sende angreb og Koloniskibe afsted, selv om dette ikke burde have været muligt på det tidspunkt.
Vi håber dermed at undgå endnu et år med fejlslagen fredstid, og byer der skal gives tilbage og den slags.

Oplever I fejl med vores fredstid, så udnyt ikke fejlen, men anmeld den, så vi kan få det rettet.
Vi kan ikke erstatte tabte tropper, men vi kan give en by tilbage, hvis denne erobres, hvor det ikke bør være muligt.

Vi i Grepolis Teamet ønsker jer alle en glædelig jul og super godt nytår, og pas nu på jer selv.

Med venlig hilsen
Grepolis Teamet
 
D

DeletedUser1638

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
"Vi har fået nyt internt system til at opsætte fredstiden"
Hvilket betyder at sidste mulighed for at sende et ks op til Jul er hvornår?
 

Haddock

Active Member
Brugere
Det plejer vidst at være 24 timer før fredstiden træder i kraft at man ikke kan sende KS - Er dog ikke sikker på om dette stadig gælder.
Jeg syntes godt nok at fredstiden jule aften starter sent , de fleste har jo travlt med deres familier osv hele dagen den 24'ende. Klokken 18 sidder mange sikkert midt i maden, jeg ved godt man nok ikke kan sende KS til den tid men stadig så syntes jeg ikke at man skal kunne modtage angreb på det tidspunkt. Måske hellere bytte om så Julen hedder klokken 12 (Selvom der nok stadig er mange der er optaget med familier der) og nytår 18 (Gerne også stadig klokken 12)
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Hvad med spioner???? Giver ved gud ikke mening at man kan tømme huler under fredstid.... Man ved bare man ikke skal regne med jeres "freds"tid.....
 
Top