• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Flerer byer på samme Ø

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis man får flere byer på samme ø med landsbyer, kan hver by erober alle landsbyer på Øen, eller kan man kun erober landsbyerne en gang pr. spiller.

DVS by 1 har eroberet 6 landsbyer og man overtager en by mere på øen....vil den nye by kun kunne tage de sidste 2 landsbyer eller kan by 2 også erober alle landsbyerne....

På forhånd tak.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er sikkert lidt dårlig til at forklarer, men prøver da.



Du har kun de 8 landsbyer at erobrer. Så om by 1 har erobret de første 6 og by 2 så kommer til, så har du bare overtaget alle 8

Og kan derfor farme alle byer(med at få råstoffer og tropper ud af dem) både fra by 1 og 2.
De går sammen, så du maks kan få de 8. Og hvis du farmer fra den ene, kan du ikke farme fra den anden. Før du kan farme igen.

Håber det hjalp
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ganske udmærket forklaring..........takker for det hurtige svar..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis man har byer på to forskellige øer kan man så farme flere landsbyer?
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis ikke det en by på en af de små øer, så kan man få 8 nye landsbyer


På alle store øer, er der de 8 landsbyer man kan erobrer også farme (anmode/plyndre rås ved)


Så jo flere byer på nye øer, jo flere rås kan man farme. Istedet for at få flere byer på samme ø


Håber jeg har skrevet det godt nok, ellers må jeg prøve igen eller en anden må overtage:)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg forstår tak
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så lidt

Glad for at kunne hjælpe:)
 
Top