• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

det nye MEGA forbund-- Nøj hvor jeg glæder mig

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej folkens.

En lille update fra NU...

Efter hvad jeg høre ude i krogene. så kan vi se frem til en begivenheds tid de kommende uger. forlydender om et kommende MEGA forbund med et fælles mål : "Slagt Argo" :D

Jeg glæder mig personligt til at se jer komme med angreb fra 5-10 alliancer ad gangen. det har vi jo set virker upåklageligt på denne server. for som alle ved er der ingen info der går tabt på vejen;)

Men det der undre mig mest er at dem der kaldte loyalisterne, drysonian, ekstremist og vikings forbundene i starten af serveren for en flok kællinger, nu selv indgår i et sådant forbund. og at man så lige topper den af med at indgår forbund med genovian empires som i forvejen består af op mod 14 forbund/aftaler med alliancer bestående af 1-10 spillere:D

Er i virkelig kommet så langt ud;) jeg ser frem til at vi mister byer og endelig får lidt kp. på kontoerne så vi selv kan ekspandere yderligere.. i ligger i hver jeres ende af serveren fordi i har leget bygge mand bob i hvert jeres hav;)

Hvis nogen er i tvivl så består forbundet umiddelbart af: Chosen Warriors, Patrioterne, ancestors, secret elite, secret prospects , genovian empires, deeds of danes, the akademi, langbortistan, ad arma og fighters of atlantis + enkelte aftaler uden for forbundet: ;D

Hvis nu at enkelte spillere der er med i en af disse alliancer sidder og tænker hvad er nu det? så snak med jeres ledere/forbund og hør hvad de roder rundt i;) om ikke andet så er i da velkomne til at smide en pm ingame.

Held og lykke alle sammen på NU, jeg ser frem til en spændende afslutning på serveren;)

Hilsen Bullbass leder af argonautlingerne.

Ps. sad og ledte efter en lille video der beskrev budskabet jeg kommer med.. men blev enig med mig selv om at hard rock som metallica osv nok var for svært at tolke for en flok pigespejdere.. så jeg fandt en sød sang med sløjfer og kjoler som i sikkert relatere bedre til : http://www.youtube.com/watch?v=n-D1EB74Ckg :p
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis nogen er i tvivl så består forbundet umiddelbart af: Chosen Warriors, Patrioterne, ancestors, secret elite, secret prospects , genovian empires, deeds of danes, the akademi, langbortistan, ad arma og fighters of atlantis + enkelte aftaler uden for forbundet: ;D

efter hvad jeg ved, så er det ikke lige så mange alliancer der er med :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det har du nok ret i hawkdongg.. eftersom at jeg har fået en del svar fra folk/allyer der ikke mener de har sagt ja til et sådan forbund. dog undre det mig derfor, at en spiller der siger at han har været front figur i samlingen af alliacerne. så udmelder disse allyer, som er beskrevet i tråden.. når der øjensynligt ikke er fuld opbakning til det.. det undre også lederne af de alliacer der har meldt tilbage pt..

Det er sku lidt frækt at trække alliancer med meget mindre størrelse frem som ligger tættere på os pt og fremhæve dem som værende med.. var meningen så at vi skulle gå efter dem først og flytte fokus fra andre?

nåh men jeg får nok et indblik i hvem der virkelig er med når de sidste svar tikker ind.. det er altid rart med et større overblik jo;)
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det bliver da sjovt, at se om vi kan få taget nogle byer fra jer :p

jeg tror ikke vi behøver at holde det hemmeligt, at det er vores mål med dette forbund :D
i skal jo også have lov til, at få nogle nemme KP i forsvar ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja det kunne være sjovt hvis der kommer lidt action.

og jeg håber da din version af hvad forbundet skal opnå er den rette.. for de to enstemmige forklaringer jeg fik i går lyder sku lidt kedelige i min verden;):pro:
 
D

DeletedUser1781

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvis nogen er i tvivl så består forbundet umiddelbart af: Chosen Warriors, Patrioterne, ancestors, secret elite, secret prospects , genovian empires, deeds of danes, the akademi, langbortistan, ad arma og fighters of atlantis + enkelte aftaler uden for forbundet: ;D

efter hvad jeg ved, så er det ikke lige så mange alliancer der er med :p


figthers of atlantis er ikke med :p har du set størrelsen på alliancen ?:unhappy:
 
D

DeletedUser1594

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bliver spændende at se hvor lang tid det forbund holder, forhåbelig kommer der lidt gang i den det har været kedeligt i noget tid efterhånden :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der sker ikke en skid...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg giver ikke en skid for det der H... forbund, der er jo ikke kommet et eneste kvalificeret angreb fra de tøsedrenge.
Det eneste sjove der er sket de sidste par uger er at vi spottede spyen Hercules, han var alligevel værdiløs.
Må du snart blive nullet af dine nye allierede i Anc. de ved snart hvor uduelig du er til dette spil
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hahaha, hvor er det synd, at det ikke blev som i forventede hva.
En masse ubrugbare oplysninger i har fået jer der.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja godathuske, det er faktisk pisse irriterende at vores info om et stort forbund imod os ikke holdt stik, men det ville da også være utopisk og naivt at bilde sig ind at dig og resten af den bunke simmere du spiller med, kunne oparbejde nosser nok til at angribe os, selv med venner. Det havde faktisk glædet mig meget om vi var blevet angrebet, det er ikke sket overhovedet på denne server, så da vi hørte om et stort forbund, var det med forventningens spænding.

