• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

App version 2.77

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
App Version 2.77


Kære spillere!
Vi har netop frigivet app version 2.77.

Info


Efter masser af hårdt arbejde kan vi endelig præsentere dig den nye Rådgiver skærm med helt nyt grafik.
Vi har også arbejdet på et nyt inventar skærm, gendesignet Vælg verden skærm og rettet nogle fejl.

Nye funktioner


  • Tilføjet nyt rådgiver skærm, med helt nyt grafik.
  • Tilføjet ny inventar skærm.
  • Gendesignet Vælg verden skærmen.


Fejlrettelser


  • Nedtællingen i kommando oversigten stopper ikke længere, når kolonisering begynder.
  • Rettet en fejl hvor en uventet fejl dukkede op efter kolonisering af en ny by.
  • Rettet et manglende image i koloniserings rapporter.
  • Rettet en fejl hvor byggemenu forsvandt når man var igang med toturial.
  • Rettet en fejl hvor UI elemanter forsvandt når man genstartede app, når man var igang med toturial.
  • Oversheader knappen skal nu altid vise den korrekte spiller rang på ikke helte verdener.
  • Forbedret rang placerings nummeret i heder knappen på ikke helte verdener.
  • Byen oversigt bygning menu bør ikke længere være delvist synlig i tilbagetrukket tilstand på nogle enheder .
  • Rettet et nedbrud der dukkede op i Agora i relation til enheder udenfor.
  • Rettet en potentiel fejl når man åbner bygge info skærm.
  • Forbedret det visiuelle vand omkring skibene i byoversigtens baggrund.
  • Rådgiver forlængelse skal nu vise det korrekte antal dag på iOS enheder.
  • Forbedret flere magi ikoner som tidligere optrådte beskåret.
  • Invitations rapporter skal nu vise det korrekte antal point krævet, for guld belønning.




Som altid ønsker vi at høre din <a href="http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?2357-Feedback-for-app-version-2-77&p=16053#post16053">Feedback for app version 2.77</a>

Venlig hilsen
Dit Grepolis Team

[gpfooter][/gpfooter]
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
jeg spørg måske dumt, men hvor får man den app ?

jeg er først lige kommet ind i et tyven århundrede
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg har en android, og der kan jeg hente den under play butik eller sådan noget, der hvor man henter alle sine apps, så forventer man kan hente den under istore eller hvad det heder på et appel produkt
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Skal lige oversættes,,Men der kommer ny version af Grepolis,,der indebærer visse ændringer...Dette gælder også for Inventar størrelsen.
Bliver offentlig gjort idag.
Og indført 14/01
 
D

DeletedUser1662

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ikke rigtigt, det er meget nemt, men de knapper som man bruger guld ved at trykke på er lidt store, så hvis man ikke er vant til at bruge smartphone, kan man godt komme til at bruge lidt guld hist og her :p
 
Top