• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Angels of Terror vs Hell-Fire

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære gæve modstandere fra Hell-Fire.

Det har været en sand fornøjelse at kæmpe imod jer. Nu går rygterne desværre på at en stor del af jer er ved at forlade serveren/spillet. Dette ser vi med stor skuffelse på her i Angels of Terror. Det kan da ikke passe at så snart i begynder at få nogle lussinger at i så bare giver op.

Vi ved godt i har mistet jeres største spiller, og at vi er begyndt "låne" jeres byer. Men det var jo jer som lovede at inhylde verden i mørke inden serveren startede.

Den eneste grund til jeg startede at spille på delta, var at jeg havde hørt om gamma serveren, og hvordan i dominerede jer inde på den. Så jeg ville jo ind og stikke lidt til jer her. Og min alliance har gjort det til UG (12 på den nye skala). De har godt fat i kraven på jer.

Som jeg sagde til mine kollegaer i alliancen for en månedstid siden, så VIL Angels of Terror vinde denne server. Jeg havde bare håbet på lidt mere modstand på vejen. Men der skulle ikke andet en et enkelt koordineret angreb til, og så begyndte jeres forsvar og byer at rasle fra hinanden.

Jeg både tror/håber og satser på der er mange i Hell-Fire der er uenige i dette statement: "AoT vinder serveren" Så rul terningerne gutter og kom i omdrejninger.

Denne besked er ikke tilegnet som en sviner til jer spillere i hell-fire. Mere et spark bag i, om at det er pinligt hvis i alle forlader serveren bare fordi i får kamp!

Der er ikke mere tilbage at sige end: Vi er ikke kommet for at danse! Jeg har forsøgt at sende Obian koordinaterne til mine byer, dem der er i tvivl om hvor de er, bare skriv en PM :)


Memorable øjeblikke fra delta serveren:

FRA PM:

--

Obian den 07/02/11 kl. 14.35

Davs du
Sku god underholdning, tak for det.
For øvrigt god skrivelse til dine gutter håber den virkede, men du har vel det samme problem som vi har med lidt sløve medlemmer.
Har forøvrigt fået en ide, til næste uge, lyder sådan her.
I hvor lang tid kan pepper undvære søvn, går i al sin enkelthed ud på at alle vores 3 alliancer kun angriber dig og på skift i 3-4 dage, for opfattelsen blandt de unge mennesker herover at du aldrig sover og det bør sku testes, bare et forslag.

Venligst

Skully


--

Pepperbøf den 07/02/11 kl. 14.40

"God skrivelse" ?

Men selv tak du.

Og ja i er altid velkomne, men i har jo været lidt ligesom os, i siger også a uden at sige b. Det er næsten 2 uger siden du skrev til mig at du ville nakke mig, og jeg har enddag givet dig koordinater til mine byer hvis du ikke skulle kunne finde dem :)

Derudover kan jeg se jeg stadig har en lille ferie residens på jeres fortrinlige sydhavs ø :)

Som sagt, der er kaffe på kanden ;)



--

FRA ALLIANCE FORUM: Da jeg tror vi har fået lukket ned for de sidste spioner i havde placeret, og ikke selv kan læse alliance forum mere, paster jeg lige videre hvad der står efter første del af vores koordinerede angreb i mod jer.

--

Pepperbøf 07/02/2011 01.26

Her er et status ved halvlegen:

flotte 48 oprør i 25 forskellige byer har vi præsteret.

Silen får en flot førsteplads med 5 oprør.

Hell-Fire forummet er oversvømmet, og vi har nået den første del af vores kampplan.

Nu vil jeg bede ALLE der har oprør i byer om at producere 1 eller flere koloniskibe. For nu her efter natbonus skal vi hente vores gevinst!

Jeg vil bede alle om at forsøge at "scoute" de forskellige byer her til morgen, dvs. angrib enten over land med så få units som muligt, og se hvad de har i havnen, eller send en spion.

Vi SKAL vide hvor de placerer deres birem, så vi kan koordinere indtagelsen af byerne. Derfor er det vigtigt at vi får sendt flere koloniskibe afsted der rammer sammetid, så de enten deler deres forsvar op, eller nøjes med at deffende nogle af byerne.

