• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Disco slader

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis du vil vide lidt om Disco deler jeg info ud gratis info leveret fra mine spioner, de angriber mig så giver jeg bag slag (D)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha, jeg begynder at forstå dit navn bedre og bedre, og jeg finder dig temmelig underholdende. - Det er godt du har spioner i Disc lejr, for de er da så selvhøjetidelige at de trænger til at blive pillet ned:)))
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha, jeg begynder at forstå dit navn bedre og bedre, og jeg finder dig temmelig underholdende. - Det er godt du har spioner i Disc lejr, for de er da så selvhøjetidelige at de trænger til at blive pillet ned:)))

Meget :(

Hvad skal en spion dog lige gøre ?

altså dele info ud hvem vi angriber ? <- Dette har jeg gjort

Dele info ud hvornår vi angriber ? <- Dette gør jeg imorgen

Så er der vidst ikke mere info at give, eller jo jeg har gjort Wæsel og lort til ledere igen da jeg ikke er meget på imorgen :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Meget

Der er meget endu
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er meget endu

Jamen så kom dog med det :p

eller er det samme sted som dine 10.000 birems ?

jobofun i dag kl. 17.41
Hej dip kunne vi lave en aftale?


Pigen er bange ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Krig

Nej Dip vil bare havde en orenlig kamp
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hahahahahaa!:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
?

Vil du høre lidt Eq? :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du behøver ikke og lyde så hemmelighedsfuld.

Hvis der er informationer om Discrucio du mangler skal jeg med glæde skaffe dem til dig uden beregning.
Vi har intet at skjule og som nævnt i adskillige andre indlæg offentliggøre vi selv vores planer.

Mvh.

Wheezer
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Diso pjat

Nej wheezer det passer vist ikke helt og jeg har eksempler klar
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
sidste info fra diskotøserne

vi ca 50.
Vi er en meget offensivt orinteret alliance
det er væslen der bestemmer mens koen bliver malket.
Flere af vores spillere stiger mere i points end den bedste af de andre alliancer om dagen.
Der har stået på vores forum at Jobofun mindre intiligent end gennemsnittet, mener personligt det er at fornærme gennemsnittet af spillerne.
Alle der ønsker oplysninger om Dis er velkommen til at skrive og det ønsket vil tilgå så hurtigt som muligt.
Jobos oplysninger er lige så dårlige som hans evne som både leder og spiller. det vil sige stort set værdiløse.
Nå ja vi har rigtig mange tøser som medlemmer, vi lige benytte lejligheden til at hylde dem i er sku for rå.
Nå ja Dip er pisse irriterende,

Venligst

Serverens bedste spion

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
meen

der er stadig meget at skjule, jeg har eks. selvom mine spioner gav mig besked om at det var runea79 der blev nakket som den næste. Dipz0r aviste det totalt, vi fik en claim liste over Runea79s byer listen passer perfekt over hvem der skulle tage hans byer, det viser at de stadig har masser af skjule, men det viser også at deres erobring hellere ikke fejler noget :)

Skype ID filipahlmann :pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
du kommer længere og længere ud

årsagen til at jimmy blev henrettet var at han og kun han gav dig den liste fordi han var blevet kællingesur på dip, så stop nu dit ævl, men det bevis også at uanst om vi fortæller jer hvad vi gør før vi gør det kan i ikke stoppe os aligevel, så tak for at gøre de klart for alle , at vi har ret i hvad vi siger nå vi er bedøvende ligeglade med spioner, de gør ingen forskel, egentlig noge møg at modsige sig selv på forum, er det ikke.

SKULLY
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jaa.... øhe

js okay du har jo ret i har jo vundet og jeg vil da meget gerne fortælle hvem min spion var :Smile:
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
forslag ;-)

Meget :(

Hvad skal en spion dog lige gøre ?

altså dele info ud hvem vi angriber ? <- Dette har jeg gjort

Dele info ud hvornår vi angriber ? <- Dette gør jeg imorgen

Så er der vidst ikke mere info at give, eller jo jeg har gjort Wæsel og lort til ledere igen da jeg ikke er meget på imorgen :)

:p kom lige til at tænke på om i I Dis har prøvet at hjælpe dem ved fx at give dem den præcise KS tid på hvornår det rammer så kan de jo se om de kan finde ud af at sætte lidt Brimere ind mellem jeres angreb..

Kan være det er det de har brug for for at kunne forsvare sig lidt.:confused:mirk::confused:mirk::pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:p kom lige til at tænke på om i I Dis har prøvet at hjælpe dem ved fx at give dem den præcise KS tid på hvornår det rammer så kan de jo se om de kan finde ud af at sætte lidt Brimere ind mellem jeres angreb..

Kan være det er det de har brug for for at kunne forsvare sig lidt.:confused:mirk::confused:mirk::pro:

yderst god ide ;)

Dog svær at udføre når de fleste af os bare fyre et ks afsted imellem 2 øl på pubben ( all hail smart phones)

Grepolis forums og beskeder er ikke lige de mest smart phone venlige :(

Altså alle mine erobringer og forsvars kps er lavet fra mobilen mere eller mindre denne påske

og lige hurtigt er det blevet til 4 byer og 53k kps det ikke dårligt, dog har mine ks failed lidt os da jeg ikke har kunne tage mig sammen til at smide det helt vilde afsted fra mobilen :D
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
:p kom lige til at tænke på om i I Dis har prøvet at hjælpe dem ved fx at give dem den præcise KS tid på hvornår det rammer så kan de jo se om de kan finde ud af at sætte lidt Brimere ind mellem jeres angreb..

Kan være det er det de har brug for for at kunne forsvare sig lidt.:confused:mirk::confused:mirk::pro:

Hmm måske ikke vidtgående nok.

NY PLAN VI SENDER DEFF TIL DE BYER SOM HJÆLP VI HAR TÆNKT OS AT ANGRIBE FØR VI GÅR I GANG.

Men de sender det nok bare retur i panik:pro:
 
Top