Jeg kan dog så forstå at forbundet var et fantasifoster, opfundet af Doser1/Melkor.dk fordi han blev tøsefornærmet på mig og min evne til at gennemskue ham. Ved ikke helt om din(e) leder(e) (kan sq snart ikke finde ud af hvor mange der er) har oplyst at de blev trukket rundt i manegen af ham, men det er nok også derfor i ikke slutter synderligt imponerende op, når andre forsøge at sætte lidt gang i festen.

I øvrigt synes jeg det er ret ufint af jer, at aftale samlet op på os her til aften, og så sender i absolut intet imod os. Men det er vel det jeres "samarbejde" med ancestors og secret elite går ud på, de andre skal bruge deres ressourcer på at få argo til at bruge deres ressourcer på andet end wonders, imens i bare simmer videre?

Patrioterne og den måde i spiller på, kan beskrives med et ord; Ynkeligt!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Thoraq!
Ynkeligt er et hårdt og nedladende ord!
Nej de er pryglet, ydmyget og færdige.
Godathuske!! hahahaha sikke et navn, håber Pat husker Argo for vi river jer rundt som i går da vi satte jer ud af vv ved og erobre en by på jeres vvø.
Resten af det store (og knap så) farlige forbund med ANC, Secret Shit 1 og 2 og WC som en rynket rosin i Melkors pølse ende, I er færdige.
Så i røgen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja jeg har squ efterhånden også lidt ondt bagi. Men det er fordi jeg føler mig gennem p..... af nogle af vores egne spillere. I har bare ramt rigtig med hensyn til den vvø - flot arbejde af jer - Det skal man også kunne erkende :)

Dog vil jeg gerne sige noget omkring det forbunds pjat.
Det var jer selv der smed det op - som det største forbund set til dato i grepolis :-D Synes jeg har været meget sjovt, for det viser en smule bekymring fra jeres side. Ja ja, nu svarer i jo bare, at i sådan håbede vi kom springende på jer med masser af angreb. Her skal i da også lige være en smule realistiske. Ingen ved sine fulde fem, vil sende ks med over 24 timers rejsetid - hov vent.... jo Minifutte :-D hehe.

Desværre kom vi aldrig dertil, hvor meningen med forbundet blev vist. Takket være jeres erobring. Ingen tvivl om at det var frygtelig pinligt. Der blev squ sat rekord i grepolis historien, med den nemmeste vvø erobring overhovedet. Latterligt :) hehe.

Det har da været hyggeligt at spille mod jer - selvom Argo nok ikke havde vundet, hvis ikke det var for det tidligere Blomsterne :) De kunne have smadret os alle sammen, så heldig for jer de hoppede over og hjalp argo til sejr.

Til sidst vil jeg da bare sige tillykke med sejren :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Naturligvis var jeg/vi urolige for at resten af serveren fik rottet sig sammen, men samtidigt så var der sandhed i at vi ønskede noget krig. Vi har ikke modtaget seriøse angreb overhovet på serveren, så det havde været sjovt at få lidt lir her til sidst.

Desværre så er der jo ofte sådan, at med for mange kokke i køkkenet, så bliver maden fordærvet. Min forståelse af hvad der skete med det forbund er, at der var for mange der ville have kaptajnshat på, og nogle var måske endda lidt hurtige på aftrækkeren og begyndte at true os inden alt vist var faldet på plads hos jer.

Der er mange grunde til hvorfor det, sandsynligvis, bliver argo der vinder serveren. Hvis og hvis og hvis ja, hvis nu vi var blevet holdt nede i stedet for at lade os gro, så var blomsterne nok ikke hoppet over. Derudover så var der vist også lidt uoverensstemmelser i det oprindelige forbund imellem loh/pat? Det skal jeg ikke gøre mig klog på, men fakta er, at vi har opsøgt vores chance, og ikke taget noget for givet på hele serveren, og det er derfor vi står i så gunstig en position som vi gør pt.

Det lyder som en tom floskel, men serveren er ikke slut endnu. Derfor vil jeg ikke acceptere at vi allerede har vundet, vi skal stadig kæmpe for det.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det forbund vores ledelse i Pat prøvede at få på benene var udelukkende for, at presse jer her i vv tiden. I forbundet er det kun Pat som har 4 vvø´er. Men desværre ville de enkelte alliancer selv (eller deres ledere) gå efter at bygge vv. Nu har vi efterfølgende snakket med nogle enkelte spillere i de forskellige alliancer, som slet ikke forstår, hvorfor de ikke bare sendte ress til os. Men sådan skulle det ikke gå.

Vedr. det tidligere forbund var det en kombination af for mange store ego´er samlet på et sted plus at vi hos pat har simmet alt for meget hele vejen igennem. Bålet var så småt tændt og da Hawk valgte at tage krigen op med Skull var det forbund jo slut :) med en sikker sejr til Hawk inden Skull flygtede i ferie og aldrig kom igen :-D

Ingen tvivl om at i vinder denne og det skal være med alle 7 vidundere - Ellers falder jeg om af grin :-D hehe
I har alle kortene på hånden og skal kun sørge for at CW ikke bygger et vidunder. Det bliver aldrig et problem for jer.

Ret skal også være ret. Som det har set ud længe nu er i klart den stærkeste alliance når vi kigger spiller for spiller. Det er et niveau over os. Vores største problem var vores utrolig ringe bundniveau. Puha.... det har set skidt ud.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL flygtede i ferie og aldrig kom igen, viser blot hvor lidt i har forstået af det hele ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha, hvor godt. Vidste jeg kunne logge dig frem med en kommentar :-D
 
Top