Hvis i finder en by med 2000 birem, skal den selfølgelig ikke forsøges overtaget.

I skal også snakke med lederne af jeres attack teams. Det skal alle i alliancerne, og fortælle dem hvad i regner med at kunne stille med af angrebs tropper i morgen. Også jer der ikke har oprør, hvis vi ikke arbejder sammen nu - så har angrebet været spildt, og vi har fodret dem med kamppoints.

Vi kan/skal og vil erobre nogle af deres byer i morgen, så jeg vil inderligt bede alle om at hjælpe til.

Hvis i har angrebs tropper til at hjælpe med, og i ikke ved hvor i skal gøre af dem, eller i har mulighed for at overtage en by og ikke har nok hjælp. Så først og fremmest skriv til jeres team-leader, ellers skriv til mig.

Det har været en god dag mine damer og herrer, og jeg vil gerne gentage mine ord.

GIVE THEM NOTHING! BUT TAKE FROM THEM..... EVERYTHING!!!!

Pepperbøf. Stolt leder af Angels of Terror


Tror kun det endte med vi fik 7-8 byer i det koordinerede angreb. Men det var nok til at splitte jeres forsvar, og fylde pm om med tudemails.

Vi respekterer jer HF. Specielt min gode ven Dyrepasseren som jeg har så meget døj med :). Men i vil blive mere respekteret hvis i rejser jer op, og kæmper om denne server. I er stadig foran på gennemsnitspoints, men det bliver i ikke ved med. Og det er aldrig sjovt at sparke på dem der ligger ned.

Mvh. Jeres gode venner fra Angels of Terror.

(også kendt som) "de tragisk komiske engle" "citat: Skull"
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tja, det er jo altid let når vores største spiller forlader os og vælger at give dig byerne helt gratis.

Og så snakker du om at vi skal give dig modstand.

Flot modstand du har mødt i Dipz0r´s byer som han forærede dig.

Og dette er ikke en tudepm eller hvad i kalder det, det er et svar på den svage modstand som du skriver du møder
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tja, det er jo altid let når vores største spiller forlader os og vælger at give dig byerne helt gratis.

Og så snakker du om at vi skal give dig modstand.

Flot modstand du har mødt i Dipz0r´s byer som han forærede dig.

Og dette er ikke en tudepm eller hvad i kalder det, det er et svar på den svage modstand som du skriver du møder

Problemet er, at i gav jo allerede op inden dipz0r forlod jer. Vi tog en stor bunke byer, og jeres ikke eksisterende forsvar allerede inden.

Men som sagt, dette indlæg er IKKE ment som en sviner, og specielt ikke til de af jer fra HF der spiller godt. Men hvis man ikke puster til ilden, så går den jo ud..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor meget modstand har i mødt i mine byer Jimmy ?

for er ret sikker på den eneste forskel på hvem der har fået byerne er om jeg har nulstillet lidt forskning for at forske noget skrammel.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er vidst ikke mere gas i dette fyr.

HF sidste uges stigning 80k points

AOT sidsye uges stigning 1 million points

Nogen der mangler noget hjælp skriv da gerne en pm til mig så skal jeg fortælle jer hvordan man spiller :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej det er ikke mere gas i det fyr her.

Man bliver jo træt af konstante spærringer på så løse uholdbare grundlag at inno og deres egne supporter ødelægger spillet, sjovt nok kun for hell-fire´s medlemmer.

Så det har du nok ret i Dipz0r, det gjorde du godt denne gang.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej det er ikke mere gas i det fyr her.

Man bliver jo træt af konstante spærringer på så løse uholdbare grundlag at inno og deres egne supporter ødelægger spillet, sjovt nok kun for hell-fire´s medlemmer.

Så det har du nok ret i Dipz0r, det gjorde du godt denne gang.

Hvad gjorde jeg godt jimmy ?

Når jeg prøver at lyne jer så er i alle i ferie og ikke spærret en bug eller bare dig som tuder :) ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej det er ikke mere gas i det fyr her.

