• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Bad standing.....

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er åbenbart i "bad standing" på zeta-serveren.

Er der nogen som tør tage mig ind i sin ally?

Nogen (Murder ink.) mener at jeg været en slem slem fyr på gamma og derfor skal de bestemme at jeg skal smides ud af den ally jeg var i...
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
I kan roligt optage ham

ingen hos os som gider bruge tid på at jage ham, vi har bare ikke tillid til ham, så hos os skal han ikke være

calva/skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
alli

Det har sgu da ikke med "bad standing" at gøre.

Det er da fordi vi ikke gider at have spillere der ikke laver andet end at brokke sig over alle andre i alliancen.

lær spillet i stedet for at brokke dig, så har du måske en chance i en alli der aldrig har spillet grepolis før.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ingen hos os som gider bruge tid på at jage ham, vi har bare ikke tillid til ham, så hos os skal han ikke være

calva/skull

Og OS er så alle allys som den STORE krigsherre er i forbund med eller styrer med sine enorme viden - jep jep
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det har sgu da ikke med "bad standing" at gøre.

Det er da fordi vi ikke gider at have spillere der ikke laver andet end at brokke sig over alle andre i alliancen.

lær spillet i stedet for at brokke dig, så har du måske en chance i en alli der aldrig har spillet grepolis før.

HAHA - hvor er du bare sjooooooooov

brok er der vist rigeligt med folk der har hørt dig lave..... men feje for egen dør er du nok ikke så god til.........
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol sku hårdt altid at være taber

Og OS er så alle allys som den STORE krigsherre er i forbund med eller styrer med sine enorme viden - jep jep

forstår godt din bitterhed da din selvforståelse af at være både smart og dygtig den ene gang efter den anden falder fra hinanden, har kun et råd til dig find et sted hvor der ikke er så mange voksne mennesker, børn under 10 år burde du måske kunne begå dig overfor, her trækker vi blot på skulderne, og bare til en orintering dine kommentare bliver ikke besvaret de de har for lidt vægt


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og jeg trækker på skulderen over den store krigsherre..........
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Altså!!!

og jeg trækker på skulderen over den store krigsherre..........

Lige det der, er du åbenbart enomt glad for at skrive??? Og det er godt nok ikke til at forstå....Jeg vil kalde det barnligt, men kender heller ikke din alder...Skidt pyt! Prøv at komme med et ordenligt svar/kommentar i stedt for det pjat.



Nå !!
1...DER IKKE NOGEN DER ER STØRRE END ALLIANCEN/FORBUNDET!
2...DER ER IKKE NOGEN UDENFRA DER BESTEMME OVER IG PÅ ZETA!
3...EFTER AT HAVE LÆST DINE INDLÆG HER PÅ FORUM ER JEG DA OVERHOVEDET IKKE I TVIVL OM AT VI TOG DEN RIGTIGE BESLUTNING.

Men har en ide til dig...Du må altså godt starte din egen alliance.


Hilsen den lille krigsherre... Milton
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige det der, er du åbenbart enomt glad for at skrive??? Og det er godt nok ikke til at forstå....Jeg vil kalde det barnligt, men kender heller ikke din alder...Skidt pyt! Prøv at komme med et ordenligt svar/kommentar i stedt for det pjat.



Nå !!
1...DER IKKE NOGEN DER ER STØRRE END ALLIANCEN/FORBUNDET!
2...DER ER IKKE NOGEN UDENFRA DER BESTEMME OVER IG PÅ ZETA!
3...EFTER AT HAVE LÆST DINE INDLÆG HER PÅ FORUM ER JEG DA OVERHOVEDET IKKE I TVIVL OM AT VI TOG DEN RIGTIGE BESLUTNING.

Men har en ide til dig...Du må altså godt starte din egen alliance.


Hilsen den lille krigsherre... Milton

Du behøver ikke forklare eller undskylde dine handlinger overfor mig. Dine handlinger er rigeligt for mig........

Hvordan min alder skal blandes ind i dette skal jeg ikke kunne sige - men de fleste herinde kender mig vist ret godt - også min alder....

Når man er stemplet pga. nogen handlinger på en anden server(som ikke alle er enige om er sket som Discrusio/murder ink. mener de er) - så er det da lidt sjovt at de samme personer siger at de sagtens kan skille serverne ad.

Handlingerne viser bare noget andet - fint nok - bare de er ærlige omkring det.

Jeg blev bare overrasket over at jeg kunne blive smidt ud af IG uden forklaring og så senere får at vide at det er pga. noget der skete på Gamma......

For min skyld må i da gøre som i lyster.... bare vær ærlige omkring det og forklar jer......
 
Top