• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

BEE Erklære krig mod DIS

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så skal der krydses sværd-

Idag har the2dane666 Sendt en krigs Erklæring til mig, (Duplomaten i DiS) så i vil nok snart se nogen DiS byer skifte hænder, da vi slet ikke er klar på kamp mod sådan et stærkt mega forbund.

Grunden til krigen skal være at jeg, (Duplomaten i DiS) er fyldt med løgne og spiller unfair og bruger spioner og laver handler der er til fordel for mig selv.

Jeg vil her på forum gerne sige undskyld til alle mine spillere som nu skal til at miste deres byer, da the2dane666 ikke åbner flere af mine breve og heller ikke vil godkende en undskyldning.


navnfjernet i dag kl. 09:23
Tillykke med det da , så er der jo mere end en uærlig spiller i jeres lille gruppe , i skulle da kalde jer de uærlige i stedet for , det navn vil da passe godt på jer.
Og nu gider jeg for resten ikke læse flere af dine beskeder , den næste forbliver uåbnet og du behøver ikke komme og tigge om nåde når vi går løs på jer fordi jeg har ikke en skid til overs for dig eller nogen i din gruppe.

Undskyldning
navnfjernet
navnfjernet i dag kl. 09:25
Ja og nu blokerer jeg dig fordi du er bliver et fjols.
Strata i dag kl. 09:24
Du Åbnede Den!

Som i kan se så lyver han os haha :D

Navne der ikke er mine er fjernet for ikke at hænge folk ud for deres mails.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der skete aldrig noget det var bare varmluft, måske han hjalp med at få felix op for han havde satme meget af det.
 
Top