• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Erobring

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal man have forsket erobring på zeta for at kunne tage en spøgelsesby.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du skal altid forske erobring. Dog behøver du ikke lave oprør i en spøgelses by, men kan bare sende dit koloniskib med det samme for overtagelse af byen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Support som bare svare fordi de syntes det er sjovt ?

Du skal altid forske erobring. Dog behøver du ikke lave oprør i en spøgelses by, men kan bare sende dit koloniskib med det samme for overtagelse af byen.

Undskyld men hvorfor fylder du folk med løgn ?

Som supporter burde du vide hvordan spillet fungere, og ikke bare lukke noget ud du tror der er rigtigt.

Hvis du ikke ved svaret så forhør dig hos en som ved bedre istedet for at give folk forkert info.

Din by behøver ikke at have forsket oprør/erobring for at tage en spøgelses by du skal bare have et ks også afsted.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Undskyld men hvorfor fylder du folk med løgn ?

Som supporter burde du vide hvordan spillet fungere, og ikke bare lukke noget ud du tror der er rigtigt.

Hvis du ikke ved svaret så forhør dig hos en som ved bedre istedet for at give folk forkert info.

Din by behøver ikke at have forsket oprør/erobring for at tage en spøgelses by du skal bare have et ks også afsted.

Helt korrekt - Akademi i level 22, havn i level 20 og udforskning af KS er rigeligt til at tage en spøgeby.

Og JA - sørg nu for at have det rigtige svar inden man svarer som supporter.....
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg undskylder min fejl for at svare forkert.

Jeg er senere blevet gjort opmærksom at det KUN er på det gamle oprørs system at man også skal have erobring. DOG IKKE det nye som de fleste verdener køre på. her i bland Zeta.
 
Top