Man bliver jo træt af konstante spærringer på så løse uholdbare grundlag at inno og deres egne supporter ødelægger spillet, sjovt nok kun for hell-fire´s medlemmer.

Så det har du nok ret i Dipz0r, det gjorde du godt denne gang.

Jimmy - ingen bliver da spærret på løse uholdbare grundlag!!!!!!!! Håber da du har lavet en ticket til LIAM om dette.....

Lidt mærkeligt at HF lige pludselig føler at support er imod dem - måske det er fordi der er noget om det??

Jeg er vidende om en masse snyd hos mange spillere og har anmeldt dette - men det kan desværre ikke bevises - derfor er kontoerne stadig aktive.
Jeg taler IKKE om denne server.....

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jimmy - ingen bliver da spærret på løse uholdbare grundlag!!!!!!!! Håber da du har lavet en ticket til LIAM om dette.....

Lidt mærkeligt at HF lige pludselig føler at support er imod dem - måske det er fordi der er noget om det??

Jeg er vidende om en masse snyd hos mange spillere og har anmeldt dette - men det kan desværre ikke bevises - derfor er kontoerne stadig aktive.
Jeg taler IKKE om denne server.....

.

øh say what ?

Liam er eneste support på Delta serveren så mon ikke han ved Jimmy er blevet spærret og tror nu ikke at Liam bare spærre folk uden de har gjort noget selv først.

Og det du skriver til mig på skype du er spærret for er vel enlig en ok grund til 1 dags spærring eller mig der læser forkert ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lol

Angels of Terror er ikke andet en en flok der kun nakker dem der står alene og som har bygget en by op til omkring de 10000 hvor wfter de små børn kommer og tager den med alle deres angrebs tropper de har i 10 til 20 byer for at overtage en enkel spiller der har 2 store byer og 2 små det er der da ikke noget at råbe HU RA for i mine øjne skal man ikke angribe dem der står uden Alliance og en af jeres spiller jeg virkelig ser ned på er El bufast sølle lille man
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det eneste El bufast er ude på er at komme forand Karo Rang 3 Karo Points 578489 Alliance Hell-Fire Byer 51 Gemmensnitspoint 11343

Rang 4 El bufast Point 547089 Alliance Angels of Terror Byer 47 Gemmensnitspoint 11640
Byer
Æble (11519 point)
Ærlighed er en dy (12453 point)
Athen (11574 point)
Banan (11614 point)
Borup (11574 point)
Bufast (11574 point)
Buffe (12012 point)
Buffer (11574 point)
Chief (11574 point)
Chiefer (11574 point)
Do not trust me S (11331 point)
Dyr by (13254 point)
Evil city (12095 point)
Fjols (11817 point)
FUNDER (11765 point)
Golf (11574 point)
hartmann (11676 point)
Hej (11707 point)
Kingdom of weed (11729 point)
maja F (13297 point)
Nabobyen S (6910 point)
Nice by (11574 point)
Nop (11574 point)
Noppe F (11574 point)
Ny by (11574 point)
petks træ by (11724 point)
pipas by F (11910 point)
Port Delfi (11574 point)
Port Ellen (11574 point)
Port Leuctra (11729 point)
Port Rhodos (11574 point)
Red 1 S (6344 point)
Red 2 (11574 point)
Red 3 (11729 point)
Skt. Æø....S (11511 point)
Skt. Petersborg (11644 point)
Syd 162 (11574 point)
Syd 163 F (11574 point)
Syd 61 (12133 point)
Syd 62 F (11604 point)
Syd 63 F (11816 point)
Takker (13297 point)
Tirion (12295 point)
Vap (11574 point)
Vapper (11604 point)
V.pipaluk (13297 point)
YouNeverKnow S (12882 point)

