• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

AoT vs RIH/RIR/DFA

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HAHAHA DFA og reborn i samarbejde, det er sgu næsten som at se morten og peter blive forenet igen.

Jeg har endnu ikke set nogle store aktioner fra nogle af alliancerne her på delta. Jeg er sgu gået hen og savne det gamle Hell-fire.

hvad skal I med det "forbund" hvis I ikke angriber os ? eller det er måske til, at beskytte jeres vø'er? Intet af dette se ud til, at virke specielt godt for jer.

men jeg tag snart resten af jeres vø'er, måske skulle I prøve det samme ved os...

mit budskab med dette er enkelt.... TA' JER NU SAMMEN

- Xent, Leder af englene på Delta
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ville være mega fedt hvis der skete noget - i stedet for de små angreb jeg får ind i mellem .. Jeg må selv på KP-jagt , det er altså for dårligt .. Mine tropper kan ikke klare al den motion ... (SW)

Men okay - jeg takker mange gange for alle de gange jeg har fået "Dagens Angriber" pga jer :D

/ James Cook "Ikke en skid hos AoT xD"
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg husker de hedengangne dage på BETA - hvor "det runde bord" blev samlet fordi at FUGLENE bankede os alle sammen.

Denne sammenlægning blev grundlaget til FUGLENES død og i laaaaang tid lavede " det runde bord" intet andet end at forsvare sig.

Mon der sker det samme på DELTA?



Eller også gør de små allys ligesom andre forbund - de samler sig for at sende DEF til de store der bestemmer og skider på de små spillere.

Fortsættelse følger.........garanteret, men ikke af mig :Smile:

.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fuglenes død??

Der da fugle i nu Raum som trives i bedste velværd ;) der forsvinder nogle fugle og kommer engang imellem nye fugle til.


Ser du HA som den eneste mulige kandidat til vinde beta serveren tja det må tiden jo vise sig ;) men skulle mene de har været større engang men tja folk forlod dem vidst lidt igen. også noget mærkeligt noget med alle de forbund der var der over;) haha. også derfor jeg aldrig gad søge ind der over den gang jeg var for mig selv lidt.

vi skal vel lige holde det her til Delta. :)

Glad for at se der lige bliver lavet en tråd her i forummet
Thums up Xent
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Seriøst ?!

Er der virkelig ingen fra hverken RIH,RIR eller DFA der har noget som helst at sige ?
Eller er det fordi I ved Xent har ret ? :confused:mirk:

Kom nu ud af starthullerne :pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tjaaa det sige bare noget om hvad de har tænkt sig med deres forbund.... anyways jeg har fået en del henvendelse fra RIH spiller der gerne vil skifte til os, men det bliver der ikke noget af.

så det er ikke kun mig, der har lagt mærke til ledelsen i disse alliancer er rimelig inaktive.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
måske

tjaaa det sige bare noget om hvad de har tænkt sig med deres forbund.... anyways jeg har fået en del henvendelse fra RIH spiller der gerne vil skifte til os, men det bliver der ikke noget af.

så det er ikke kun mig, der har lagt mærke til ledelsen i disse alliancer er rimelig inaktive.



Xent om du så får 100 henvendelser eller 5 er ikke vores problem om det passer eller ikke kan jeg ikke udtale mig om..kan kun sige at grunden til at ingen skriver her inde kunne jo være at folk fra de alliancer ikke gider bruge tid på at besvare dig
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Xent om du så får 100 henvendelser eller 5 er ikke vores problem om det passer eller ikke kan jeg ikke udtale mig om..kan kun sige at grunden til at ingen skriver her inde kunne jo være at folk fra de alliancer ikke gider bruge tid på at besvare dig


Liiiiige præcis :)
 
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
søde xent, dit ego går længere end dine skills.
du er heldig at have den ally du har, for uden den, var du intet.
 
D

DeletedUser553

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
søde xent, dit ego går længere end dine skills.
du er heldig at have den ally du har, for uden den, var du intet.

Så ved du vist ikke hvad Xent gør for allyen? :)
 
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
uanset hvad, så tror jeg ikke han kunne klare sig uden sin ally.
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Hverken den ene eller den anden ville klare sig uden sin ally.

Trods afgange og udgange, nedfald og udfald (måske også affald) er det vist sammenhold og hjælpsomhed som er sejrsherren hos AoT.

My humble opinion ;)


Og hold så op med at hak på hinanden !!! ;)
 
Top