• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

-agro-

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har nu siddet og trykket på "hjælp" ude i venstre side af min menu i grepolis, men der er ikk kommet noget..?

- nogen der ved hvordan man modtager hjælp på mirakuløsvis?

Discrucio snakker om 3 verdens krig? - LOL - troede at 3 verdenskrig ville dreje sig om at angribe hele verdenen, men lige pt. har de kun angrebet mig (lille uforsvarsdygtige Pleo) Heheh

Jeg takker for de 43.000 KP's og jeg ser frem til i morgen hvor jeg nok endnu engang vil blive dagens forsvarer? :) - lige pt. kæmper en hel alliance mod 2 spillere, det er sku da en fallit erklæring?

Jeg opfordre alle på Gamma til at deffe op, samt udvide jeres farme så i kan få bygget en madness hær, for lige pt. har jeg taget AGRO på hele Dis. og der vil sikkert gå et par dage endnu før de kommer igennem i min by "Mainland - farmen" :)

Til folk der har overskud af tropper/biremmer så send dem endelig til mig..
- jo mere i sender desto længere tid holder vi Dis. i skak = mere tid til jer for at bygge jeres byer op!
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hele Dis angriber dig ? :p

syntes da bare det var Dip der har set sig sur på dig ;)(D)(pop)(SW)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hele Dis angriber dig ? :p

syntes da bare det var Dip der har set sig sur på dig ;)(D)(pop)(SW)

Nahh, det er sku ikk kun Dipz0r :)

Vi snakker en hel del folk, det ved du sikker også godt med mindre du ikke læser dit forum?

- det sjove er bare at de ikke poster alle de angreb hvor de drukner deres tropper xD GG

Håber sku folk for taget sig sammen og bygget deres hære helt op, og dropper det passive spil, det her er et GAME! - spil det forhelvede.....

BRING YOUR A-GAME!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nahh, det er sku ikk kun Dipz0r :)

Vi snakker en hel del folk, det ved du sikker også godt med mindre du ikke læser dit forum?

- det sjove er bare at de ikke poster alle de angreb hvor de drukner deres tropper xD GG

Håber sku folk for taget sig sammen og bygget deres hære helt op, og dropper det passive spil, det her er et GAME! - spil det forhelvede.....

BRING YOUR A-GAME!

øhh sjovt nok jo så poster vi os dem tror din spion er lidt ussel til at læse :p

også kom jeg lige i tanke om den gang du lavede din plan om at wotf wotf2 og confidence skulle angribe mig og tage alle mine byer forskellen på mine og dine med spillere er at mine tør angribe dine turde ikke GO PLAY THE SIMS
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi tager omkring 10 byer om dagen Pleo, primært fra WTF. Beklager hvis du føler dig stødt over at du ikke er vigtig nok til vi gidder ofre ret meget krudt på dig :p Personlligt vil jeg bare beholde par af dine byer som farms, de gode kp og råstoffer uden mur :) Men kigger da nok forbi dig imorgen, lige nu skal jeg bare stene lidt, har tømmermænd hehe. (res)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha.. good one muuh..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe ja Army of Two holder alle vores tropper stanget lige for tiden

EN KAMPRAPPORT MÅ IKKE VISES MED MINDRE MODPARTEN ER ENIG OM DETTE....

i Rappen der ser man hvordan de angriber mine birems om natten det gør virkelig ondt på os og sætter mig mange dage tilbage i spillet :)

DENNE BESKED ER RETTET AF Sir. Iron
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
århh dipzor.. tømte jo din sølle hule tidligere på dagen og så en masse gode fyr stå der.. så kunne da lige så godt satse.

du er så sej
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
århh dipzor.. tømte jo din sølle hule tidligere på dagen og så en masse gode fyr stå der.. så kunne da lige så godt satse.

du er så sej

ja sikkert :)

jeg var ikke engang online med når man ved hvor noob du spiller så kunne man jo lige så godt stille 300 bimmer der over du kunne lege med :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe ja Army of Two holder alle vores tropper stanget lige for tiden

EN KAMPRAPPORT MÅ IKKE VISES MED MINDRE MODPARTEN ER ENIG OM DETTE....

i Rappen der ser man hvordan de angriber mine birems om natten det gør virkelig ondt på os og sætter mig mange dage tilbage i spillet :)

DENNE BESKED ER RETTET AF Sir. Iron

efter at have brugt endnu 10 min på at læse

http://forum.dk.grepolis.com/showthread.php?p=1#post1

Tillader jeg mig igen at smide min rapport op da dette ikke er forbudt

[report]e266773ce666bf0d8665fd3b7a3a4ce2[/report]
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
der bliver ikk bygget nok tps pleo.. work on it!
 
Top