• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ansøgningsrunde

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Goddag alle sammen :)

Jeg vil nu starte en ansøgningsrunde igen.

Som i nok ved, har der været mangel på supportere, og endnu mere nu, da Skull ikke er her længere :)

Derfor mangler vi nu 3-4 supportere. Derudover mangler vi også moderatore og wiki-moderatore.

Til dem, der har lyst til at være wikimoderator, vil der være en forhøjet løn i forhold til hvor meget man laver derinde! :)

Ansøgningskema til Supporter findes her: http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?t=179
Ansøgningskema til Moderator/Wikimoderator findes her: http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?t=180

Alle ansøgninger skal sendes til: liam.aird@innogames.de :)

Vi ser frem til at høre fra dig :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Løn

Lønnen er det i form af guldmønter, eller er det rent faktisk et betalt job?
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Guld mønter
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er guldmønter :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
går ud fra man skal skive til den her Mail liam.aird@innogames.de som jeg har gjort eller skal vi skrive inde i forum under det link som der står man skal :D
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skal vi prøv med en ny ansøgning Liam ;) tror jeg prøver den Wiki moderator så jeg måske kan få forbedret og komme med en række nye ting som ikke står der i nu.

hvis jeg skulle kunne komme til det ;)

tja supporter ville jeg nok også kunne klare.

Har tilbudt min hjælp før så hvis du stadig mangler nogen et sted kan du jo spørge om jeg kan tage mig at dette da jeg nok skulle kunne finde lidt tid til at gøre noget for Community'et

skriver lige en ansøgning ;) :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
PipFuglen, ansøgningen skal sendes til min mail, som beskrevet nederst i mit første indlæg :)
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så får du den derinde også :p ;)2 sec
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hej

hej jeg har lige sendt en ansøgning
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du får ikke penge for dette, derfor er der ikke noget der skal oplyses til Skat :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Da da ikke for egentlig penge for jobbet. Men guld du kun kan bruge i spillet, skal skat ikke blandes ind i det her job:)
 
Top