• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Devblog: Nyt Slutspil!

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Her er den nye Devblog: https://devblog.grepolis.com/?p=2308

Denne gang handler den om nyt slutspil ved navn: Domination!

Læs Devbloggen og kommenter den.
Enten herunder eller i selve Devbloggen.


Tallene der er vist i Devbloggen er ikke de endelige, og kan nåes at ændres endnu.

Med venlig hilsen
Dit Grepolis Team.
 

DKnukunu

Member
Brugere
Spændende.
smiley_emoticons_viking.gif


Min første bekymring er dog ift. til wings, intet der forhindre en alliance(samling af spillere), i at være delt i flere alliancer, og ved slutspillet blot overlade byerne i søsteralliancen, til hovedalliancen.

Efter at have læst igennem alle kommentarne, kan jeg ikke se noget der skulle forhindre dette, på nær at det "ikke længere vil være muligt at rotere", og på den måde opnå at alle ens spillere modtager medaljen for at vinde. Men, metoden vil stadig være mulig, og det er ikke alle der er interessert i at vinde. Eftersom at selv før det blev opdaget, at det var muligt for alle at få en "verdenssejrherre", eksisterede søsteralliancer, hvis eneste formål var at hjælpe hovedalliacen, med at vinde.

Yderligere er denne slutspilsform også yderst fordelagtig for den største alliance, især hvis der er skæl, mellem nr. 1 og 2. Dette vil selvfølgelig være pga. måneders arbejde. Det vil dog stadig være kedeligt, hvis der næsten ingen chance er for et upset (en uventede tredjepart/mørk-hest vinder).

Ikke destomindre, synes jeg meget om det nye koncept, og er interesseret i at se hvad det endelige resultat bliver.
smiley_emoticons_irre4.gif
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg er også spændt på det endelige slut resultat.
Især håber jeg at vidunderne kan blive en del af Grepolis stadigvæk,, bare ikke som årsag til at vinde.

Der er jo mange der har anmodet om mere kamp om sejren, og dette er da en måde at gøre det på
smiley_emoticons_idea2.gif


Når der kommer et endeligt resultat af alt dette, og jeg får noget at dele ud af, så skal jeg nok gøre mit for at i får det at vide. :)

Kom endelig med mere feedback :)
 
Top