og det gør han ved at jore mig
Rang 226 Mad Max Point 29594 Alliance Byer 4 Gennemsnitspoint 7399
Byer
Hells of Aros 1 (9101 point)
Hells of Aros 2 (5725 point)
Hells of Aros 3 (10300 point)
Hells of Aros 4 (4468 point)
Er han ikke sej den lille El bufast vil ikke sige jeg er en værdig modstander over for ham men sådan er de nu i Angels of Terror jeg er ikke den første det er sket for det er der mange andre der kan skrive under på her på Delta så HIP HIP HURAAAAAAAAAA for Angels of Terror
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Angels of Terror er ikke andet en en flok der kun nakker dem der står alene og som har bygget en by op til omkring de 10000 hvor wfter de små børn kommer og tager den med alle deres angrebs tropper de har i 10 til 20 byer for at overtage en enkel spiller der har 2 store byer og 2 små det er der da ikke noget at råbe HU RA for i mine øjne skal man ikke angribe dem der står uden Alliance og en af jeres spiller jeg virkelig ser ned på er El bufast sølle lille man

Faktisk er det den eneste måde at angribe på, angriber de en stor spiller gør de ham kun større.

Men angriber man som du skriver der en lille spiller, kan man nakke ham helt og derved gøre sig selv større, der er jo ikke meget sjovt i at angribe en mand som bare vokser af det, nej du så det sjovere at angribe en som skal starte forfra.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bakker op

Av det her gør ondt men, er nødt til at bakke op om AoT ´s måde at spille på, den eneste rigtige sådan er spillet opbygget og det er vi så nødt til at spille efter.

venligst

Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Angels of Terror er ikke andet en en flok der kun nakker dem der står alene og som har bygget en by op til omkring de 10000 hvor wfter de små børn kommer og tager den med alle deres angrebs tropper de har i 10 til 20 byer for at overtage en enkel spiller der har 2 store byer og 2 små det er der da ikke noget at råbe HU RA for i mine øjne skal man ikke angribe dem der står uden Alliance og en af jeres spiller jeg virkelig ser ned på er El bufast sølle lille man

HF Fanboy der, slå nu koldt vand i blodet, det er kun et computerspil.

i mine øjne skal man ikke angribe dem der står uden Alliance
så join en alliance.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kylling

Er han ikke sej den lille El bufast vil ikke sige jeg er en værdig modstander over for ham men sådan er de nu i Angels of Terror jeg er ikke den første det er sket for det er der mange andre der kan skrive under på her på Delta så HIP HIP HURAAAAAAAAAA for Angels of Terror[/QUOTE]

Jeg gider ikke at svare dig, men alle andre burde få lov til at læse alle dine PM, som jeg heller ikke har svaret på.
De burde ha lov til at grine ders r i laser over det du skriver.
Spil et farm spil hvis du ikke kan tåle at blive angrebet, der høre du nok mere til :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lad nu være med at gøre AOT og for den sags skyld andre alliancer bedre end de er. Sørg for at have et ordentligt forsvar og være online, så kan selv AOT-medlemmer have svært ved at klare en lille spiller uden alliance. Bare spørg Marialics. :) Nå må tilbage igen og bruge løs af alle mine kamppoint.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lad nu være med at gøre AOT og for den sags skyld andre alliancer bedre end de er. Sørg for at have et ordentligt forsvar og være online, så kan selv AOT-medlemmer have svært ved at klare en lille spiller uden alliance. Bare spørg Marialics. :) Nå må tilbage igen og bruge løs af alle mine kamppoint.

Det er jo nemt nok at grave sig ned i skytte-gravene og KUN forsvare sig. Det er bevist på flere servere.

Lidt sværere er det at slå tilbage ;)

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Raum: Men en god start for spillere der måske ligger mellem AOT på den ene side og HF på den anden, så må tilbageslåningen komme på et andet tidspunkt. Min Pointe var nu også blot at den forsmåede spiller længere oppe sagtens kunne være en værdig modstander, hvis han gad og spille spillet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Raum: Men en god start for spillere der måske ligger mellem AOT på den ene side og HF på den anden, så må tilbageslåningen komme på et andet tidspunkt. Min Pointe var nu også blot at den forsmåede spiller længere oppe sagtens kunne være en værdig modstander, hvis han gad og spille spillet.

Ja - det er bestemt ikke nemt at ligge imellem HF og AoT. Det er jo en vild slagmark ved fronten.

.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det har været helt igennem underholdende læsning... Man må sige en del er sket siden ;-D
 
Top