• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

En form for sikring

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej har oplevet, at en stærk spiller bruger mig som lager. Har ikke noget imod at stærke spillere angriber svage spillere, for det er jo det man gør. Men jeg kan se, at han lader mig få lidt råstoffer og så angriber han. Han angriber hver eneste dsg så jeg kunne godt tænke mig en sikring imod det på en eller anden måde. på forhånd tak:unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo højere lager jo flere råstoffer kan du gemme for ham. Fx vil du ved lager 14 altid have 1400 råstoffer som ham ikke kan plyndre.
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jo højere lager jo flere råstoffer kan du gemme for ham. Fx vil du ved lager 14 altid have 1400 råstoffer som ham ikke kan plyndre.

joohhh, men du kunne også tænde din milits hver gang han angriber og få bygget dit markede op i niv 10 så du kan sætte ress "tilsalg" til en dårliger pris for køber...feks 1000 træ vil du have 2000 sølv for... han kan ikke snuppe det du har på markede og heller ikke det der er gemt i dit skjulte lager som foaly snakker om...

Så stopper han snart med det pjat;-)
 
D

DeletedUser1444

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sikring på basis af point

Hej har oplevet, at en stærk spiller bruger mig som lager. Har ikke noget imod at stærke spillere angriber svage spillere, for det er jo det man gør. Men jeg kan se, at han lader mig få lidt råstoffer og så angriber han. Han angriber hver eneste dsg så jeg kunne godt tænke mig en sikring imod det på en eller anden måde. på forhånd tak:unhappy:

Hvorfor laver man ikke en sikring således at en spiller kun kan angribes af en anden spiller hvis de ligger nogenlunde på samme point niveau.
Dette ville også forhindre store alliance i at tæppebombe mindre alliancer og jeg tror at spændingsniveauet ville blive noget højere.

Det er ikke befordrene for lysten til at forsætte spillet når man bliver angrebet af en top 5 alliance med 10-15 gange det point antal man selv har og totalt bliver udslettet!

INNO skulle se nærmer på at blokere et angreb fra en spiller når den by der angribes fra har mere end 20% højere point en den by der angribes.
Der ville så være en del mere lighed og en del større mulighed for at forsvare sig - og det ville give spillet et helt andet spændingsmoment.

Som det er nu er der ikke nogen spænding om udfaldet når ens by eller alliance bliver angrebet 15-20 gange på en dag af tropper fra en by/alliance med væsentligt flere byer med væsentligt højere points.

Jeg har brugt mere en 1 måned på at opbygge mine byer og er med i en alliance hvor byerne havde fra 2 til 11000 point per by. Alle vores hovedbyer er nu erobret af en top 5 alliance med ca. 1.2 million samlede point - deres størrelse var mindst 10 gange vores alliance - det er bare ikke OK!

Her MÅ der kunne gøres noget for at sikre at nye og mindre erfarne spillere også får en god oplevelse!

:unhappy:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det lyder rigtig smart, at når rang 1 er 20% større end rang 2. Så kan han ikke længere angribe nogle


Det et angrebs spil, er sikker på hvis i gad sætte jer ind i spillet og lærte lidt for hver gang i blev angrebet af meget større spillere.

Så blev i bedre og fandt måske en måde at slippe for deres angreb på, eller skrev til dem på en pæn måde. Vil tro nogle gerne ville stoppe og hjælpe jer. Hvis i skrev på en god måde og virkelig satte jer ind i spillet. Det jo stadig ikke sim city i spiller.

Vi skal jo vokse på en eller anden måde, og hvis i har en nem by på en god ø. Så det jer vi slår på


Bliv bedre så sker det ikke igen og lad være med at have alle de små alliancer og find nogle store og vær med i dem og lær spillet
 
D

DeletedUser1444

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det er ikke fordi vi ikke vil lære spillet!

Det virker bare omsonst når store alliance nakker de helt små - det virker som om de store går efter de "sikre" erobninger og det er da fint - men det ender jo bare med at de eneste der er tilbage i spillet er de store alliancer.
Jeg tror ikke helt det var hensigten med at lave spillet - så derfor MÅ vi have en form for sikring så det ikke er for let bare at ruller hen over de små!
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det da rigtig nok

Vil nu sige de små er ikke altid de sikre byer, i har en moral på jeres side. Hvis i slår hårdt nok dropper de fleste større spiller jer

Er da en fin sikring kaldet moral, lær spillet udnyt den. Kom tilbage og kæmp for alvor når der starter en ny verden engang. Er næsten lige startet en ny verden

Istedet for at oprette din egen lille ally derinde, så find en større seriøs. Og lær spillet af dem

Lige præcis det du gør, vil sørge for du kommer i præcis samme situation igen. En stor ally kommer og nakker dig

Var bare et godt råd, tag det til dig eller lad være.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Umiddelbart har vi Hyperborea hvor man ikke kan erobre byer fra hinanden. Det er et ok sted at øve sig lidt i opbygning, troppekonstellationer mm. Når man så er klar til at prøve kræfter med at kunne erobre byer fra andre og risikere at miste sine egne så kan man starte op i den næste kriger verden. Finde sig en god alliance og give den gas. Om de gode spillere vil lukke dig ind i de gode alliancer er der dog ingen garanti for. De bliver jo ikke gode alliancer af at tage dårlige spillere ind, så man skal tit vise man har lidt tid på hænderne og lyst til at lære. Dertil Kommer at de også skal have lyst til at lære nye spillere om spillet og ikke bare noob bashe.
 
Top