• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

De fede må svede

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Muhahahaha - totalt godt gag af vores allesammens slyngveninder, Dipz og Skull:)

Der har I sgu overgået jer selv, men jeg regnede heller ikke med, at I kunne undvære os;)

Jeg føler mig fristet til at spørge om profilbilledet er et selvportræt: Muahahahaha
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LOL skønne

Beklager dybt at jeg nu skal gøre grin med dig, på offentligt forum, men kan ikke komme uden om, Dip spiller desværre grundet arbejde slet ikke denne server og jeg ved at halvdelen af din alli incl din alli leder ved hvem er for jeg har selv fortalt dem det, det nye navn var blot for at komme ind i en alli med nye venner inden de løb skrigende væk på grund af mit noget grumme ry, forøvrigt er Calva latin og betyder SKULL.

Håber du kommer over det og en god server til dig

Venligst

Skull den rigtig søde
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du må godt nok ikke have meget at gå op i, også skriver du i hver anden tråd det er mig som ikke har et liv.

Og alligevel er det eneste du for tiden til at gå med at se om jeg spiller zeta, sorry men må skuffe spiller ikke denne version.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen det var da et forsøg værd, at se, om det var jer to, der havde gemt sig under de her to navne:

LilleLiamletpåtå
Bondage

Og så to i en ally, med profilteksten:

De fede må svede
Vi er en lille lukket alliance, der enten kender hinanden fra andre servere eller fra stripbaren. Vi vil bevise at et par få dygtige spiller, kan yde god modstand i toppen af poppen.

Vi kommer efter jer, de fede må svede!

Lukket for optagelse.
(Vi finder selv vore medlemmere.)

IAP/Forbund? Nej!
(Dette er jo ikke Arto)


I må da indrømme, det er lige jeres stil. Haha
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
De dumme må være til grin.

Jamen det var da et forsøg værd, at se, om det var jer to, der havde gemt sig under de her to navne:

LilleLiamletpåtå
Bondage

Og så to i en ally, med profilteksten:

De fede må svede
Vi er en lille lukket alliance, der enten kender hinanden fra andre servere eller fra stripbaren. Vi vil bevise at et par få dygtige spiller, kan yde god modstand i toppen af poppen.

Vi kommer efter jer, de fede må svede!

Lukket for optagelse.
(Vi finder selv vore medlemmere.)

IAP/Forbund? Nej!
(Dette er jo ikke Arto)


I må da indrømme, det er lige jeres stil. Haha

At have en stil betyder det er noget man har gjort før, eller man har gjort noget lignende.

1. Jeg har ikke på noget tidspunkt skiftet navn, (skull har skiftet navn)

2. Skull har dog aldrig skiftet navn til noget der på nogen måde laver grin med andre.

3. Alliance navnet! Du kan jo kigge de navne som vores alliancer de har Tormenta ( latin) Discrucio (latin) De fede må svede ( latin ? ) Det tror jeg nok ikke lige.

Altså jeg kan kun se, ting som ikke kan få det til at blive os.

Men hvis du har nogen ting, der ligesom har en tråd til noget som kan få det til at ligne os, så må du gerne lige smide dem i tråden, sammen med selvfølgelig der hvor vi har gjort det før.

Når man stempler folk så sørg lige for at man faktisk ved hvad man taler om :p
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
forøvrigt

ved ikke helt med Dip, men jeg har aldrig sat mine ben i en stripbar:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Muhahahaha - totalt godt gag af vores allesammens slyngveninder, Dipz og Skull:)

Der har I sgu overgået jer selv, men jeg regnede heller ikke med, at I kunne undvære os;)

Jeg føler mig fristet til at spørge om profilbilledet er et selvportræt: Muahahahaha

Bondage är min danska kusin. mej känner ni inte.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bondage är min danska kusin. mej känner ni inte.

Hvad kunne en svensker - realistisk set - have af udestående med Liam?!

Naaa... Enig med Helene - nogen (man kender) er helt klart undercover der :-D
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hey :p

Vidste ikke du kunne tale svensk :p griner lol men da hyggeligt at se du ville spille med i toppen. på zeta.

hvis du er den jeg har hørt du er.

ja de fede må svede for at blive federe :/ trist det med moralen i baghovedet.

og skønne som du ved holder vi jo lidt øje med jer ;) og Dip ville ikke kalde sig sådan noget dumt provokerende noget. :)

Jeg ved ikke helt om jeg skal være forundret over at du har fået lov at hedde det der. lilleliamletopåtå troede at du ville blive kontaktet omkring det. da dit bruger navn er lidt i strid med §4 kommunikation - lidt provokerende/upassende.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg beklager at jeg tog fejl, men min sammenligning til dem og jer gik på, at I altid laver spas og tit og ofte opdigter ting...såsom den med Jordskælvene..haha

En ally med kun 2 deltagere der ville gå undercover og lavede fis og ballde, jo, den lugtede langt væk af jer to, derfor:)))

Men nu har jeg så erfaret at det er nogle andre, om man skal røbe dem her, ved jeg egentligt ikke, men jeg må sige at begge navne finder jeg en del anstødeligt;)

Hvis jeg var Liam, ville jeg ikke finde mig i at nogen kaldte sig for: LilleLiamLetPåTå, da jeg opfatter det som en fornærmelse;)

Navnet Bondage er meget anstødeligt og direkte krænkende, så denne bruger burde bare få besked om at ændre sit navn ASAP!
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol helene

brugernavne må grundlæggende ikke være af en karakter så de genere nogen som personer eller virker direkte anstødlige, dette er ikke tilfælde med nogen af disse navne, Lille liam opfatter jeg nærmest sødt sku da fedt der en en som er fan af vores GM dem har han ikke for mange af, med hensyn til det andet navn er det sku da i orden at reklamere med sin sexuelle orintering så længe man ikke bliver pervers.

Feks. er der en som har valgt at kalde sig Jihad, som betyder hellig krig, og er et kampråb som de fleste især os der har været afsted opfatter med væmmelse, da vi forbinder dette med terrorisme og angreb på vores styrker nede i sandkassen, men ordet er for gammel tid en del af deres kultur og således slf i orden at bruge så anstødligheden er afhængig af hvem der ser. og hvor snæversynet personen er.

Venligst

Skull
 
Top