• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Besked fra InnoGames

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære spillere,

Den sidste uges tid har Grepolis været årsag til stresset hændelser for både dig og InnoGames. Til at starte med var der en programmeringsfejl, der gav problemer med automatisk premium forlængelse, til dem af jer, der accepterede den sidste låge i pakkekalenderen.
Dette fik vi rettet, efter at have fundet denne lille, men betydelige fejl, og der blev lavet et script, der skulle ændre på dette og kompensere for tabene.

Det andet problem, der opstod, kom under julens fredstid. Grundet fejl i kommunikationen, blev fredstiden ikke udført, sådan som det var planlagt. Det vi ønskede var at i det gamle overtagelsessystem skulle det ikke være muligt at overtage nye byer. Men dette kom dog også ind under det nye overtagelsessystem – oprør, hvilket gjorde det umuligt at overtage byer 24 timer før fredstiden startede.

Det tredje problem vi stødte på, kom så igen ved nytårets fredstid. Udviklerne hos Grepolis, havde tidligere arbejdet med Tribal Wars, hvor de kunne ændre i konfigurationerne uden at tænke på andre tekniske aspekter af spillet. Grepolis virker dog på en helt anden måde. Vi forstod derfor ikke, at ændringer foretaget i Grepolis, ikke ville tage effekt, medmindre deamon var genstartet. Dette gjorde, at fredstiden ikke startede på det korrekte tidspunkt. Vi forsikre jer, at dette ikke kan ske i fremtiden, ved at lave ændringer i vores værktøjer, der gør at en deamon ikke skal genstartes ved ændringer.

Efter fejlen var rettet, blev der lavet et script, der skulle tjekke hvor mange spillere, der havde startet en koloniserings proces, hvor der burde have været fredstid. Vores resultater viste, at for mange spillere var involverede til at afbryde dette manuelt. Vi besluttede derfor, at lave endnu et script, der skulle afbryde denne kolonisering, hvilket i sidste ende gav flere fejl. Scriptet stoppede ikke kun koloniseringer startet i fredstiden, men alle koloniseringer, der var i gang.

Nu er vi kommet til det punkt hvor vi skal finde ud af, hvordan vi kan gør skaden god igen. Først, vil jeg gerne undskylde for de fejl mit team og jeg har begået. Vi kan selvfølgelig ikke tillade, at vores spillere skal lide under disse forhold som er afledt af vores fejl. Lige efter ferien, skal teamet samles, og der vil det blive besluttet hvor og hvordan vi kan gøre skaden god igen. De involverede spillere, vil sandsynligvis modtage guld kompensation til deres konto. Udover dette vil Grepolis spillerne modtage en dags gratis forvalter.

Jeg vil gerne betone, hvor vigtigt det er for os, at kunne tilbyde den bedste kvalitet til dette spil og vi skal tage de nødvendige skridt for at sikre fremtidige problemer ikke opstår. Lad mig ønske jer alle en godt nytår, med en masse succes og glæde såvel som en masse sjov med Grepolis.

Dominika Borgosz
Productmanager
InnoGames GmbH
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor er det en flot og ærlig besked - hatten af for INNO i denne forbindelse.

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
det var lige præcis sådan en meddelse jeg havde forventede da vi opdagede fejlen med julefreden og jeg er glad for at vi endelig har fået den.
personligt mener jeg at det er underordenet hvad de spillere det er gået ud over får bare at de får en lille ting fra inno som en undskyldning. hvis de ikke mener det er nok så er de bare griske :pro:
 
Top