• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Alarm

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg bøn falder alle i hele grepolis når jeg er væk skal i vide en ting en der heder briom har drabt mig på jeg har kun spillet det i 2 måneder også kommer han og ødelægger det hele jeg havde det så sjovt og godt inde i spillet indtil han kom og ødelage det hele han har løget for mig og lovet at han ville lade mig være også løg han om det og udnyttet det og angreb mig hele tiden jeg siger at han skal ud af spiller :unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan ikke lige se hvilken nyhed det her er :S
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg bøn falder alle i hele grepolis når jeg er væk skal i vide en ting en der heder briom har drabt mig på jeg har kun spillet det i 2 måneder også kommer han og ødelægger det hele jeg havde det så sjovt og godt inde i spillet indtil han kom og ødelage det hele han har løget for mig og lovet at han ville lade mig være også løg han om det og udnyttet det og angreb mig hele tiden jeg siger at han skal ud af spiller :unhappy:

Hehehehe, ja han skal da ud af spillet fordi han angriber dig i et Krigsspil? :S
- Go play Sims.

- og så slet da denne tråd :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan heller ikke se det nye i det.

Er det ikke det spillet går ud på?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hehehehe, ja han skal da ud af spillet fordi han angriber dig i et Krigsspil? :S
- Go play Sims.

- og så slet da denne tråd :)

LoL og det kommer fra manden der lavede en 15 sider lang tude tråd på beta da han blev angrebet for første gang se det er humor :D
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
LoL og det kommer fra manden der lavede en 15 sider lang tude tråd på beta da han blev angrebet for første gang se det er humor :D

Syntes nogle gange jeg mangler face book muligheden syntes godt om Thums up
:confused:mirk:
for ja dip det er s... Humor at han skriver herinde ham du hentyder til. :Smile: :Laugh:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
master følsom

Han skrev til mig for 4-5 dage siden at ham der biram havde sagt jeg var dum og jeg burde angribe ham, kunne ikke få mig selv til at svare som jeg ville gøre normalt da der tydligvis ikke helt er kontakt til harddrivet så lad ham nu hvile.

Skull den blide
 
Top