• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

ansøgning om alliance ^^

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
mojn do...

som i kan læse mangler jeg en alliance på den nye danske server "Gamma" !! så jeg synes det ville være lækkert at skrive en ansøgning herinde! så alle andre også kan se hvad en seriøs ansøgning består af! så lyt og lær... ^^

min ansøgning går på at jeg leder efter en alliance som kan tilbyde mig hjælp, sammenhold og off-tropper "det bedste forsvar er offensivt folkens!" + der må ikke være nogen i den enkle alliance som spiller/leger (SIMCITY) for det gider jeg ikke til at forsvare!
jeg hjælper gerne til hos mine fællesmænd/kvinder, hvor jeg kan og når jeg kan! jeg vil ikke skrive når jeg kan være tilstede på serveren (før jeg er optaget) men ligeledes er det kun ledelsen i den enkle alliance som kommer til at vide det! så der ikke kommer undtagelser omkring min spillestil!
---> det vil forelægge sådan at jeg vil hører noget omkring jeres enkle alliance, så jeg for et indtryk af den! om den er seriøs eller useriøs! ((alle som bare sender invitationer uden at skrive noget, svare jeg ikke tilbage på! .... ligeledes med useriøse henvendelser!)) jeg vil kæmpe for at vinde og det håber jeg også i gør! så vi har en drøm sammen! jeg ligger i ocean 45 så der skal alliancen også ligge! eller tæt ved grænsen! jeg vil læse forum, men ikke altid svare!

lidt om mig i IRL ---> dreng, 16år, Efterskole, elsker mit udeliv og ven/inder! mit liv er som en drøm som skal leves vildt ^^

ser frem til at hører fra jer venner og veninder ^^ :pro:
hvis der skulle være flere spørgsmål så skriv i inn-game ^^

/Sønderjyden
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
yo jeg har en ally med en ven..-du er helt vilkommen

Den hedder
Army of Troy

håber det er noget den er ik såé go' endnu...men du kan bare spørge
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
desværre jeg har lige tjekket jeres alliance ud og den er ret ny ser det ud til! og mine forventinger ved at join jer er at jeg skal deskytte jer hele tiden! og det orker jeg ikke!

NEJ det jeg søger skal kunne klare sig selv! med masser af aktivitet både på foirum og i aktioner! alliancen må meget gerne ligge ved mig så der hurtigt kan suppteres! (forsvars)
 
Top